Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Szczupaki na muchę


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1624 odpowiedzi w tym temacie

#41 OFFLINE   asknet

asknet

    Nowy

  • Forumowicze
  • Pip
  • 8 postów
  • LokalizacjaPiaseczno

Napisano 20 sierpień 2006 - 18:20

te muchy sprawdzaja mi sie na moich wodach .. i tyle ... na twoich mogą być na okonia :D

#42 OFFLINE   Thymallus

Thymallus

    Zaawansowany

  • Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1837 postów
  • Lokalizacjainternet

Napisano 20 sierpień 2006 - 20:14

asknet@ my się chyba nie rozumiemy. Ja nie pytałem czy one się sprawdzają czy nie bo to widać. Pytałem o rozmiary haczyków.

pozdrawiam

#43 OFFLINE   asknet

asknet

    Nowy

  • Forumowicze
  • Pip
  • 8 postów
  • LokalizacjaPiaseczno

Napisano 20 sierpień 2006 - 20:29

napewno sie nie rozumiemy ....:D
stwierdzasz ze much sa okoniowe .. moze jedna na szczupaka
nie wiesz nic gdzie lowie i jak ... ba nawet Ci sie nie chciało o to spytać .....:D
Pokazalem swoje muchy szczupakowe bo obiecalem remkowi ... jesli sie kiedys zdaży moze uda mi się z nim pojachac za szczupakiem na namuche i wtedy, miejmy nadzieje, uda sie mi mu pokazać jak na te okoniowe muchy mozna lowic szczupaka
a haki bardzo roznie są 1 są i 2 są i mniejsze ...
Dla mnie EOT :D
Pozdrawiam Aski

#44 OFFLINE   Thymallus

Thymallus

    Zaawansowany

  • Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1837 postów
  • Lokalizacjainternet

Napisano 20 sierpień 2006 - 20:55

Powiem w ten sposób. Gdybym natrafił na nie w sklepie samoobsługowym wybrałbym je na okonia. Nie oznacza to, że inne ryby się na nie nie powiesi. Dlatego pytałem o te pojedyncze nieduże haczyki.
W spiningu zdarza się że te dwie ryby zacinają się na tych samych przynętach wymiennie. Miałem okonie na slidera i szczupaki na Horneta 3. jednak są ustalone pewne kryteria ogólne. Podobnie jest w muszkarstwie.
Z jednym się zgadzam. Nie rozumiemy się bo nie masz życzliwego podejścia do tematu lub twoje doświadczenie szczupakowe sprowadza się do tych kilku muszek. Wtedy wystarczy tylko powiedzieć.
Ja n.p. nie mam żadnego doświadczenia jerkowego i nie robię z tego tajemnicy ale również nie wypowiadam się w szczegółach.
dobranoc

#45 OFFLINE   jerry hzs

jerry hzs

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3331 postów
  • LokalizacjaChicago

Napisano 20 sierpień 2006 - 21:09

Thymallus Ty piranio w lipieniowej skorce :lol:

#46 OFFLINE   remek

remek

    Administrator

  • Administratorzy
  • 26512 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Remek

Napisano 21 sierpień 2006 - 10:00

@Asknet,
Bardzo dziękuję za fotografie muszek. Muszę powiedzieć, że dochodze do wniosku dlaczego muchowanie jest takie fajne. Dla mnie samo oglądanie i zbieranie much jest już fajne. Każdy robi inne i każde są skuteczne. Mam nadzieję, że już całkiem niedługo będzie okazja spotkania się nad naszymi łowiskami i przerobienie lekcji muchowania.

@Mifek, dzięki za zdjęcia od SUM'a. Fajne!

Kurczę muszę w końcu zamoczyć tą muchę w tym roku :lol:

Pozdrawiam
Remek

#47 OFFLINE   Thymallus

Thymallus

    Zaawansowany

  • Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1837 postów
  • Lokalizacjainternet

Napisano 21 sierpień 2006 - 10:37

Remku przy dobrym wietrze to może już w tym tygodniu. Czego ci oczywiście życzę. Musisz tylko uważać, żeby za duża sztuka ci kija nie złamała :lol:

pozdrawiam

#48 OFFLINE   Kuba Standera

Kuba Standera

    W walce z głupota nie ma wygranych, są tylko cudem ocaleni

  • Bloggerzy
  • PipPipPipPip
  • 9529 postów
  • LokalizacjaKraków

Napisano 31 sierpień 2006 - 03:21

kij 6-7 bedzie chyba slaby - ja lowie na 8 i nadal mam problemy z rozbujaniem linki, moze jak bedzie kasa to kupie 10-takie kije polecaja na zachodnich stronach o szczupakach, ale tez lowia na megmuchy i duze ryby. slabym kijem dasz rade rybie, ale nie rzucisz. muchy najlepiej smukle, lekkie i z syntetykow- nie pija wody. bunnybug fajnie wyglada, ale nadaje sie chyba tylko do trollingu :mellow:

#49 OFFLINE   lukomat

lukomat

    Zaawansowany

  • Moderatorzy
  • 2439 postów
  • LokalizacjaElbląg
  • Imię:Łukasz
  • Nazwisko:Materek

Napisano 08 wrzesień 2006 - 21:05

Ponownie wracam do tego tematu jako ze, po kilkudniowym odpoczynku po feroxach, zrobilem laske szczupakom i wybralem sie tam wczoraj po poludniu. Najpierw jerkowalem, ale po ponad godzinie sie poddalem. W tym czasie mialem dwa delikatne brania. Przerzucilem sie na muche i to byl strzal w dziesiatke. Jakby mi ktos powiedzial, ze w trzech pierwszych rzutach wyjme trzy ryby to zaproponowalbym mu wizyte u specjalisty, a jednak... 67, 70 i 75cm i to w takiej kolejnosci. Przypadek??? Mozliwe, bo potem juz nic, ale na usprawiedliwienie podam, ze zmienila sie pogoda. Dzis powtora z rozrywki. Na parkingu spotykam dwoch spinningistwo. Biczuja wode ponad 1,5h bez brania. Pomimo silnego wiatru rozkladam muchowke. Znowu dlugo nic, ale dochodze do wczorajszego miejsca i co sie dzieje? A no to samo co wczoraj i na ta sama muche tylko w innej kolejnosci. Przypadek??? Nie wiem, bo w tym momencie zlozylem wedke i udalem sie do specjalisty. Zalecil piwo, do czego niezwlocznie postanowilem sie zastosowac. Jutro chyba na wszelki wypadek pojade zrobic zwiad na lososki...

#50 OFFLINE   rocky

rocky

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 730 postów
  • LokalizacjaStarogard Gdański

Napisano 08 wrzesień 2006 - 22:22

Luko
Jak to zrobiłeś laskę szczupakom?!!! :huh:
Podaj szczegóły :mellow: :mellow: <_< :lol:

#51 OFFLINE   lukomat

lukomat

    Zaawansowany

  • Moderatorzy
  • 2439 postów
  • LokalizacjaElbląg
  • Imię:Łukasz
  • Nazwisko:Materek

Napisano 11 wrzesień 2006 - 14:28

Luko
Jak to zrobiłeś laskę szczupakom?!!! :huh:
Podaj szczegóły :mellow: :mellow: <_< :lol:


@rocky, zeby nie bylo watpilowsci zrobilem łaskę szczupakom..., uff jeszcze by ktos pomyslal, ze zmysly postradalem
<_<

#52 OFFLINE   rognis_oko

rognis_oko

    Zaawansowany

  • Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3395 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 11 wrzesień 2006 - 19:48

...Jak to zrobiłeś laskę szczupakom?!!!...
:lol: :lol: :lol:


#53 OFFLINE   maciekd07

maciekd07

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 176 postów
  • LokalizacjaKraków/Tarnów

Napisano 11 wrzesień 2006 - 21:16

Lukomat nikt nie pomyśli że postradałeś zmysły, opowiedz jednak o szczegółach jak wyglądało to laskowanie. :mellow: <_<

Pozdrowienia dla Lukomata

#54 OFFLINE   phalacrocorax

phalacrocorax

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 794 postów
  • LokalizacjaDziekanów Leśny

Napisano 11 wrzesień 2006 - 21:25

Chłopaki, ja nie chcę was martwić, ale jest takie stare przysłowie: Głodnemu chleb na myśli <_<
Pozdrawiam

#55 OFFLINE   remek

remek

    Administrator

  • Administratorzy
  • 26512 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Remek

Napisano 12 wrzesień 2006 - 07:08

@lukomat, z wielkim zainteresowaniem czytam kolejne Twoje wyprawy szczupakowe z muchą. Ja mam za sobą pierwsze rzuty muchówką. Jeszcze nie robię tego wprawnie ale podstawy są. Jak tylko przestaniemy biegać za boleniami na pewno wyskoczę pomoczyć kija :D muchowego. Wielkie gratulacje bo wyobrażam sobie jaki fajny musi być hol takiego 75 cm szczupaka na muchówce.

Pozdrawiam
Remek

#56 OFFLINE   lukomat

lukomat

    Zaawansowany

  • Moderatorzy
  • 2439 postów
  • LokalizacjaElbląg
  • Imię:Łukasz
  • Nazwisko:Materek

Napisano 12 wrzesień 2006 - 15:15

@remek, nie chce Cie martwic, ale nawet taki szczubelek juz mnie wozil na kiju 10-tce, co mnie troszke irytowalo, bo preferuje silowy hol (jesli chodzi o szczupaki), niestety przy tej metodzie trzeba sie przestawic na dluzszy hol. Obawiam sie, ze mozesz miec klopoty ze swoim wedziskiem, chyba, ze planujesz polowac na te mniejsze <_<
Pozdrawiam

#57 OFFLINE   J_J

J_J

    Zaawansowany

  • Oczekujący na akcept
  • PipPipPip
  • 522 postów

Napisano 20 wrzesień 2006 - 19:56

.


Użytkownik J_J edytował ten post 25 czerwiec 2014 - 22:20


#58 OFFLINE   remek

remek

    Administrator

  • Administratorzy
  • 26512 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Remek

Napisano 20 wrzesień 2006 - 20:09

Tydzień temu na Roslagen właśnie na muchę został złowiony metrowy szczupak.


Zdun łowił na muchę, czy któryś z gości? Zdum mówił nam, że w następnym roku chce zrobić turnus dla muszkarzy (dwie osoby na łódź). Miał to być raczej warsztat podczas którego uczestnicy mogliby nauczyć się łowienia tej ryby właśnie na muszkę (trening, wykonywanie własnych much oraz łowienie).

Dzisiaj podobno padła na Roslagen rekordowej wielkości ryba. Sebek zna szczegóły. Szczupak miał chyba z tego co pamiętam 126cm.

Pozdrawiam
Remek

#59 OFFLINE   J_J

J_J

    Zaawansowany

  • Oczekujący na akcept
  • PipPipPip
  • 522 postów

Napisano 20 wrzesień 2006 - 20:16

.


Użytkownik J_J edytował ten post 25 czerwiec 2014 - 22:21


#60 OFFLINE   GrynszpaN

GrynszpaN

    Forumowicz

  • Forumowicze
  • PipPip
  • 118 postów
  • LokalizacjaKraków

Napisano 20 wrzesień 2006 - 21:24

Remku, montujemy ekipę?
Pozdrowienia i ukłony dla fanatyków tej metody.
Piotrowi gratulacje.

Grzegorz




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych