Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Lustrzanka do 2000


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
99 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   LFF

LFF

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 155 postów
  • LokalizacjaGorzów Wlkp.
  • Imię:Marcin

Napisano 22 marzec 2015 - 21:53

Witam kolegów. Wspólnie z żoną postanowiliśmy zmienić naszego starego kompaktowego Canona, co ma już z 12 lat i matrycę 3.2 Mp na coś lepszejszego :) . Żona oznajmiła że chce lustrzankę, co ja oczywiście poparłem :D mając zaraz w głowie pomysł na wykorzystanie go do focenia urokliwych miejscówek i rybek ;) . Wymagania mamy skromne, żadne z nas nie zajmuje się i nie zamierza fotografować czegoś i kogoś na profesjonalnym poziomie. Chodzi o sprzęt z intuicyjną obsługą, prosty i robiący "ładne" fotki. Im mniej skomplikowany tym lepiej. Do tego jakieś szkiełko, nie znam się na tym ale podobają nam się fotki gdzie np. osoba fotografowana jest bardzo ostra a tło za nią już rozmyte. Czy do tego jest potrzebny jakiś specjalny obiektyw czy to tylko kwestia ustawień. Rynek jest spory, a ja , jak widać zielony  :)  proszę o jakieś propozycje,


  • platynowłosy lubi to

#2 OFFLINE   mariuszwf

mariuszwf

    Zaawansowany

  • Forumowicz+ bez giełdy
  • PipPipPip
  • 817 postów
  • Lokalizacjapodlaskie
  • Imię:Mariusz

Napisano 22 marzec 2015 - 21:57

Polecam Nikona D5200 :)

Ale D3200 trochę tańszy też da radę :)



#3 OFFLINE   LFF

LFF

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 155 postów
  • LokalizacjaGorzów Wlkp.
  • Imię:Marcin

Napisano 22 marzec 2015 - 21:58

A co z obiektywem, jeden wystarczy ??? sorki ale zielono mi w tym temacie :(



#4 OFFLINE   mariuszwf

mariuszwf

    Zaawansowany

  • Forumowicz+ bez giełdy
  • PipPipPip
  • 817 postów
  • Lokalizacjapodlaskie
  • Imię:Mariusz

Napisano 22 marzec 2015 - 22:01

Duże znaczenie ma to co chcesz nim robić :)