Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Daiwa na pstrągi


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
40 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Pepe

Pepe

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 120 postów

Napisano 20 kwiecień 2006 - 14:07

Czołem Panowie,

na wstepie dziękuję Remkowi za przedstawienie mojej skromnej osoby na Forum. Wszystkim dziekuję za miłe wypowiedzi i opinie. Gratuluję przy okazji wyglądu i rozbudowy portalu.

Teraz prośba do wszystkich. Jak wiecie nie jestem sprzętowcem tj. nie znam się na sprzęcie ;) a stwierdziłem, że moja Daiwa Tournament jest już mocno wysłużona. Dałem ją do regeneracji ale oczywiscie potrzebuję coś nowego.
Może ktoś zna ofertę Daiwy na tyle dobrze żeby mi podpowiedzieć co pojawiło się ostatnio ciekawego. Oczywiście chodzi o kołowrotek pstrągowy w klasie 2500, szybki i po prostu najlepszy.

Pozdrawiam,
Pepe

#2 OFFLINE   remek

remek

    Administrator

  • Administratorzy
  • 26625 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Remek

Napisano 20 kwiecień 2006 - 14:23

Cześć Piotrek,
Jeśli chcesz sobie zafundować prawdziwe cacko to polecam Daiwę Exist Steez. Problem w tym, że troszkę kosztuje ale ... zupełnie nie będziesz wiedział, że masz kołowrotek na wędce. Dla mnie jest to dzieło sztuki i najwyższa klasa kołowrotków Daiwy. Ponadto szpulka w nowym systemie Daiwy (pasuje do innych modeli - oczywiście w tym samym systemie). Cena na eBayu około 500 USD :mellow:

http://www.japantackle.com/Daiwa_reels/Daiwa_SteezS2.jpg

http://www.japantackle.com/Daiwa_reels/Daiwa_SteezS3.jpg

http://www.japantackle.com/Daiwa_reels/Daiwa_SteezS1.jpg

Idąc dalej to Certate lub InfinityQ. Wszystko zależy od $$$, które chcesz wydać.

Pozdrawiam
Remek


#3 OFFLINE   Kuba

Kuba

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2416 postów

Napisano 20 kwiecień 2006 - 14:28