kołowrotek shimano
#21 OFFLINE
Napisano 02 czerwiec 2010 - 09:46
Sam tez lubie kolowrotki Shimano. Od nich zaczynalem ,potem poszedlem do Daiwy. Od zeszlego sezonu wrocilem do Shimano (Stella).
I tam chyba zostaje.
Do zadan specjalnych mam Penny Slammery 360 (parka)...
Generalnie jest tak jak pisze @Gumo (pomijajac jego uraz do Shimano).
Trzeba kupowac bez silenia sie i liczenia ze ten to juz na 3 pokolenia bedzie...
Odnosnie krajow produkcji czy kolowrotkow czy aut, to raczej temat na osobny watek
Guzu
p.s. ktos lowi Mitchelami lub jezdzi francuskimi ladnymi autami ?
#22 OFFLINE
Napisano 02 czerwiec 2010 - 10:31
Podobnie jak Ty mozesz sobie darowac takie teksty bo rowniez nie masz pojecia od kiedy lowie i co mialem zaczynajac . A stradici mialem na starcie dwa, jeden byl z 99 drugi z 2000, 99 sprzedalem, natomiast z 2000 kreci do teraz od 10 lat, jak juz wspominalem poczatkowo przy splawikowce, pozniej przy spinn do teraz. Pozdrawiam.@Zulus
no cóż kartę wędkarską posiadam od roku 95 czyli jakieś 15 lat a pierwszą wędkę dostałem jak miałem lat 6 także te kilkanaście to sobie daruj
#23 OFFLINE
Napisano 02 czerwiec 2010 - 11:57
#24 OFFLINE
Napisano 02 czerwiec 2010 - 11:58
Niech sluzy
Guzu
#25 OFFLINE
Napisano 02 czerwiec 2010 - 21:05
#26 OFFLINE
Napisano 02 czerwiec 2010 - 22:45
Moze byc te oferowany pod marka ABU, Penn...Co bedzie dostepne.
Moze tez byc HOT SOUCE Quantuma.
WAZNE bys wczesniej dokladnie wyczyscil caly kolowrotek i wnetrze obudowy z resztek starego srodka smarujacego.
Guzu
#27 OFFLINE
Napisano 03 czerwiec 2010 - 11:21
#28 OFFLINE
Napisano 03 czerwiec 2010 - 11:26
Mozna wyczyscic, ale co tam sie znajduje przed czyszczeniem ?
Guzu
#29 OFFLINE
Napisano 03 czerwiec 2010 - 20:08
#30 OFFLINE
Napisano 03 czerwiec 2010 - 20:10
Co prawda nie znam wszystkich plastikow ani sprezynek jakie sa w shimancach czy daiwach.
Te starsze modele byly dosyc prosto zrobione nic specialnego tam nie bylo wiec bardzo nie mialo sie co zepsuc.
Hmm a te dzisiejsze materialy typu zaion itp czy to takie dobre, zobaczymy za 10lat.
Wlasciwie to kazdy bedzie mial troche odmienne poglady do nowosci i starosci.
Ps. Co do samochodow to przypomnijcie sobie koledzy i kolezanki auto jak mercedes tzw beczka a dzisiejsze nowinki i porownajcie : ))
#31 OFFLINE
Napisano 03 czerwiec 2010 - 21:13
Jezeli dostal sie tam smar musialo sie to moczyc dluugo w benzynie.
Gumo
#32 OFFLINE
Napisano 04 czerwiec 2010 - 12:08
#33 OFFLINE
Napisano 07 czerwiec 2010 - 05:14
#34 OFFLINE
Napisano 16 czerwiec 2010 - 19:49
#35 OFFLINE
Napisano 16 czerwiec 2010 - 21:26
Praca na sucho nie bardzo mogla wywolac trwale opory sprawiajace, ze kolowrotek nie chodzi lekko.
Postawmy sprawe jasno, terminologia jest bardzo umowna.
Jedna z przyczyn pracy ciezszej niz zwykle moze byc nadmierna ilosc podkladek znajdujacych sie na osi korbki.
Inna kwestia sa lozyska, ale te piszesz, ze sa OK.
Miedzy przekladnia glowna a pinion gear nie ma nic, potem jest mechanizm posuwu szpuli, na ktorym nie da sie sprawic (tu czytaj pierwszy akapit .
Wiecej w kolowrotku spiningowym nie ma...
Guzu
#36 OFFLINE
Napisano 17 czerwiec 2010 - 12:08
#37 OFFLINE
Napisano 18 czerwiec 2010 - 08:53
pisząc o wymianie mechanizmu mam na mysli przełożenie wszystkich części z innego np uszkodzonego stradica którego(może)uda mi się kupić.
Dziwny pomysl
Kup nowa przekladnie jak chcesz, komplet lozysk, ale kupowac kolowrotek uzywany (uszkodzony) by przekladac z niego bebechy ? a jak kupisz jeszcze bardziej zuzyty ?
Guzu
#38 OFFLINE
Napisano 18 czerwiec 2010 - 16:59
#39 OFFLINE
Napisano 18 czerwiec 2010 - 18:40
#40 OFFLINE
Napisano 18 czerwiec 2010 - 19:01
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych