BMW E46 możesz sprawdzić?
Jeśli tak będe bardzo wdzięczny. Chodzi mi tylko jaki silnik wychodzi po vin.
Jutro priv napiszę.
Realoem na goglach i wszystko bedziesz wiedział
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Napisano 11 grudzień 2017 - 18:24
BMW E46 możesz sprawdzić?
Jeśli tak będe bardzo wdzięczny. Chodzi mi tylko jaki silnik wychodzi po vin.
Jutro priv napiszę.
Realoem na goglach i wszystko bedziesz wiedział
Napisano 12 grudzień 2017 - 00:40
już zaradziłem, nie udało mi się zweryfikować czy chłodnica płynu wspomagania z diesla pasuje do benzyny, ale znalazłem taką z benzyniaka w dobrym stanie i dobrej cenie.
VIN mógł bym podać ale nie chcę mieć w nocy koszmarów więc może lepiej nie ...
Napisano 12 grudzień 2017 - 09:58
Nie tak dawno wychodząc z pracy pożyczyłem grubościomierz do powłok lakierniczych, (ojciec planował zakup samochodu). Znajomy chcąc skorzystać z okazji poprosił mnie o przemierzenie jego nowego nabytku, argumentował że facet jak sprzedawał to powiedział mu że potrącił psa i malował przedni błotnik.
Faktycznie przedni błotnik miał grubość dwóch solidnych powłok 300 um, przednie drzwi było już 1000-1500 um tylne ponad 2000 um. Widzę nie tęgą minę znajomego, przechodzę z miernikiem na drugą stronę samochodu i słyszę, weź spie.....laj
Czasem lepiej żyć w nieświadomości
Napisano 12 grudzień 2017 - 11:47
Napisano 12 grudzień 2017 - 13:50
Napisano 12 grudzień 2017 - 14:01
teraz podobno się wycwanili i do szpachli opiłków dodają, nie wiem na ile zdaje to egzamin ale jak dla mnie masakra ...
Napisano 12 grudzień 2017 - 14:13
Napisano 13 grudzień 2017 - 10:27
Napisano 13 grudzień 2017 - 10:37
Hej, może ktoś będzie wiedział o co może chodzić.
Problem wyglada następująco. Przez dobę włączona lampka w kabinie. Odpalam auto od strzała bez problemu ale swieci się kontrolka aku. Robię 3-4km, tracę prąd, po kolei siadają kolejne systemy (ABS, WSPOMAGANIE, ESP, radio )...staje wyłączam silnik i nie odpala, po 2 3 minutach kolejna próba i odpala bez problemu. Jeżdżę kolejne kilkadziesiąt minut bez problemu, kontrolka się nie pali. Rano idę do auta,odpala bez problemu ale kontrolka znowu nie gaśnie. O co może chodzić?
Wszystko wskazuje na alternator, a raczej regulator napięcia, kończą się już w nim szczotki - prawdopodobnie. Może być też problem z masą na silniku.
Napisano 13 grudzień 2017 - 10:46
Napisano 13 grudzień 2017 - 11:08
Zgadza się , akumulator służy tylko do rozruchu później wszystko leci z alternatora ....
No nie wiem.
W moim skomputeryzowanym na full aucie już tylko przy spadku jego (aku) używalności elektronika wariuje na potęgę- więc to nie do końca tak jak w starych autach.
A w starym aucie jeszcze chodził ze dwa lata (z życia wzięte)
Napisano 13 grudzień 2017 - 14:26
Pewnie to już sprawdzałeś ale napiszę. Zobacz czy masz dobrze dokręcone klemy. Miałem kiedyś podobny problem - okazało się, że podczas wymiany aku około roku wcześniej nie dokręciłem dobrze kabla od klemy ale nie od strony akumulatora tylko od rozrusznika Przez ten czas śrubka tak się poluzowała, że auto gdy wjeżdżało w dziurę lub wpadało w przeciążenie na zakręcie traciło zasilanie i gasło wyświetlając błąd któregoś z systemów. Odpalało od razu albo po jakimś czasie. Czasem na wejściu witały mnie jakieś przypadkowe komunikaty błędów - a to ABS a to ESP to znowu system sterowania szybami itp.
Powód okazał się banalny ale trochę to zajęło na serwisie żeby go odnaleźć
Napisano 13 grudzień 2017 - 14:39
przy nowszych autach to juz mało kto pryskaTeraz moda na te mierniki za 50zł, bieganie z nim naokoło auta i udawanie znawcy.
Jak widzę takiego speca co nawet nie wie gdzie go przyłożyć to śmiać mi się chce.
Nic wprawnego oka nie zastąpi bo już dawno pryskają pod miernik a i dostęp do elementów w kolorze prawie nieograniczony :-)
Napisano 13 grudzień 2017 - 15:01
Jakie nowe elementy? Te nowe niby elementy pochodzą od dawców z tego samego rocznika i w tym samym kolorze.
Napisano 14 grudzień 2017 - 12:59
Hej, może ktoś będzie wiedział o co może chodzić.
Problem wyglada następująco. Przez dobę włączona lampka w kabinie. Odpalam auto od strzała bez problemu ale swieci się kontrolka aku. Robię 3-4km, tracę prąd, po kolei siadają kolejne systemy (ABS, WSPOMAGANIE, ESP, radio )...staje wyłączam silnik i nie odpala, po 2 3 minutach kolejna próba i odpala bez problemu. Jeżdżę kolejne kilkadziesiąt minut bez problemu, kontrolka się nie pali. Rano idę do auta,odpala bez problemu ale kontrolka znowu nie gaśnie. O co może chodzić?
Zaczoł bym od sprawdzenia masy silnika
Napisano 14 grudzień 2017 - 13:33
Teraz moda na te mierniki za 50zł, bieganie z nim naokoło auta i udawanie znawcy.
Jak widzę takiego speca co nawet nie wie gdzie go przyłożyć to śmiać mi się chce.
Nic wprawnego oka nie zastąpi bo już dawno pryskają pod miernik a i dostęp do elementów w kolorze prawie nieograniczony :-)
Za 50 pln-ów to możesz kupić sobie co najwyżej badziewie na magnes. I nie pisz frazesów o lakierowaniu pod miernik, po prostu lakierowanie surowego elementu. Wprawny lakiernik z latami praktyki zmieści się w standardach .
A miernika używamy po to by znaleźć szpachel, ponownie lakierowany element co jest istotne jeśli sprzedający zapewnia że samochód nie bity.
Zawodowo posługuję się miernikiem którego cena oscyluje w granicy 4ooo pl-ów a procedury i dokładność pomiaru wymaga codziennej kalibracji.
Użytkownik Małkociniak edytował ten post 14 grudzień 2017 - 13:35
Napisano 14 grudzień 2017 - 13:43
Napisano 14 grudzień 2017 - 14:03
Nie pracuje w branży motoryzacyjnej
Napisano 14 grudzień 2017 - 15:05
Napisano 14 grudzień 2017 - 16:37
Zrobi sobie szpachlę z żywicy + "Proszek metalu CYNA wypełniacz do żywic" i sobie możecie sprawdzać
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych