Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Ostrzeżenie - jpangler.com


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   MaxFenix

MaxFenix

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 57 postów
  • LokalizacjaLublin

Napisano 07 październik 2015 - 11:30

Niestety niemiła przygoda mnie spotkała dzisiaj. W sklepie jpangler.com postanowiłem kupić nowego 15' luviasa 2004H, operacja i płatność poprzez paypal przebiegłą sprawnie. Po godzinie dostaję takiego oto maila:

 

Hello 

 

Important notification.

 

My website or PAYPAL is maybe hacked.

 

I received order but payment was never received to my account

So I contacted PAYPAL support and they said payment is made to different paypal user.

 

Please claim to PAYPAL to cancel your payment immediately.

 

I will get back to you for more information as soon as I received reply from PAYPAL

 

I am sorry for the inconvenience

Best Regards

Kazu

 

Sprawdziłem transakcję na paypal i faktycznie płatność poszła na jakieś dziwne konto dreamzjessica@gmail.com.

Dzwoniłem do nich ale niestety transakcja ma status zakończonej i nie da się jej cofnąć. Jedyne co mogę zrobić to zgłosić problem do centrum rozstrzygania sporów w paypal. 

 

Kogoś spotkało coś podobnego? Mam szansę na odzyskanie pieniędzy?

 


  • xyzzvpc lubi to

#2 OFFLINE   Guzu

Guzu

    (G)uzurpator

  • PATRON
  • PipPipPipPipPip
  • 14822 postów
  • LokalizacjaPodkowa
  • Imię:Daniel

Napisano 07 październik 2015 - 11:52

Moim zdaniem paypal zwroci pieniadze. O ile nie gwarantuje zgodnosci zawartosci przesylki (poza ebay) z zamowieniem. O tyle brak wysylki - a tu chyba bedzie taki przypadek, powinien oznaczac zwrot kasy.

 

Pytanie ile nerwow i czasu to bedzie kosztowalo.

 

Wspolczuje.

 

Slaba akcja.



#3 OFFLINE   BazyL

BazyL

    Ekspert

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 5417 postów
  • Imię:Kamil

Napisano 07 październik 2015 - 12:13

pewnie to trochę potrwa, ale myślę, że kasę odzyskasz bez problemu, a jeśli poszło przez kartę kredytową, to tam masz dodatkowe ubezpieczenie



#4 OFFLINE   MaxFenix

MaxFenix

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 57 postów
  • LokalizacjaLublin

Napisano 07 październik 2015 - 13:51

Napisałem maila do dreamzjessica@gmail.com z prośbą o odesłąnie pieniędzy. Dostałem taką oto odpowiedź:

 

"Yes I will refund. Weird . But u need to remove dispute . My account limited ."

 

Zadzwoniłem do paypala ponownie, prosili bym nie anulował roszczenia, ponieważ wtedy oszust będzie miał odblokowane konto i wyprowadzi pieniądze a ja ponownego roszczenia nie będę mógł złożyć.

Sprawa wygląda tak, że dreamzjessica@gmail.com ma dwa dni na przesłanie numeru przesyłki z kołowrotkiem, jeżeli tego nie zrobi w ciągu 10 dni pieniądze wracają na moje konto. Jeżeli wyśle mi "cegłę" będę musiał złożyć roszczenie o towar nie zgodny z opisem... wtedy pewnie się sprawa przeciągnie  :angry: 

 

Muszę zamówić tego luviasa gdzie indziej. 



#5 OFFLINE   Maciek_7

Maciek_7

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1319 postów

Napisano 07 październik 2015 - 14:03

Możesz spać spokojnie i o nic się nie martwić (PayPal to solidna i ... droga firma :) ), przeprowadzić standardową procedurę roszczenia/zwrotu pieniążków w PayPal i na 100% wszystko wróci do Ciebie. Kilkukrotnie kupowałem różne rzeczy od Chińczyków - jedni przysyłali, inni nie, ale w tym wypadku zawsze otrzymywałem zwrot gotówki, nawet gdy otrzymywałem fikcyjne numery przesyłek. Jeśli dobrze pamiętam samo wydanie numeru przesyłki przez sprzedającego z niczym konkretnym się nie wiąże i pomimo tego ciągle w PayPalu musi być założony spór. Jeśli przesyłka nie dojdzie w określonym czasie lub dojdzie cegła wówczas i tak jest on rozstrzygany na Twoją korzyść. Należy tylko skrupulatnie pilnować terminów. Ogólnie pod tym kątem PayPal ma u mnie ocenę idealną!

 

Problemem może być jedynie chwila bez gotówki...


Użytkownik Maciek_7 edytował ten post 07 październik 2015 - 14:40

  • Guzu, xyzzvpc i Del Toro lubią to

#6 OFFLINE   Guzu

Guzu

    (G)uzurpator

  • PATRON
  • PipPipPipPipPip
  • 14822 postów
  • LokalizacjaPodkowa
  • Imię:Daniel

Napisano 07 październik 2015 - 14:52

Możesz spać spokojnie i o nic się nie martwić (PayPal to solidna i ... droga firma :) ), przeprowadzić standardową procedurę roszczenia/zwrotu pieniążków w PayPal i na 100% wszystko wróci do Ciebie. Kilkukrotnie kupowałem różne rzeczy od Chińczyków - jedni przysyłali, inni nie, ale w tym wypadku zawsze otrzymywałem zwrot gotówki, nawet gdy otrzymywałem fikcyjne numery przesyłek. Jeśli dobrze pamiętam samo wydanie numeru przesyłki przez sprzedającego z niczym konkretnym się nie wiąże i pomimo tego ciągle w PayPalu musi być założony spór. Jeśli przesyłka nie dojdzie w określonym czasie lub dojdzie cegła wówczas i tak jest on rozstrzygany na Twoją korzyść. Należy tylko skrupulatnie pilnować terminów. Ogólnie pod tym kątem PayPal ma u mnie ocenę idealną!

 

Problemem może być jedynie chwila bez gotówki...

...i bez kolowrotka.



#7 OFFLINE   Maciek_7

Maciek_7

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1319 postów

Napisano 07 październik 2015 - 15:05

Fakt... ;)

#8 OFFLINE   Pickerel

Pickerel

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1182 postów
  • Imię:Wojtek

Napisano 07 październik 2015 - 17:20

Mógłbyś z grubsza opisać jak wyglądała transakcja PayPal?  Dostałeś od sprzedawcy adres e-mail do zapłaty czy zostałeś z jego strony automatycznie przekierowany na stronę PayPala?  Jestem ciekaw w którym momencie doszło do podmiany odbiorcy płatności.



#9 OFFLINE   MaxFenix

MaxFenix

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 57 postów
  • LokalizacjaLublin

Napisano 07 październik 2015 - 17:27

Z jego strony zostałem automatycznie przekierowany na stronę PayPala. 



#10 OFFLINE   psulek

psulek

    Zaawansowany

  • Giełda komercyjna
  • PipPipPip
  • 4786 postów
  • LokalizacjaWilcza Dziura :) /Piaseczno/Wa-wa

Napisano 07 październik 2015 - 19:36

Mógłbyś z grubsza opisać jak wyglądała transakcja PayPal?  Dostałeś od sprzedawcy adres e-mail do zapłaty czy zostałeś z jego strony automatycznie przekierowany na stronę PayPala?  Jestem ciekaw w którym momencie doszło do podmiany odbiorcy płatności.

Włam na stronę i podmiana adresu email w module płatności.



#11 OFFLINE   Guzu

Guzu

    (G)uzurpator

  • PATRON
  • PipPipPipPipPip
  • 14822 postów
  • LokalizacjaPodkowa
  • Imię:Daniel

Napisano 07 październik 2015 - 19:50

Włam na stronę i podmiana adresu email w module płatności.

Nie znam tego sklepu, ani jego obrotow.

Ciekawe ilu jest poszkodowanych. ..



#12 OFFLINE   BazyL

BazyL

    Ekspert

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 5417 postów
  • Imię:Kamil

Napisano 07 październik 2015 - 20:13

oj nie mało :)



#13 OFFLINE   MaxFenix

MaxFenix

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 57 postów
  • LokalizacjaLublin

Napisano 08 październik 2015 - 08:36

Dostałem takiego oto maila od jpangler.com:

 

"Hello Maksymilian

 
The problem will be solved by PAYPAL.
 
Your payment is made to somebody's paypal account.
I don't know how this happened but I will receive the payment from PAYPAL.
 
I will ship your Luvias 2004H this afternoon about 5 hours later from now.
 
EMS number
EJ4....
 
EMS tracking site
 
Best Regards
Kazu"
 
Dziwne. Pan z PayPala zapewniał, że to ja dostanę zwrot pieniędzy. 
Pozostaje czekać i mieć nadzieję, że koresponduję z Kazu a nie oszustem a w paczce będzie kołowrotek a nie cegła... Ktoś już płacił cło i vat od cegły?  :rolleyes:


#14 OFFLINE   sacha

sacha

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1724 postów
  • LokalizacjaW-wa
  • Imię:Dariusz
  • Nazwisko:Krystosiak

Napisano 08 październik 2015 - 08:53

 Ktoś już płacił cło i vat od cegły?  :rolleyes:

Do trzech sztuk nie ma cła i vatu  :P .



#15 OFFLINE   slawek_2348

slawek_2348

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1679 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Sławomir
  • Nazwisko:Zdunek

Napisano 08 październik 2015 - 09:22

Jak klinkierowa to do dwóch szt. :P



#16 OFFLINE   BazyL

BazyL

    Ekspert

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 5417 postów
  • Imię:Kamil

Napisano 08 październik 2015 - 09:51

Kazu na pewno nie jest oszustem


  • Meme, gulf i PiECIA lubią to

#17 OFFLINE   MaxFenix

MaxFenix

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 57 postów
  • LokalizacjaLublin

Napisano 08 październik 2015 - 10:13

Nie twierdzę, że Kazu jest oszustem. Ja i moi znajomi robiliśmy u niego zakupy i zawsze było ok.

Użytkownik MaxFenix edytował ten post 08 październik 2015 - 10:16


#18 OFFLINE   BazyL

BazyL

    Ekspert

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 5417 postów
  • Imię:Kamil

Napisano 08 październik 2015 - 10:38

nie załapałem "koresponduję z Kazu a nie oszustem" sorrki



#19 OFFLINE   MaxFenix

MaxFenix

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 57 postów
  • LokalizacjaLublin

Napisano 17 październik 2015 - 22:52

Kołowrotek do mnie dotarł a Kazu otrzymał pieniądze od Paypal. Temat można zamknąć.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych