Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Decathlon, opinie o sklepie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
36 odpowiedzi w tym temacie

#21 OFFLINE   coloumb

coloumb

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 670 postów

Napisano 23 październik 2015 - 20:43

A cos typu kurtka 3 w 1, wodoodporna, znajdzie sie w ich ofercie?

#22 OFFLINE   bartsiedlce

bartsiedlce

    Ekspert

  • Moderatorzy
  • 6252 postów
  • LokalizacjaSiedlce
  • Imię:Bartek

Napisano 23 październik 2015 - 21:40

Jest 130 męskich kurtek, zajrzyj sobie na stronkę. 



#23 OFFLINE   coloumb

coloumb

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 670 postów

Napisano 24 październik 2015 - 23:08

Tak, wyrazilem sie nieostro 😉 Mialem na mysli to, czy w tej bogatej ofercie jest cos wyprobowanego i godnego uwagi. Suche parametry wodoodpornosci nie uchronia przed przemoknieciem 😊
  • stone lubi to

#24 OFFLINE   Piotrek Milupa

Piotrek Milupa

    Moderator Emeritus

  • TEAM JERKBAIT
  • PipPipPipPip
  • 8446 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Piotrek

Napisano 25 październik 2015 - 08:37

Bartek dobrze Ci radzi wejdź na stronę decathlon, na prawdę jest wielki wybór i większość to sprawdzone modele zgodne z opisem.

#25 OFFLINE   PolMart

PolMart

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 62 postów
  • LokalizacjaSerock
  • Imię:Janusz
  • Nazwisko:Kowal

Napisano 26 październik 2015 - 16:14

Jak dla mnie super fajny sklep. Dużo przydatnych dla nas rzeczy i to naprawdę dobrej jakości   :) Polecam z czystym sumieniem   :)

 

Mam wodery ,spodniobuty z tegoż sklepu i łowię w nich kilka lat ..puki co dają radę . Za taką kasę naprawdę warto :) 

 

POLECAM : ) 


Użytkownik PolMart edytował ten post 26 październik 2015 - 16:15


#26 OFFLINE   David72

David72

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 149 postów
  • LokalizacjaBiałystok

Napisano 27 październik 2015 - 09:04

Kiedyś zamówiłem atraktor Sensasa w promocji za 9 zł, plus darmowa wysyłka kurierem, więc spoko sklep.

#27 OFFLINE   PolMart

PolMart

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 62 postów
  • LokalizacjaSerock
  • Imię:Janusz
  • Nazwisko:Kowal

Napisano 27 październik 2015 - 18:01

Buty także mam z tego "dacatlona" drugi sezon , kupilem za 79.90 niby mysliwskie ( nawet w lato zdażalo się w nich brodzić  :) I wiecie co ?? Nawet jeden szew nie puścił...dodam , iż buty bardzo mocno exploatowan przez okres wspomnianych wczesniej 2 lat  :)  Co kilka dni ześwinione ,w błocie deszczu itp. Więc naprawdę polecam sklepiki z D na początku :)



#28 ONLINE   kolo807

kolo807

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 225 postów

Napisano 27 październik 2015 - 18:14

Polecam czasem mozna trafic na dobra cene.

Ja kupowalem dodatki i akcesoria.. made in France.



#29 OFFLINE   kuczko

kuczko

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 53 postów
  • LokalizacjaŚmigiel
  • Imię:Damian

Napisano 04 listopad 2015 - 02:14

Kiedyś kupiłem pokrowiec wodoodporny na smartfona i mimo że był w promocji z 49,99 na 19,99 przesyłka zgodnie z ustaleniami była gratis



#30 OFFLINE   gulf

gulf

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2700 postów
  • LokalizacjaRoztocze
  • Imię:Mateusz

Napisano 11 lipiec 2020 - 16:19

Odgrzewamy kotleta  ;) 

Czy na pływadełko FLTB 5 w UK w Decathlonie ( dowód zakupu jest ) , obowiazuje dwuletnia gwarancja w Polsce , EU ?   Mam na stanie ,  ale niestety czasu brak całkowicie na pływanie i chcąc sprzedać warto wiedzieć takie rzeczy , szczególnie w PL  :)



#31 OFFLINE   Wojtek B.

Wojtek B.

    Wiślak

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1819 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Wojtek

Napisano 11 lipiec 2020 - 17:17

Hej, oczywiście :) gwarancja jest honorowana przez wszystkie sklepy z sieci na całym świecie :)

#32 OFFLINE   Robert.B

Robert.B

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 181 postów
  • LokalizacjaGórka
  • Imię:Robert
  • Nazwisko:B

Napisano 13 lipiec 2020 - 20:06

Duży plus dla tej sieci za obsługę klienta. Niech inni się uczą.
  • Ferret i Andru77 lubią to

#33 OFFLINE   Sylwek1981

Sylwek1981

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 776 postów
  • LokalizacjaRawicz

Napisano 14 lipiec 2020 - 02:48

Z tą obsługą to bywa różnie. Dzisiaj dostałem wodery Caperlan, które zamawialem 2 tygodnie temu. Zależało mi na czasie, bo była wysoka woda na Odrze a stare ciekły. Kupowałem w weekend. Powinny być we wtorek, tymczasem zamiast dostawy otrzymałem maila, że niestety czas wysyłki się wydłuża o maksymalnie kolejne 2 dni robocze (czyli do czwartku). Po tym jak przesyłka nie dotarła do następnego weekendu napisałem do firmy. W kolejny wtorek przyszła odpowiedź, że niestety był błędny zapas na stronie internetowej innego produktu, który zamawialem razem z woderami, i że nie mogą skompletować zamówienia.
Generalnie mój zarzut jest taki, że wypadałoby skontaktować się z klientem w takiej sytuacji wcześniej. Skoro dysponują mailem i numerem telefonu to dlaczego czekają na kontakt/zapytanie ze strony klienta skoro wina leży po ich stronie, bo fizycznie nie mają czegoś co sprzedają? Ile by to trwało gdybym się nie dopytywał co z przesyłką? Ta druga rzecz to był drobiazg za 20 zł a wstrzymał wysyłkę całego zamówienia.
Na plus jedynie to, że zwrot pieniędzy też już wpłynął na konto.
Co do samych woderów to niestety jakościowo nie są już jak kiedyś. Pierwsza para wytrzymała mi 4 czy 5 sezonów łowienia na Odrze. Druga już tylko ok. 1,5 roku. Ta trzecia niestety na pierwszy rzut oka jest taka jak poprzednia. Nie wiem czy zmienił się skład czy technologia produkcji, ale obie te ostatnie pary są widocznie słabsze od tych, które miałem kiedyś. Buty są miękkie, lejące się i będą miały kiepską odporność na przecięcia kolcami roślin. Wiem - na stronie sklepu jest przed tym ostrzeżenie, ale stare Caperlany były wykonane z grubszej i bardziej odpornej gumy, i budziły większe zaufanie.

#34 ONLINE   thug

thug

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1118 postów
  • LokalizacjaMazowsze

Napisano 02 luty 2024 - 13:28

Trochę odgrzebię. Czy mamy na pokładzie jakiegoś pracownika sieci Decathlon skłonnego do pomocy w nietypowej sprawie ?


Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka

#35 OFFLINE   Archanioł

Archanioł

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 473 postów
  • LokalizacjaRzeszów

Napisano 02 luty 2024 - 21:37

@Wojtek B. Jak dobrze pamiętam:)

Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka
  • popper i thug lubią to

#36 ONLINE   thug

thug

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1118 postów
  • LokalizacjaMazowsze

Napisano 02 luty 2024 - 22:31

Tak, Wojtek kiedyś mi pomógł. Ale nie wiem czy to aktualne :)

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka

#37 OFFLINE   Wojtek B.

Wojtek B.

    Wiślak

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1819 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Wojtek

Napisano 03 luty 2024 - 18:41

Już od kilku lat nieaktualny temat :)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych