Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Jak prawidłowo dbać o akumulator i silnik elektryczny?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
141 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Czoper

Czoper

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1165 postów

Napisano 06 grudzień 2015 - 00:43

Panowie mam pytanie -jak prawidło obchodzić się z akumatorem 100aH sznajder kwasówka oraz silnikiem?

Kupiłem nówkę sztukę z silnikiem minn kota 55lb z maximizerem. Aku nowiutkie, nigdy nie używane.Jak zabezpieczyć akumulator na zimę, długi czas wegetacji w ocieplanym garażu. Co jaki czas powinienem go ładować? Jest to mój pierwszy silnik elekt z akumulatorem ,nie mam doświadczenia w tym temacie. Czy powinienem po każdym wędkowaniu ładować silnik?Czy rozładowywać go maksymalnie czy zostawiać zawsze lekki zapas baterii? Będę wdzięczny za podstawowe info o prawidłowym sposobie użytkowania aku by mógł posłużyć mi kilka sezonów. 

Ostatnie pytanie tyczy się silnika- czy jest on całkowicie bezobsługowy? czy należy jakieś elementy smarować?przygotować przed pływaniem?ew. zabezpieczyć po sezonie?

Z góry wielkie dzięki

Czoper 


Użytkownik Czoper edytował ten post 06 grudzień 2015 - 00:56


#2 OFFLINE   michal7709

michal7709

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 494 postów
  • Lokalizacjana nieznanych wodach
  • Imię:Michal

Napisano 06 grudzień 2015 - 06:44