Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Produkty marki SIMMS


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
481 odpowiedzi w tym temacie

#21 OFFLINE   Kwinto

Kwinto

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 490 postów
  • LokalizacjaLinden, New Jersey USA
  • Imię:Ryszard
  • Nazwisko:Szuban

Napisano 18 lipiec 2015 - 22:32

Co uważacie na temat kurtek simmsa z primaloftem, chodzi mu tutaj o "ocieplacze", a nie o bulkley'a, którego opisał Wiktor. 

Dokładnie model ExStream oraz Fall Run. Szukam czegoś ciepłego i dobrze oddychającego na zimne miesiące - listopad - marzec/kwiecień. 

 

Do tej pory używałem kurtek puchowych, głównie z Decathlonu, dawały radę, ale na ebay'u są kurtki na primaloft'cie w dobrej cenie, więc może warto spróbować. 

Kurtki sa bardzo ladne. Mialem je okazjie widziec. Cena natomiast jest chora. Kupilem bardzo podobna kurtke innej firmy (pewnie nawet byla robiona w tej samej fabryce) za $40.00. Roznica taka, ze Simms na niej nie pisze. No moze kroj tez lekko inny, ale material ten sam. 



#22 OFFLINE   godski

godski

    Ekspert

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 12636 postów
  • LokalizacjaJanki blisko Stolicy

Napisano 18 lipiec 2015 - 23:48

No chyba raczej XL jesli ma byc luz. Lepiej miec ubranko lekko przyduzawe niz za male. Normalnie to jaki rozmiar nosisz? 

L albo XL. Czy ta L-ka to jest duża amerykańska?



#23 OFFLINE   Kwinto

Kwinto

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 490 postów
  • LokalizacjaLinden, New Jersey USA
  • Imię:Ryszard
  • Nazwisko:Szuban

Napisano 19 lipiec 2015 - 00:04

Nie wiem jaka jest ta L. Rozmiarami L nie interesuje sie od czasow przedszkola. :)  Ja mam podobne gabaryty do Ciebie. Przynajmniej wzrostowo. Jestem natomiast troszeczke wiekszy objetosciowo. W wiekszosci przypadkow kupujac kurtki wybieram XXL poniewaz lubie luz. Rozmiar L dla Ciebie moze byc za maly. Na chuderlaka z tymi rozmiarami nie wygladasz.

Ja koszulki nosze XL lub XXL.  Rozmiar XL jest dla mnie zazwyczaj ok (choc czasami ciasnawy), natomiast XXL jest luznawy i zdarza sie byc czasami za duzy. Jak wspomnialem wczesniej z za duzym rozmiarem cos zrobisz, z za malym tylek zbity. No ale ta L moze byc ok. Kurtki tej nie mam wiec nie wiem jak jest rozmiarowo. Te co mam maja tendencje do bycia blizej tej "amerykanskiej" miarowki. 


Użytkownik Kwinto edytował ten post 19 lipiec 2015 - 00:05


#24 OFFLINE   Wiktor

Wiktor

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1026 postów
  • LokalizacjaGdańsk

Napisano 19 lipiec 2015 - 09:50

Ja mam 175 cm i obecnie zszedlem do stowki, bylo 15 kg wiecej  :(

Jednak nawet przy wadze 115 kg rozmiar L byl na mnie dobry,lekko opiety ale dobry. Patrzac na Twoj rozmiar potrzebujesz XL.

Co do ocieplaczy to Extreme to raczej samodzielna kurtka i do tego bardzo fajna,nawet do cywilnego noszenia.Co do Fall to mialem czarna a obecnie pomaranczowa. Doskonaly bardzo cienki i lekki ocieplacz, przez niego zakonczylem "przygode" z polarem 


  • Kacper.K lubi to

#25 OFFLINE   patu

patu

    Ekspert

  • TEAM JERKBAIT
  • PipPipPipPip
  • 6647 postów
  • Lokalizacjaokolice Szczecina
  • Imię:Patryk
  • Nazwisko:S.

Napisano 19 lipiec 2015 - 17:35

Ja mam obecnie 2 koszule Simmsa - model Guide oraz Stone Cold i z obydwu jestem bardzo zadowolony. Miałem jeszcze Coldweather, Big Sky oraz Ebbtide ale sprzedałem bo a to z rozmiarem się nie wstrzeliłem lub po prostu rozeszły się po kolegach:-)
Koszule Simms wg.mnie robi bardzo fajne. Są wygodne, funkcjonalne, dobrze mi się je nosić i bardzo lubię. Tylko nie zawsze ten sam rozmiar gwarantuje to, że koszula będzie dobra. Tak miałem np. z Coldweather bo mój rozmiar to L a z uwagi na to, że ona jest gruba i ocieplana L okazała się za mała. Albo mój ostatni zakup to model Bugstopper NFZ okazało się że ma dosyć mocno profilowane rękawy i trochę mnie to wkurza więc jeszcze nie wiem czy ja zostawić czy sprzedać :-)

W skrócie jak bym miał opisać poszczególne modele to tak:

1. Simms Guide LS Shirt
Ma 4 kieszenie piersiowe. Dwie zapinane na rzepy oraz dwie na suwak. Jest też wszyta pentelka do podczepienia czegoś na retraktorze. Rękawy można podwinac i zapiąć na guzik. Z tyłu jest siatka wentylacyjna na plecach co poprawia cyrkulację powietrza i odprowadzania potu. Na dole w rogu od wewnętrznej strony ma wszyty taki kawałek materiału, którym możemy przetrzeć zabrudzone okulary. Z tyłu jest jeszcze wszyty wieszak do powieszenia koszuli.Rękawy są profilowane w łokciach co się fajnie sprawdza bo nie opuszczaj się podczas podnoszenia rąk do góry. Sam materiał to jakiś poliester z domieszką czegoś tam (zainteresowanych odsyłam na stronę Simmsa) :-) który chroni przed promieniowaniem UV. Jakość wykonania myślę, że całkiem ok. Trudno od koszuli wymagać cudów, dla nie jest bardzo funkcjonalna i uniwersalna. Można w niej jechać i na ryby i a u cioci na imieninach też źle nie będziesz wyglądać:-)
Ogólnie podsumowując bardzo fajna, techniczna koszula. Zdecydowanie polecam! :-)

..bardzo fajna i funkcjonalna koszula...jedyna wada to za mocne wcięcie w łokciu-po podwinięciu ciśnie w "bicka"..albo za dużo ćwiczę ;)

Od siebie polecam również softa Simms Rogue River...



#26 OFFLINE   Kwinto

Kwinto

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 490 postów
  • LokalizacjaLinden, New Jersey USA
  • Imię:Ryszard
  • Nazwisko:Szuban

Napisano 19 lipiec 2015 - 18:09

Moze przy lowieniu boleni tak sobie bicepsy wyrobiles?  :)



#27 OFFLINE   patu

patu

    Ekspert

  • TEAM JERKBAIT
  • PipPipPipPip
  • 6647 postów
  • Lokalizacjaokolice Szczecina
  • Imię:Patryk
  • Nazwisko:S.

Napisano 19 lipiec 2015 - 18:51

..te biorę na klatę a tam XL jest OK :P


  • Kwinto lubi to

#28 OFFLINE   hasior

hasior

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3342 postów
  • Lokalizacjatam gdzie ryby

Napisano 19 lipiec 2015 - 20:02

Na 185cm i aktualnie 85kg używam koszule Simms -Guide rozmiar L,koszula lekki luz ma,mam też rozmiary M, te są bardziej dopasowane na letnie dni.

Generalnie polecam doskonale chronią przed słońcem i szybko schną.

Godski L bedzie OK(M bardziej slimowana do kościoła :D )



#29 OFFLINE   Wiktor

Wiktor

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1026 postów
  • LokalizacjaGdańsk

Napisano 19 lipiec 2015 - 20:16

Na 185cm i aktualnie 85kg używam koszule Simms -Guide rozmiar L,koszula lekki luz ma,mam też rozmiary M, te są bardziej dopasowane na letnie dni.

Generalnie polecam doskonale chronią przed słońcem i szybko schną.

Godski L bedzie OK(M bardziej slimowana do kościoła :D )

Rozmiar L przy 185 cm bedzie za krotki,nie bedzie do polowy biodra jak zakladal producent.

Przygladajac sie nowosciom Simms-a widze ze nowa linia pokazana przy projektowaniu nowej kurtki G4 jest kontynulowana

Nowy komplet Pro Dry,nowa G3 i nowy Bulkley

http://www.kingfishe...l-2015-products

Wisza na stronie od dwoch miesiecy ale teraz sa juz "in stock" ;)


  • Kwinto lubi to

#30 OFFLINE   sslonio

sslonio

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 510 postów
  • LokalizacjaLublin
  • Imię:Tomek

Napisano 20 lipiec 2015 - 08:21

..bardzo fajna i funkcjonalna koszula...jedyna wada to za mocne wcięcie w łokciu-po podwinięciu ciśnie w "bicka"..albo za dużo ćwiczę ;)
Od siebie polecam również softa Simms Rogue River...

W modelu Bugstopper NFZ ten rękaw jest jeszcze bardziej profilowany niż w Guide. Oprócz zaszewek na łokciach są jeszcze zaszewki nad nadgarstkami. Rękawy są prze to jeszcze bardziej dopasowane :-)

#31 OFFLINE   Kwinto

Kwinto

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 490 postów
  • LokalizacjaLinden, New Jersey USA
  • Imię:Ryszard
  • Nazwisko:Szuban

Napisano 20 lipiec 2015 - 16:44

Rozmiar L przy 185 cm bedzie za krotki,nie bedzie do polowy biodra jak zakladal producent.

Przygladajac sie nowosciom Simms-a widze ze nowa linia pokazana przy projektowaniu nowej kurtki G4 jest kontynulowana

Nowy komplet Pro Dry,nowa G3 i nowy Bulkley

http://www.kingfishe...l-2015-products

Wisza na stronie od dwoch miesiecy ale teraz sa juz "in stock" ;)

Komplet Pro Dry wyglada fajnie. Tylko ta cena... nie maja pohamowan. :angry:


Użytkownik Kwinto edytował ten post 20 lipiec 2015 - 16:44


#32 OFFLINE   Wiktor

Wiktor

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1026 postów
  • LokalizacjaGdańsk

Napisano 20 lipiec 2015 - 17:24

Komplet Pro Dry wyglada fajnie. Tylko ta cena... nie maja pohamowan. :angry:

Simms nigdy tani nie byl ale za to przy wymianie modeli mozna liczyc na fajne wyprzedaze  :D

Widzisz juz jakies "symptomy" ??



#33 OFFLINE   Kwinto

Kwinto

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 490 postów
  • LokalizacjaLinden, New Jersey USA
  • Imię:Ryszard
  • Nazwisko:Szuban

Napisano 20 lipiec 2015 - 17:47

Nie rozgladalem sie zbytnio wiec sie nie orientuje. Zazwyczaj zaczynam w listopadzie. 

Potrzebuje cos z lekkiego Gore-Texu  na cieplejsze miesiace. Jakies sugestie?



#34 OFFLINE   Drago

Drago

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 693 postów

Napisano 20 lipiec 2015 - 18:35

Ja mam kurtkę Simms pro dry. Powiem tak, miałem wiele topowych kurtek z gore-tex, ale ta w mojej opinii jest najlepszą jaką miałem pod względem jakości wykonania, ergonomiki i wygląda także wodoodporności, choć przeżyła na razie dwa dni ulewy (na sucho) więc zobaczymy z czasem. Natomiast przewyższa je wszystkie niską wagą.  North Face, Patagonia czy inne górskie marki oferują kurtki z tego materiału (gore-tex pro shell) za minimum tyle samo, co oczywiście nie jest wyznacznikiem taniości, bo kurtki te są zawsze relatywnie drogie. Łowiłem w tej kurtce teraz w lipcu przy temperaturze w granicach 25C i spisywała się rewelacyjnie. W chłodniejsze dni z polarem pod spodem spokojnie też daje radę i jestem również spokojny o późną jesień znając zalety tego materiału. Trzeba tylko odpowiednią warstwę pod kurtką zastosować i co by tu nie mówił dla mnie polary z North Face są klasą samą w sobie.

 

Jako ciekawostka to to, że tydzień temu na ICAST zaprezentowano nowy model pro dry. Wg mnie nie różni on się specjalnie od poprzedniego, poprawiono w sumie detale. Poprzedni model nic a nic nie staniał, co znając specyfikę amerykańskiego rynku niejako potwierdza tę teorię.

 

Poprzedni model:

 

http://www.backcount...SMM0082-FUROR-S

 

Nowy model:

 

http://www.kingfishe...dry-jacket.html

 

https://www.youtube....h?v=goPNnRfpzn0


  • Kwinto lubi to

#35 OFFLINE   BadBujo

BadBujo

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 4275 postów

Napisano 20 lipiec 2015 - 19:37

Simms, simms, simms :) Czesc z ich produktow jakie posiadam/posiadalem byla bardzo dobra, czesc kiepska. Kurtka granatowa do brodzenia bodajze Rivertec kapitalna, mam z 7 lat a i deszcze u mnie inne niz te polskie, robi swietnie, az sie boja jak kiedys zacznie przeciekac, buty Rivershed, znowu kapitalne, najlepsze jakie mialem,z fabrycznymi kolcami,  wodery do d..y, cala partia rivershedow, pozniej juz mniej ale tez kilka g3 cieklo i to bardzo szybko, kamizelki g3 nie lubilem, ciezka i pancerna, dobra moze na chlodne pory roku ale po co ona mi jak mam kurtke, koszule nie pamietam juz jakie tez srednio mi pasowaly, torba na pas czekala kilka lat, zamek dziala w jedna strone ale uzywam, jest ok, oprocz zamka oczywiscie ale daje rade, kalesony i cienka bluza na lato ok, dalej mam i uzywam. 

 

Jakos nie moge sie przekonac do kolejnych woderow, za droga zabawa i za malo pewna jak dla mnie :( 



#36 OFFLINE   Kwinto

Kwinto

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 490 postów
  • LokalizacjaLinden, New Jersey USA
  • Imię:Ryszard
  • Nazwisko:Szuban

Napisano 20 lipiec 2015 - 19:54

Co do woderow to mnie troszeczke przestraszyles. :( Mam nowki G3 i choc ich czesto nie uzywam zakladalem, ze mi dlugo posluza. Mam je drugi sezon (dwie pary). W Polsce, uzywam normalnych G3, a tutaj w Stanach mam G3 Convertible. Bede musial sie im bacznie przygladac.  



#37 OFFLINE   BadBujo

BadBujo

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 4275 postów

Napisano 20 lipiec 2015 - 20:25

Szwy nie sa jakims wielkim problemem, mozna podkleic, sa ludzie robiacy to profesjonalnie za niewielkie pieniadze. W moich poszla membrana tzn sie rozszczelnila plus szwy.

 

Kurtka jest jednym z moich najlepszych ciuchowo-wedkarskich zakupow. Byly na wyprzedazy w Cabelasie za 200 dolcow, wtedy bylo to 100 funtow, przesylka grupowa wyszla tyle co nic, jestem mega zadowolony plus jest ciut dluzsza niz G3 czy G4 wiec nie laduje pod pachami :) w tym roku miala tez niezly test w Szwecji bo glownie padalo i nic,sucho. 

 

Czeka mnie zakup nowych woderow bo Scierry wytrzymaly 3 dni, niecale, chcialbym jak dawniej wydac w sumie sporo kasy i kupic Simmsa na pare lat, trzy przy moim lowieniu to minimum ale czy warto? Wygodne sa, skarpety maja super tylko kilka ostatnich G3 u znajomych tez poszlo do smieci :( 



#38 OFFLINE   Kwinto

Kwinto

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 490 postów
  • LokalizacjaLinden, New Jersey USA
  • Imię:Ryszard
  • Nazwisko:Szuban

Napisano 20 lipiec 2015 - 20:44

A mowimy tutaj o jakims ekstrymalnym wedkowaniu? Czy raczej o siadaniu woderow w normalnych warunkach? Bo jesli Simms'y G3 sie tak szybko rozkladaja, to naprawde niewielki jest poza nimi wybor.



#39 OFFLINE   Wiktor

Wiktor

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1026 postów
  • LokalizacjaGdańsk

Napisano 20 lipiec 2015 - 20:57

A mowimy tutaj o jakims ekstrymalnym wedkowaniu? Czy raczej o siadaniu woderow w normalnych warunkach? Bo jesli Simms'y G3 sie tak szybko rozkladaja, to naprawde niewielki jest poza nimi wybor.

Tez jestem ciekawy....mam pierwsza generacje G3 od 9 lat i nie chca sie rozpasc. Cos mi sie wydaje ze mam taka mercedesowa beczke  ;)

Tylko co po nich??



#40 OFFLINE   BadBujo

BadBujo

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 4275 postów

Napisano 20 lipiec 2015 - 21:10

Tez jestem ciekawy....mam pierwsza generacje G3 od 9 lat i nie chca sie rozpasc. Cos mi sie wydaje ze mam taka mercedesowa beczke  ;)

Tylko co po nich??

 

Kilka modeli woderow tak mialo, stare robia dluzej niz nowe. G3 o jakich mowie wytrzymywaly max poltora roku, normalnego lowienia, wedkarzy co jak smigna dwa weekendy w miesiacu to wszystko plus jeden wyjazd na tydzien, dwa gdzies dalej. Ja tak mialem ze Scierra CC3, stare daly rade niecale 3 lata, nowe niecale 3 dni, niby cieklo na szwie ale jak dodac zimno, mokro, Szwecje, namiot itd to sie mozna wk...ic :( 


  • Wiktor lubi to




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


    Bing (1)