Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

SPOTKANIE KUJAWSKO-POMORSKIE (Bydgoszcz) jerkbait.pl - 24.01.2017 (18:00) - temat spotkania BOLEŃ. Więcej informacji w wątku zapisów -> WĄTEK Zapraszamy!


Zdjęcie

Serwis kołowrotków Dragon , Okuma ,Ryobi ( dys. Dragona)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
109 odpowiedzi w tym temacie

#101 OFFLINE   sneyks123

sneyks123

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 28 postów

Napisano 13 listopad 2016 - 14:58

Witam, zdechło mi łożysko oporowe w multiku okuma fina 250lx, jest może możliwość dokupienia nowego? Albo gdzie znaleźć jakiś zamiennik?



#102 OFFLINE   nowka

nowka

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 62 postów
  • LokalizacjaKalisz

Napisano 15 listopad 2016 - 15:23

dziękuję za pomoc w namierzeniu kolegi @hunter_pike:-)



#103 OFFLINE   Piotr.teamdragon

Piotr.teamdragon

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 55 postów
  • Imię:Piotr

Napisano 23 listopad 2016 - 09:08

Koledzy teraz jak jest już prawie po sezonie w serwisie jestem raz na 2-3 tygodnie . Czas realizacji z tego powodu może się wydłużyć . 

Zapraszam do wyprzedaży 



#104 OFFLINE   Piotr.teamdragon

Piotr.teamdragon

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 55 postów
  • Imię:Piotr

Napisano 30 listopad 2016 - 13:06

W serwisie i Dragonie zaczyna się inwentaryzacja .Zam serwisowe i sklepowe będą realizowane po 12.12.2016 . 



#105 OFFLINE   Grumpy172

Grumpy172

    Nowy

  • Forumowicze
  • Pip
  • 2 postów
  • LokalizacjaGorzow Wlkp.
  • Imię:Antoni
  • Nazwisko:Zamrzycki

Napisano 17 grudzień 2016 - 23:04

Witam, chciałbym się dowiedzieć co mam zrobić, ponieważ upadł mi kołowrotek Dragon Viper FD830i Art. Nr 12-06-830 i złamało mi się ramie kabłąka. Nie wiem czy trzeba wysłać go do serwisu, kupić nową cześć i naprawić w domu, czy też spisać go na straty.

Załączone pliki



#106 ONLINE   FlyFisherman

FlyFisherman

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 96 postów
  • LokalizacjaPacanowo koło Poznania
  • Imię:Edek z fabryki kredek

Napisano 18 grudzień 2016 - 10:52

Zadzwoń do serwisu i powiedz co się stało, naprawa bedzie raczej odpłatna ale nie powinny to być jakieś duże koszty, chyba że bez problemu sprzedadzą część to odpadną koszty robocizny.

#107 OFFLINE   Grumpy172

Grumpy172

    Nowy

  • Forumowicze
  • Pip
  • 2 postów
  • LokalizacjaGorzow Wlkp.
  • Imię:Antoni
  • Nazwisko:Zamrzycki

Napisano 18 grudzień 2016 - 12:50

Dziękuje za pomoc.



#108 OFFLINE   Zandermasterr

Zandermasterr

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 348 postów

Napisano 04 styczeń 2017 - 17:39

Chyba jestem jednym z niezadowolonych klientem serwisu. Kołowrotek wysłany ponad miesiąc temu, a jeszcze nic nie wiadomo kiedy dostanę..

#109 OFFLINE   domo285

domo285

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 23 postów
  • LokalizacjaWrocław/Żary
  • Imię:Mateusz

Napisano 06 styczeń 2017 - 11:58

A ja mam taki problem w kolowrotku dragon maxima, pomiędzy uchem mocujacym kabląk, a rotorem jest duży luz, który pod obciążeniem powoduje spory hałas/ stuki. Czy jest tam możliwość wsadzenia jakieś podkładki, czy obie czesci do wymiany? Rotor pewnie dość drogi wiec bedzie to nieopłacalne.. kolowrotek kreci całkiem dobrze, i troche mi go szkoda odłożyć już na półkę.

#110 OFFLINE   Piotr.teamdragon

Piotr.teamdragon

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 55 postów
  • Imię:Piotr

Napisano 07 styczeń 2017 - 13:21

Chyba jestem jednym z niezadowolonych klientem serwisu. Kołowrotek wysłany ponad miesiąc temu, a jeszcze nic nie wiadomo kiedy dostanę..

Ja ze swojej strony mogę tylko prosić o cierpliwość doszedł w niezbyt ciekawym okresie akurat jak Dragon miał zamknięte inwentaryzacja  Święta Nowy Rok . JUż działają normalnie ale zawsze zimą jest bardzo dużo pracy . I jeszcze jedna sprawa w sezonie jestem co tydzień w serwisie , okres od świąt do teraz jest dosyć martwy a mam 120 km do Dragona i jechać po jeden kołowrotek po prostu mi się nie opłaca . Oczywiście postaram się to jak najszybciej załatwić .

Nie jestem serwisem pomagam w miarę możliwości i też proszę o wyrozumiałość . 
 

ZA zwłokę i utrudnienia przepraszam . 


Użytkownik Piotr.teamdragon edytował ten post 07 styczeń 2017 - 13:24

  • Zandermasterr i neronhell lubią to




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych