Dzięki muszę sprawdzić u siebie - bo u mnie coś nie działa. Wolę Curado E51 z avialem i magnetykiem , lepiej mi się tym operuje.
Mam większe panowanie nad hamulcem przy tej samej lince.
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Napisano 11 luty 2017 - 22:46
Dzięki muszę sprawdzić u siebie - bo u mnie coś nie działa. Wolę Curado E51 z avialem i magnetykiem , lepiej mi się tym operuje.
Mam większe panowanie nad hamulcem przy tej samej lince.
Napisano 11 luty 2017 - 22:47
Oczywiście na tym samym kiju Phenix Dragon Fly .
Napisano 11 luty 2017 - 23:13
Użytkownik rothen edytował ten post 11 luty 2017 - 23:14
Napisano 11 luty 2017 - 23:27
DFX przycięty do 220 przez Dąbka .
Napisano 11 luty 2017 - 23:55
Napisano 12 luty 2017 - 00:06
To tak ale ja go zbroiłem pod wobki 1,5 -2 grama .
Napisano 12 luty 2017 - 00:09
Użytkownik rothen edytował ten post 12 luty 2017 - 00:12
Napisano 12 luty 2017 - 01:02
Powiem tak - super.
Na Sanie 2 gramy Smith minnow ok.
Napisano 12 luty 2017 - 01:35
Napisano 12 luty 2017 - 13:06
W takim razie pójdę pewnie dalej w tuning Curado -wymienię łożyska itd . Posprawdzam co jeszcze można mu dać .
Napisano 12 luty 2017 - 13:07
Jeszcze jedno jakiej linki stosujesz do Aldka przy najniższej gramaturze ?
Napisano 12 luty 2017 - 16:22
Użytkownik rothen edytował ten post 12 luty 2017 - 16:23
Napisano 04 marzec 2017 - 13:42
Jeżeli chodzi o ergonomię to Aldek 2016 jest łatwiejszy jeżeli chodzi o regulację, smukły,taki podłużny oraz ma terkotkę ( jak ktoś lubi ) W tym wypadku lepiej mi leży od modelu 2014 .Jeżeli chodzi o walory użytkowe to przepaść , po dobrej regulacji właściwości rzutowe zdecydowanie na korzyść modelu 2014.Dodam tylko że porównuję 2014 wyposażonego w szpulę i 5 magnesowy hamulec Avail .
Napisano 04 marzec 2017 - 17:34
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych