Silnik Mercury
#1 OFFLINE
Napisano 12 listopad 2010 - 21:40
Mam problemy z silnikiem mercury 2 km
Objawy są takie że po odpaleniu nierówno chodzi i nim szarpie.
Wymieniłem świecę ,przewód do świecy (co nie było łatwe ,ponieważ jest zalana)i nadal nic.
Może macie jakieś doświadczenia lub sugestie.
#2 OFFLINE
Napisano 13 listopad 2010 - 05:03
#3 OFFLINE
Napisano 14 listopad 2010 - 20:11
Jednak bestja nadal nie współpracuje
#4 OFFLINE
Napisano 14 listopad 2010 - 20:13
na stronach usa występuje jako wersja exsport i totalny brak danych
#5 OFFLINE
Napisano 17 grudzień 2019 - 23:33
Posiadam silnik Mercury 2t 8km z gaźnikiem od 15 . Ostatnio podczas płynięcia na pełnej prędkości zaobserwował krótkotrwałe dławienia ze spadkiem mocy. A po odpaleniu na zimno silnika czasami pojawia się" pytanie". Obwiniać należy gaźnik i go czyścić czy macie jakieś inne propozycje co mu dolega?
#6 OFFLINE
Napisano 17 grudzień 2019 - 23:36
#7 OFFLINE
Napisano 18 grudzień 2019 - 07:51
#8 OFFLINE
Napisano 18 grudzień 2019 - 11:10
#9 OFFLINE
Napisano 18 grudzień 2019 - 11:18
- Sławek77 lubi to
#10 OFFLINE
Napisano 18 grudzień 2019 - 16:49
#11 OFFLINE
Napisano 18 grudzień 2019 - 17:29
#12 OFFLINE
Napisano 18 grudzień 2019 - 20:55
porównaj cylinder bore dla modelu 1995 and newer oraz porównaj pojemnosci
Załączone pliki
#13 OFFLINE
Napisano 19 grudzień 2019 - 13:39
#14 OFFLINE
Napisano 19 grudzień 2019 - 16:20
#15 OFFLINE
Napisano 19 grudzień 2019 - 19:29
#16 OFFLINE
Napisano 19 grudzień 2019 - 19:34
#17 OFFLINE
Napisano 19 grudzień 2019 - 20:07
To czy blok silnika taki czy inny mi to nie przeszkadza. Kupiłem taki i muszę go takiego używać. chcę aby pływał i się nie dusił. Więc potrzebuję inf.jaka może być tego przyczyna
Się zepsuł ,do lekarza też piszesz że prychasz i kichasz i co Ci jest. Czasami trzeba zawieźć sprzęt do serwisu, wychodzi szybciej i zdrowiej dla silnika.
#18 OFFLINE
Napisano 19 grudzień 2019 - 20:38
dusi sie bo gaznik nie ten. dostaje wiecej paliwa niz mu trzeba. radze przesiąc sie na gaznik 44 i bedzie po problemie.
pilmuj jakosci termostau w tym silniku. TO BARDZO WAZNE
#19 OFFLINE
Napisano 19 grudzień 2019 - 21:34
#20 OFFLINE
Napisano 22 luty 2022 - 09:18
Nie wiem gdzie szukać pytam tu. Przyjechał do mnie silnik Merkury XR 10. Silnik po przejściach. Zablokowana spodzina. Części ssania połamane, linki w rumplu chyba urwane. Sporo części w kartonie. Część mechaniczną raczej spokojnie ogarnę. Ale trzeba zacząć od odpalenia. Ciśnienie na obu 7.5. Nie ma iskry. Sterownik zapłonu w kartonie razem z włącznikiem, kablami WN. Właściciel twierdzi że to cewka. Cewki zmierzone obie pokazują taką samą oporność. Niby poprzedni właściciel wymienił cewki pod kołem zamachowym i aparat. Wygląda tam że jest nowe. O gaźniku i spodzine filmów i zdjęć sporo ale jakoś nie umiem znaleźć schematów elektryki. Niby wszystkie kolory się zgadzają po za jednym ze sterownika wychodzą dwa czarno zielone i teraz który do włącznika który pod koło zamachowe, ktory kabel do ktorej cewki...
Z Yamaha i klonami jest dla mnie przejrzyste tu za bardzo nie wiem od czego zacząć. Poratujcie jakimś linkiem.
Wysłane z mojego SM-N770F przy użyciu Tapatalka
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych