Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Tyle mam - co kupić?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
59 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   bassy

bassy

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1936 postów
  • LokalizacjaLublin

Napisano 28 maj 2006 - 12:04

Drodzy Forumowicze!
Mam pytanie: jaki multik i jaki kij kupić do jerkowania średnimi i cięzkimi wabikami. W temacie jestem zielony.
Aha i jeszcze żeby od biedy można było tym zestawem trollować.
Mam ok 1600zł(mogłoby zostać parę groszy na osprzęt :mellow: )
przymierzałem się do Bertusa R. 2it 80-120 i do Calcutty 201(kręcę lewą ręką). Czy ten kijek to tylko z netu można wyłuskać?
Proszę o rady doświadczonych kolegów. Pozdrawiam!!

#2 OFFLINE   bassy

bassy

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1936 postów
  • LokalizacjaLublin

Napisano 28 maj 2006 - 14:06

Z kolei na multiplikator.pl wyczytałem że najlepiej zacząć od kija do ok.21g. To ja już wymiękam...........Nie chcę się narazić na frustrację po zakupie sprzętu za lekkiego lub za ciężkiego.

#3 OFFLINE   Michumm

Michumm

    Forumowicz

  • Forumowicze
  • PipPip
  • 303 postów
  • LokalizacjaNysa

Napisano 28 maj 2006 - 14:49

czesc, ja zacząłem poważne łowienie na casting od kijka do 17gr tj. Lamiglas Competitor CC561, zapewniam że jet on w stanie wyrzucić ciezar o wadze 23-25gr, nawet całkiem całkiem sie te przynety prowadzi. Kij do 21gr to idealne rozwiazanie dla kogoś kto zaczyna łowienie na casting

#4 OFFLINE   mifek

mifek

    SUM

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPipPip
  • 11308 postów
  • LokalizacjaWioska Z Tramwajami
  • Imię:Rafał
  • Nazwisko:...znane...

Napisano 28 maj 2006 - 21:15