Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie
TECH

Poprawne uzbrojenie wędki castingowej

tech-rb spacing cast przelotki

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
172 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   klosskuba

klosskuba

    Forumowicz

  • PATRON
  • PipPip
  • 112 postów
  • LokalizacjaPyskowice

Napisano 08 lipiec 2009 - 11:29

Witam jestem początkującym rodbuilderem i chciałbym zasięgnąć porady doświadczonych kolegów. Zbroję sobie cts-a 7'0 8-12LBS.Po wyznaczeniu kręgosłupa blanku postanowiłem rozmieścić przelotki po twardej stronie,aby przyśpieszyć czas reakcji kija na zacięcie po czym naszły mnie wątpliwości czy to nie błąd patyk i tak jest szybki a przelotki pod stałą szpule montuje się wszak po miękkiej stronie



#2 OFFLINE   matusiak

matusiak

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1415 postów
  • Lokalizacjakielce

Napisano 08 lipiec 2009 - 17:45

Witam cie można zbroić po jednej jak i po drugiej stronie zależny co chcesz osiągnąć uzbroiłem tak dwa batsony RX8 o identycznych parametrach i identycznie rozmieszczone przelotki i powiem szczerze ze zaskoczyła mnie różnica miedzy nimi :huh: jest bez problemu zauważalna nawet dla laika ,wiec jak chcesz mieć kijek pod sandacza to jak najbardziej na sztywniejszej stronie

#3 OFFLINE   klosskuba

klosskuba

    Forumowicz

  • PATRON
  • PipPip
  • 112 postów
  • LokalizacjaPyskowice

Napisano 08 lipiec 2009 - 18:43

Dzięki,tak myślałem.Wędka będzie pod sandacza na lekko ale pewnie i pstąga jakiegoś wytaszczy.Pozatym chciałem aby łatwiej się ładowała przynętami o masie z dolnego zakresu,szczególnie woblerami a mniej poddawała podczas ich ściągania.

#4 OFFLINE   Robson1981

Robson1981

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 377 postów
  • LokalizacjaPoznań

Napisano 17 styczeń 2011 - 23:27