Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Czego oczekiwac po serwisie kolowrotka?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Luckyguliver

Luckyguliver

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 977 postów
  • LokalizacjaN17
  • Imię:Remek

Napisano 24 sierpień 2016 - 14:26

No wlasnie czego? Z mojego doswiadczenia kupujacego kolowrotki uzywane na roznych aukcjach moge powiedziec, ze oddaje kolowrotek do serwisu z dwoch powodow i oczekuje:

 

- naprawy jakiejs usterki jesli takowa sie pojawila i mi przeszkadza w uzytkowaniu kolowrotka

- uzywam kolowrotka od jakiegos czasu i chcialbym go po prostu przeczyscic itd. 

 

Czy po serwisie mam prawo oczekiwac, ze bedzie chodzil lepiej (czyli lzej i np "gladziej") niz przed serwisem czy moze tak samo ale np bez usterek jesli takowe mial? Mialem w serwise ok 4-5 kolowrotkow (glownie Dawia ze dawnych serii turkowatych i emblemowatch plus jeden z seri 2506 oraz Bradia) i jedne wracaly chodzac ciezej ale bez stukow pukow itd inne w zasadzie tak samo i jeden wrocil chodzac lzej.

 

Jakie jest wasze doswiadczenie w tym temacie?

 

PS Piszac tego posta czuje sie jak gdybym wsadzal kij w mrowisko...  :)



#2 OFFLINE   Darecki

Darecki

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 353 postów
  • LokalizacjaTurawa

Napisano 24 sierpień 2016 - 14:29

Moje doświadczenie z serwisem firmy Daiwa-Cormoran jest FATALNE.

Na początku czerwca oddałem do sklepu na gwarancji kołowrotek (puszczała oporówka).

Do dziś ani słychu, a ni widu. Ponoć kołowrotek trafił do Niemiec i nikt nie wie jakie są jego dalsze losy.

Zaczyna kończyć mi się cierpliwość.

To tak na marginesie.

 

Wszystkie pozostałe kołowrotki czyszczę i smaruję sobie sam, ponieważ wiem jakie jest podejście ludzi w serwisach. Nie tylko wędkarskich.



#3 OFFLINE   woblerek48

woblerek48

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1178 postów
  • LokalizacjaBiała Podlaska

Napisano 24 sierpień 2016 - 14:50

Już wsadziłeś kij w mrowisko .Zadaj sobie pytanie co to jest serwis?....


  • BOB lubi to

#4 ONLINE   BOB

BOB

    SUM

  • PATRON
  • PipPipPipPipPip
  • 10142 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Robert

Napisano 24 sierpień 2016 - 14:55

Zadałeś pytanie retoryczne, na które sam sobie odpowiedziałeś więc gdzie tutaj szukać mrowiska? ;)



#5 OFFLINE   gringo

gringo

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 557 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Imię:Grzegorz

Napisano 24 sierpień 2016 - 15:06

Po serwisie zawsze oczekuję, że kołowrotek wróci w lepszej formie niż przed wysyłką.
Skutki samego serwisu w głównej mierze zależy od wiedzy i doświadczenia osoby przeprowadzającej serwis. Duże znaczenie ma również to w jaki stopniu wyeksploatowany jest nasz młynek. W tej jak i innej dziedzinie cudotwórców nie ma i z zajechanej maszynki nie zrobi się nówka sztuka.
  • przemo_w lubi to

#6 OFFLINE   gringo

gringo

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 557 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Imię:Grzegorz

Napisano 24 sierpień 2016 - 15:11

Darecki jak chcesz poczytać moją przygodę z tą firmą Daiwa-Cormoran zapraszam do mojego posta.
http://jerkbait.pl/t...inie/?p=1953516

#7 OFFLINE   Luckyguliver

Luckyguliver

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 977 postów
  • LokalizacjaN17
  • Imię:Remek

Napisano 24 sierpień 2016 - 15:16

@ woblerek48 Na moj chlopski rozum to jest wyczyszczenie kolowrotka, skasowanie luzow i usuniecie usterek jesli takie sa.



#8 ONLINE   BOB

BOB

    SUM

  • PATRON
  • PipPipPipPipPip
  • 10142 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Robert

Napisano 24 sierpień 2016 - 18:57

sorki ale to jakaś akademicka dysputa. Bez sensu :mellow:

No chyba, ze pojawi się ktoś kto oczekuje, że serwis popsuje mu kołowrotek ... aby był np powód do afery :D



#9 OFFLINE   Luckyguliver

Luckyguliver

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 977 postów
  • LokalizacjaN17
  • Imię:Remek

Napisano 24 sierpień 2016 - 23:19

sorki ale to jakaś akademicka dysputa. Bez sensu :mellow:

 

Nic nie rozumiem. Wyjasnij mi to prosze.

 

No i moze Moderator wyjasni mi laskawie dlaczego watek polecial do Poczekalni?


Użytkownik Luckyguliver edytował ten post 24 sierpień 2016 - 23:20


#10 ONLINE   BOB

BOB

    SUM

  • PATRON
  • PipPipPipPipPip
  • 10142 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Robert

Napisano 25 sierpień 2016 - 07:18

To nie jest zesłanie w niebyt. Po prostu tutaj najbardziej pasuje. :)

Rzuć okiem na inne wątki, które się tutaj znajdują.

A co do mojej oceny Twojego wątku to wyraziłem swoje zdanie już w pierwszym wpisie ;)



#11 OFFLINE   Piotrek Milupa

Piotrek Milupa

    Moderator Emeritus

  • TEAM JERKBAIT
  • PipPipPipPip
  • 8446 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Piotrek

Napisano 25 sierpień 2016 - 07:40

"Łaskawie" jakże pretensjonalne słownictwo, nie wiem czy zapoznałeś się z istotą poczekalni, jeśli nie to proszę zrób to.

Wątek został przeniesiony jako retoryczny, jak już zresztą napisał BOB1 sam sobie odpowiedziałeś na pytanie ale potraktowałem go jako tzw. rozwijający się i stąd jest tu i tylko jego zawartość zadecyduje gdzie znajdzie swoje miejsce w przyszłości.
  • TOFIX99 i Hunter_pike lubią to

#12 OFFLINE   Bander

Bander

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1000 postów
  • LokalizacjaGliwice
  • Imię:Radek

Napisano 25 sierpień 2016 - 08:54

Kolega szuka jakiegoś haka na serwisantów?



#13 OFFLINE   NARA

NARA

    Zaawansowany

  • Zbanowani
  • PipPipPip
  • 748 postów

Napisano 31 sierpień 2016 - 08:44

Jeśli miałeś uwagi co do pracy kołowrotka 14 dni i powinieneś go mieć w domu. Jeśli nie kasa do ręki.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych