hej,
Chce zapytac bo, mam taki egzemplarz w stanie wizualnym bardzo dobry plus a i w technicznym niezły chyba.Niby fajnie rzuca ale nie wiem jak w środku bo po śrubkach widze ze chyba nigdy nie ruszane i nie otwierane wiec troche martwie sie o smar i ogolną konserwację i przygotowanie multika, z drugiej strony nigdy nie wysyłałem do kogos multi do sprawdzenia co by trzeba było zrobic aby było tip top.Wiec polecicie moze kogos bardzo zaufanego lub poradzicie czy jest mozliwość abym sam wykonał jakies podstawowe czynnosci bez wiekszego problemu, które by pozwoliły ten multik sprawdzic.
Wiecie ludziska, po prostu mam stracha przed grzebaniem samemu a moze wcale nie taki diabeł straszny.
Hamulec bloczki docisk itp wszystko działa jak nalezy ale własnie nie wiem jak w środku ze stanem samru i czy wogole cos tam jest.
Poprzedni właściciel tez nie wiedział co i jak bo nie otwierał a i cast mu nie podszedł.
Jeszcze chce dopytac czy jest do tego multi jakas szpulka tuningowa co by była deko płytsza i wiecej oferowała w kwestii gramatury używanych przynet.
Użytkownik trout60 edytował ten post 15 wrzesień 2016 - 18:56