Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Zbiorniki i linie paliwowe - oryginał czy zamiennik?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
193 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   bankroot

bankroot

    Forumowicz

  • Oczekujący na akcept
  • PipPip
  • 246 postów

Napisano 25 listopad 2016 - 10:24

Witam wszystkich,

 

proszę o Waszą opinię czy warto płacić więcej za "firmowe" zbiorniki i linie paliwowe czy może szkoda przepłacać i posługiwać się czymś tańszym ?

Zapewne znajdą się użytkownicy i takich i takich, zamierzam coś kupić i nie mam żadnego doświadczenia. Wydawałoby się, że jest to, jakby nie było, element  wpływający na bezpieczeństwo użytkowania, może jednak nie przesadzać ?

Np. oryginalna linia Suzuki to kkoszt ok. 300 Zł a zbiornik 12 L też tyle (pomijam milczeniem koszt zbiornika Tohatsu - ponad 1000PLN :)).

Zamienniki kosztują 1/3 lub 1/4 tego.

 

 



#2 OFFLINE   newrom

newrom

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1017 postów
  • LokalizacjaKraków... czasami

Napisano 25 listopad 2016 - 10:39

Ja mam zbiornik w zamienniku, działa świetnie. Kolejny też będzie w zamienniku, tylko większy :)

Gorzej z linią paliwową, ale chyba w końcu trzecia gruszka okazała się sprawna, nie parciejąca i generalnie ok.



#3 OFFLINE   bankroot

bankroot

    Forumowicz

  • Oczekujący na akcept
  • PipPip
  • 246 postów

Napisano 25 listopad 2016 - 10:50

Też tak myślałem. Zbiornik to zbiornik, żadne tam "rocket science". Linia paliwowa to co innego: właśnie ta gruszka (dobry materiał) no i przewody też dobrze byłoby, żeby nie parciały ....



#4 OFFLINE   psulek

psulek

    Zaawansowany

  • Giełda komercyjna
  • PipPipPip
  • 4792 postów
  • LokalizacjaWilcza Dziura :) /Piaseczno/Wa-wa

Napisano 25 listopad 2016 - 10:55