Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Wymiana szczotek w Osapian 45 Max,jak uszczelnić korpus??


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   RobertsWalters

RobertsWalters

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 105 postów
  • LokalizacjaWschowa
  • Imię:Robert
  • Nazwisko:W

Napisano 04 grudzień 2016 - 09:29

Witam ,rozebrałem korpus silnika bo skończyły się szczotki na komutatorze po 4 sezonach eksploatacji.Szczotki wymieniłem bezproblemowo ale podczas demontażu zaobserwowałem śladowe ilości wody w samym korpusie silnika(stojanu) wiec moje pytanie jak to uszczelnić aby nie dostawała się woda do środka.

Silnik fabrycznie ma tylko dwa oringi i jeden simmerring na wale od śruby napędowej.



#2 OFFLINE   thug

thug

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1118 postów
  • LokalizacjaMazowsze

Napisano 04 grudzień 2016 - 10:40

Wymiana oringów i innych uszczelniaczy na nowe, więcej chyba nie można zrobić...

Ewentualnie sprawdzić stan wałka, czy nie jest pogięty :)



#3 OFFLINE   trout master

trout master

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 4363 postów
  • LokalizacjaRZ
  • Imię:Arko

Napisano 05 grudzień 2016 - 19:35

Woda mogła się dostać tylko przez górę lub przez zużyty simering na ośce.

Na korpusie są pewnie dwa oringi i dwa pod śruby którymi skręcasz całość. 

Uszczelniacze daj 2-3 o ile masz miejsce. Możesz dać niższe aby weszły.

Przy skręcaniu wszystko posmaruj mydłem lub płynem do naczyń. Dobrze później sprawdzić szczelność pod ciśnieniem (kompresorem) i zanurzając w wodzie lub malując wszystko roztworem płynu do naczyń z wodą (piana).






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych