Jeśli to nie tajemnica: czy cena też odchudzona o 25% ?
Yamaha F25G - nowe silniki
#21 OFFLINE
Napisano 25 styczeń 2017 - 10:13
#22 OFFLINE
Napisano 25 styczeń 2017 - 10:44
Powiem tak, że cena jeszcze nie została konkretnie określona.
Jako, że zamawiam z rozrusznikiem i ładowaniem, na rumplu cena się kształtować około 18 tyś.
#23 OFFLINE
Napisano 25 styczeń 2017 - 10:57
Odnośnie odchudzonych konstrukcji, to zdaje się, że i Mercury wypuścił w 2015 lub 2016 model o mocy bodajże 20 km, znacznie lżejszy od konkurencji.
Ja nie słyszałem informacji aby był z nimi jakieś duże problemy.
Więc miejmy nadzieję że i te Yamahy będą ok.
Sorry, jeśli z silnikami dwuletnimi miałyby być problemy to ceny dwusuwów poszybowałyby mocno do góry.
Myślę, że 10 lat to jest minimum co silnik powinien pracować bez żadnych zastrzeżeń.
Niestety już tak nie jest i problemy zaczynają doskwierać nowym konstrukcjom.
3 - letnie suzuki, używane w Bałtyku rdzewieje. To ciekaw jestem co by się działo jakby były używane w na prawdę słonej wodzie...
#24 OFFLINE
Napisano 25 styczeń 2017 - 12:20
Odnośnie odchudzonych konstrukcji, to zdaje się, że i Mercury wypuścił w 2015 lub 2016 model o mocy bodajże 20 km, znacznie lżejszy od konkurencji.
Czy mógłbyś podać jaki to model Mercury 20km ?
Będę niedługo kupował właśnie silnik 20km i waga jest dla mnie istotna
Z tego względu celuje aktualnie w Suzuki 20km (dokładnie: DF20AEL), ze względu na jego wagę niższą od innych producentów
#25 OFFLINE
Napisano 25 styczeń 2017 - 16:39
Przepraszam, mój błąd, dopiero sprawdziłem w domu. To nie Merkury tylko Suzuki, masz rację. Suzuki DF20A Lean Burn z układem wtrysku paliwa nie wymagającym akumulatora (najlżejszy silnik 20 km w swoje klasie - jak twierdzi producent)
Zmylił mnie czarny kolor.
Użytkownik Marcin Ostróda edytował ten post 25 styczeń 2017 - 16:40
- SzymusS lubi to
#26 OFFLINE
Napisano 25 styczeń 2017 - 22:52
Kurcze, szkoda, bo juz myslalem ze będę miał alternatywęPrzepraszam, mój błąd, dopiero sprawdziłem w domu. To nie Merkury tylko Suzuki, masz rację. Suzuki DF20A Lean Burn z układem wtrysku paliwa nie wymagającym akumulatora (najlżejszy silnik 20 km w swoje klasie - jak twierdzi producent)
Zmylił mnie czarny kolor.
- talon lubi to
#27 OFFLINE
Napisano 27 styczeń 2017 - 17:40
Jaka waga 25 KM ?
Ile cylindrów ?
Jaka cena wersji podstawowej a jaka z ładowaniem i trymem ?
Eeeeeeeeeee, oddzwonie do pana bo nie mam na tą chwile takich informacji -(
Ok czekam zobaczymy co usłyszę
#28 ONLINE
Napisano 27 styczeń 2017 - 22:32
Wysłane z mojego ONE A2003 przy użyciu Tapatalka
Użytkownik psulek edytował ten post 27 styczeń 2017 - 22:32
#29 OFFLINE
Napisano 28 styczeń 2017 - 18:17
Ale jak przeczyta się te wszystkie info z innych forów na temat odchudzania efi e-tec dtli w mniejszych mocach i złoży sie te informacje to widac że jest duzo usterek .
Użytkownik Trebron edytował ten post 28 styczeń 2017 - 18:22
#30 OFFLINE
Napisano 28 styczeń 2017 - 18:26
Po to jest gwarancja. Tylko ciekawe jak Yamaha podejdzie do Spraw reklamacyjnych?
O ile takowe się pojawią.
#31 OFFLINE
Napisano 28 styczeń 2017 - 18:44
Marcin . Jestem z 3city i dilerów jest tu w pip Berna 20 jak dobrze pogadasz to dostaniesz golasa za ok 10,500 nie rdzewieje tylko siadają wtryski , oczywiscie wszystko jest winna woda w paliwie tylko że letnia Pb jest higroskopijna bo ma najwiecej estrów alkoholi i z dodatkiem emulgatorów i nawet stosując separator nie wytrącisz wody .
Gwarancja powiedz kto korzysta a raczej kto zostawia szmalec w autoryzowanym poza 1 góra 2 przeglądami tu masz interwały przegladów odnotowane w pamieci kompa .
Mercury na EFi nie ma mozliwosci przeserwisowania u znajomego , dostep do serwisu EFI jest poprzez serwer dla autoryzowanych
Ile pozostawi się w serwisie przyjmujac przegląd dla zachowania gwarancji 100 mth przez 5 lat ?
Gdybym nie porozmawiał w serwisie nie uwierzył bym w cuda np. że potrafia anulować gwarancje bo w okresie docierania przekroczyłes obroty powyzej 5000
Użytkownik Trebron edytował ten post 28 styczeń 2017 - 18:50
#32 OFFLINE
Napisano 28 styczeń 2017 - 21:10
Ciekawy jestem jak zwykły kowalski bez obrotomierza może sprawdzić obroty. Czyli tak samo jak w samochodach są niuanse z gwarancją np . KIA 7 lat ale..... .I nikt ci nie powie przed zakupem co i jak jeśli sam się nie dopytasz . Dobrze że mam kolegów których znam od małego i wszystkie silniki kupuje u nich i jeszcze nie było tak że byłem oszukany czy wyczyszczony z kasy za serwis gwarancyjny.
#33 OFFLINE
Napisano 28 styczeń 2017 - 21:10
Jeszcze chwila i zacznę się poważnie zastanawiać nad tym zakupem.
Ale tak na poważnie, to zanim wpadł mi w oko ów silnik F25G, to szukałem wśród innych producentów i yamahy też,
silnika - 25 km, rozrusznik elektryczny lub (elektryczny / szarpak), ładowanie, rumpel.
Wyboru nie ma
#34 OFFLINE
Napisano 29 styczeń 2017 - 12:25
Marcin nie kumam robisz wywiad a pchasz się w nowoczesne i jeszcze niesprawdzone jednostki , waga czy to 58 kg czy 70 jaka róznica tego nie przewozi się w bagazniku .
Jak bardzo zalezy ci na wadze to masz resztki w UK Yamek F w 2T 25 km cos cirka 3.500 funtów
wystawiaja sie na ebay ale mają stare zapasy 15 i 25
http://www.ebay.co.u...P-/400588415326
Dla kolegi co pytał sie o Berna 20 sory skasowałem poczte silnik nowy poekspozycyjny któtka stopa nieoplacalne dolożenie rozrusznika z tego co wiem to suza kladzie nacisk w tym roku na duże moce .
Na Alledrogo jets wystawca kemmer-tools i ma resztki nowych Tosiek w bdb price ja brałem 2 uzywki konkretny sprzedawca pełna UE gwarancja
Użytkownik Trebron edytował ten post 29 styczeń 2017 - 12:30
#35 ONLINE
Napisano 29 styczeń 2017 - 13:21
Tośkę jak ktoś chce, to ja mogę w dobrej cenie załatwić. Ale to na prv.
#36 OFFLINE
Napisano 29 styczeń 2017 - 19:39
Trebron
Różnica między normalnym modelem Yamahy 25 km a tym odchudzonym to 20 kg.
A wg mnie to dużo, oczywiście że silnik będzie na stałe przy łodzi.
#37 OFFLINE
Napisano 30 styczeń 2017 - 12:05
Trebron
Różnica między normalnym modelem Yamahy 25 km a tym odchudzonym to 20 kg.
A wg mnie to dużo, oczywiście że silnik będzie na stałe przy łodzi.
Rozmawiałem z czystej ciekawosci z jednym z dilerów z moich okolic zajmującej sie tylko i wyłącznie silnikami zaburtowymi Yamaha
W porównanu z dotychczasowymi konstrukcjami Yamy 2 cyl silniki 25 i rozwiniecia mocy 3 cyl wypadaja najlepiej pod wzgledem trwałosci w porównaniu z konkurencją jednak porównujemy tu silnik w którym została tu zastosowana elektronika i wtrysk paliwa
Zwrócił tez uwage na konfiguracje która potencjalnie zamówiełeś aby porównać cene mase i wyposażenie G do F owszem jest tak kilka gadzetów rodem z Tohatsu
Sprawdz to wszystko jestem bardzo ciekawy finalnego porównania .
Użytkownik Trebron edytował ten post 30 styczeń 2017 - 12:19
- TomaszN. lubi to
#38 OFFLINE
Napisano 30 styczeń 2017 - 13:09
Będę dawał znać na bieżąco.
#39 OFFLINE
Napisano 19 luty 2017 - 17:38
Rozmawiałem z ludźmi z Yamahy na Rybomani w Poznaniu, czarna magia coś tam słyszeli ale nic konkretnego.
Czyli czekamy do targów Wiatr i Woda w marcu
#40 ONLINE
Napisano 19 luty 2017 - 21:55
No ciekawe co tam wymyślą. W marine jeszcze sporo przed nami - 4 zawory na cylinder, zmienne fazy rozrządu, może kiedyś wtrysk bezpośredni. Przynajmniej w tych mocach co większość używa.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych