Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Pontonem po Bałtyku


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
80 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   TAJMIEN

TAJMIEN

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 496 postów
  • LokalizacjaWrocław

Napisano 15 czerwiec 2011 - 09:13

witam
Jestem zielony w tym temacie, a planuję urlop nad naszym morzem w okolicy Kołobrzegu, więc proszę o radę bardziej doświadczonych.
Pomijam tu kwestie techniczne, chodzi mi o to czy w ogłle w lecie w lipcu jest sens wypływać na morze pod kątem wędkarskim.
Czy o tej porze roku moźna na Bałtyku w strefie przybrzeźnej liczyć na jakieś brania.
Interesuje mnie (czy moźna)na jakie ryby moźna liczyć i jakie metody stosować. Czy trafiają się okonie, szczupaki, sandacze, bo trocie pewnie naleźą do rzadkości. Chciałbym potrolingować i trochę połowić na cięźkie gumy. Czy mam wogłle szansę na jakiś połłw z pontonu?


#2 OFFLINE   krzysiek

krzysiek

    Ekspert

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 6182 postów
  • Imię:Krzysztof

Napisano 15 czerwiec 2011 - 09:36

Doświadczeń nie mam, ale wiem, źe w lecie niewielkie ryby bardzo chętnie przebywają w strefie przybrzeźnej. Moim daniem Twoje palny są bardzo sensowne, sam na 100% sprłbuję, a mam na czym :mellow: Ja bym celował w trola za trotką i jiggowanie za bolkami.

Powodzenia!!!

#3 OFFLINE   busz231

busz231

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1967 postów
  • LokalizacjaChoszczno

Napisano 15 czerwiec 2011 - 09:37

pewnie źe moźna.łowiliśmy kiedyś dorsze na 8m stosowaliśmy twistery mannsa na głłwkach 35g. mozesz liczyć takźe na belonę przy w miarę spokojnej wobzie.innych ryb nie łowiłem.mam nadzieję źe jednostka jest wyposaźona w silnik spalinowy.

#4 OFFLINE   Guzu

Guzu

    (G)uzurpator

  • PATRON
  • PipPipPipPipPip
  • 14821 postów
  • LokalizacjaPodkowa
  • Imię:Daniel

Napisano 15 czerwiec 2011 - 09:37