Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

SUZUKI DF 2.5 serwis i naprawy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Darecki

Darecki

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 353 postów
  • LokalizacjaTurawa

Napisano 27 kwiecień 2017 - 19:29

Koledzy co może być przyczyną pływania wolnych obrotów - nierównomierna praca silnika i jak temu zaradzić?



#2 OFFLINE   suhhar

suhhar

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 989 postów

Napisano 27 kwiecień 2017 - 19:33

Lipnie paliwo

#3 OFFLINE   Darecki

Darecki

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 353 postów
  • LokalizacjaTurawa

Napisano 27 kwiecień 2017 - 19:43

Z Orlenu.



#4 OFFLINE   Marchisio

Marchisio

    Forumowicz

  • Zbanowani
  • PipPip
  • 291 postów

Napisano 27 kwiecień 2017 - 19:54

Zmienić na świeże, z innej stacji

Użytkownik Marchisio edytował ten post 27 kwiecień 2017 - 19:54


#5 OFFLINE   Tom@son

Tom@son

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 411 postów
  • Lokalizacja麻疹の近くの町

Napisano 27 kwiecień 2017 - 19:58

Za mało informacji żeby coś konkretniej doradzić.

 

Wcześniej było ok i nagle to się zaczeło?

Czy może pierwsze odpalenie po zimie?

 

Przyczyn może być wiele.



#6 OFFLINE   woblerek48

woblerek48

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1178 postów
  • LokalizacjaBiała Podlaska

Napisano 27 kwiecień 2017 - 20:03

Witam Czyszczenie gaźnika pewnie bez tego się nie uchronisz lub zmień paliwo na świeże i zobaczysz.



#7 OFFLINE   Davson

Davson

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 34 postów

Napisano 27 kwiecień 2017 - 20:10

Prędzej coś z podciśnieniem (lewe powietrze) lub przepustnica . Gaźnikowe po zimie szwankują . Jak mam problem to zalewam nowe paliwo napędzam silnik do okola 4000 obr. i natychmiast zamykam dopływ powietrza przy samym gaźniku . Wytworzone podciśnienie skutecznie usuwa przytkane el. gaźnika jak dysze itp. Nie odprowadzam do zgaśnięcia przez zalanie i pozwalam silnikowi na ponowne wejście na obroty w ostatnim momencie .  Nigdy nie praktykuje wypalania paliwa do końca przed zimowaniem . Zostawiam otwarty kranik. Utleniające się paliwo zostaje zastąpione nowym .Gaźniki bez paliwa śniedzieją  i ich elementy się utleniają zatykają gaźnik i potem tylko mamy problemy. To tylko moje spostrzeżenia w tej sprawie.



#8 OFFLINE   Darecki

Darecki

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 353 postów
  • LokalizacjaTurawa

Napisano 28 kwiecień 2017 - 19:16

Paliwo mam świeże. Silnik stał od października nie odpalany w garażu. W sezonie nie wykazywał takich zachowań.



#9 OFFLINE   Marchisio

Marchisio

    Forumowicz

  • Zbanowani
  • PipPip
  • 291 postów

Napisano 28 kwiecień 2017 - 21:10

Czyszczenie gaźnika

#10 OFFLINE   Darecki

Darecki

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 353 postów
  • LokalizacjaTurawa

Napisano 29 kwiecień 2017 - 10:59

Przytkanie ssaka trochę pomogło.

Jak po 2 - 3 mth mu nie przejdzie to rozbieram gaźnik.

 

Gdzieś czytałem o wstrzykiwaniu oliwki w sreyu typu Balistol w ssak w czasie pracy silnika.


Użytkownik Darecki edytował ten post 29 kwiecień 2017 - 11:03


#11 OFFLINE   womaly23

womaly23

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1469 postów

Napisano 29 kwiecień 2017 - 19:49

Cyclo crab clean spróbuj

#12 OFFLINE   manonegra13

manonegra13

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 411 postów
  • LokalizacjaHiszpania

Napisano 27 maj 2017 - 13:13

A może zacznij od świecy , miałem ten sam silniczek i też miałem ten problem, wymieniłem świece i pomogło, może warto spróbować.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych