Skocz do zawarto艣ci

  • Zaloguj korzystaj膮c z Facebooka      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj si臋 lub Zarejestruj by otrzyma膰 pe艂en dost臋p do naszego forum.

Zdj臋cie

jak uzyskac taki wzorek


  • Zaloguj si臋, aby doda膰 odpowied藕
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   russian80

russian80

    Zaawansowany

  • Tw贸rcy
  • PipPipPip
  • 617 post贸w
  • Lokalizacjadar艂owo
  • Imi臋:Radek

Napisano 11 czerwiec 2017 - 17:56

Hej jak w temacie,zastanawiam sie czy to robione na jakiej艣 prasie,czy dremelek i frez ,bo musze takie cos wprowadzi膰 do swoich blaszek 馃槈

Za艂膮czone pliki



#2 OFFLINE   spinraf

spinraf

    Forumowicz

  • Tw贸rcy
  • PipPip
  • 203 post贸w
  • LokalizacjaBydgoszcz
  • Imi臋:Rafa艂
  • Nazwisko:Piliponis

Napisano 11 czerwiec 2017 - 18:24

My艣l臋 偶e w prasie

#3 OFFLINE   russian80

russian80

    Zaawansowany

  • Tw贸rcy
  • PipPipPip
  • 617 post贸w
  • Lokalizacjadar艂owo
  • Imi臋:Radek

Napisano 11 czerwiec 2017 - 18:38

Wlasnie ,mo偶e nawet podgrzana blacha do czerwono艣ci,wtedy miedz jest mi臋ciutka
  • kasperek lubi to

#4 OFFLINE   spinraf

spinraf

    Forumowicz

  • Tw贸rcy
  • PipPip
  • 203 post贸w
  • LokalizacjaBydgoszcz
  • Imi臋:Rafa艂
  • Nazwisko:Piliponis

Napisano 12 czerwiec 2017 - 05:14

Mied藕 sama w sobie jest mi臋kka tak偶e jestem pewny ze na prasie jest to wybite

#5 OFFLINE   russian80

russian80

    Zaawansowany

  • Tw贸rcy
  • PipPipPip
  • 617 post贸w
  • Lokalizacjadar艂owo
  • Imi臋:Radek

Napisano 12 czerwiec 2017 - 05:46

Tak tak,ale podgrzej kiedy艣 az b臋dzie czerwona,i nawet jak ostygnie jest jak plastelina,dop贸ki jest nie wyklepiesz,wtedy znow jest jak "miedz" ..ale mi chodzi o te wzorki 偶eby tak w domku bez prasy zrobi膰 ;-)
  • kasperek lubi to

#6 OFFLINE   eRKa

eRKa

    Zaawansowany

  • Tw贸rcy
  • PipPipPip
  • 1061 post贸w
  • Lokalizacjacentralna Polska
  • Imi臋:Romek
  • Nazwisko:K

Napisano 12 czerwiec 2017 - 09:33

Aby mied藕 by艂a mi臋kka - tak jak koledzy pisz膮 - podgrzewamy j膮,a p贸藕niej gwa艂townie ch艂odzimy(zanurzamy w wodzie) 

 

Spr贸buj wykorzysta膰 do nadania takich wzork贸w spr臋偶yn臋.zwini臋t膮 ciasno z grubego drutu  mo偶e si臋 sprawdzi膰.

Np. spre偶yna od wiatr贸wki


  • woblery z Bielska lubi to

#7 OFFLINE   woblery z Bielska

woblery z Bielska

    Jak co艣 ci臋 przerasta - doro艣nij:)

  • Moderatorzy
  • 5725 post贸w
  • LokalizacjaBielsko
  • Imi臋:Janusz

Napisano 12 czerwiec 2017 - 10:04

Tak jak napisa艂 @eRKa - mied藕 gwa艂townie ostudzona (np. w wodzie) pozostaje mi臋kka, studzona wolno (na powietrzu) hartuje si臋 i twardnieje. Odwrotnie ni偶 stal :)



#8 OFFLINE   russian80

russian80

    Zaawansowany

  • Tw贸rcy
  • PipPipPip
  • 617 post贸w
  • Lokalizacjadar艂owo
  • Imi臋:Radek

Napisano 12 czerwiec 2017 - 10:23

Tak sie robi z miedzianymi uszczelkami pod wtryskiwacze ;-)

#9 OFFLINE   chulo

chulo

    Forumowicz

  • Tw贸rcy
  • PipPip
  • 233 post贸w
  • LokalizacjaMarki
  • Imi臋:Pawe艂
  • Nazwisko:Wasilewski

Napisano 20 czerwiec 2017 - 20:27

Zrobi艂em tak wz贸r k艂ad膮c wyprofilowane w "S" pr臋ty stalowe bezpo艣rednio na miedzi i docisn膮艂em to p艂askim profilem na prasie. 
Wrzuc臋 p贸藕niej fotk臋, wysz艂o bardzo podobnie. Tylko, 偶e zrobi艂em to na prasie. R臋cznie marne szanse, za g艂臋boki wz贸r no i mo偶e odbi膰.
 



#10 OFFLINE   russian80

russian80

    Zaawansowany

  • Tw贸rcy
  • PipPipPip
  • 617 post贸w
  • Lokalizacjadar艂owo
  • Imi臋:Radek

Napisano 20 czerwiec 2017 - 20:31

Dobra dzi臋ki za info,ja jutro na urlop,sprobuje tez pokombinowa膰..

#11 OFFLINE   chulo

chulo

    Forumowicz

  • Tw贸rcy
  • PipPip
  • 233 post贸w
  • LokalizacjaMarki
  • Imi臋:Pawe艂
  • Nazwisko:Wasilewski

Napisano 20 czerwiec 2017 - 20:57

No i sam drut te偶 musi by膰 do艣膰 twardy. Ten m贸j z pr贸by rozklepa艂 si臋 po paru razach. Ale sprawa jak najbardziej do ogarni臋cia



#12 OFFLINE   jacek.hetflaisz

jacek.hetflaisz

    Zaawansowany

  • Tw贸rcy
  • PipPipPip
  • 979 post贸w
  • LokalizacjaGwiazdowo
  • Imi臋:Jacek
  • Nazwisko:Hetflaisz

Napisano 22 czerwiec 2017 - 08:23

Zaciekawi艂o mnie te偶 i tak na szybko wysz艂o takie co艣
Za艂膮czony plik  CAM01986.jpg   61,53 KB   14 Ilo艣膰 pobra艅Za艂膮czony plik  CAM01990.jpg   63,11 KB   14 Ilo艣膰 pobra艅Za艂膮czony plik  CAM01994.jpg   49,3 KB   13 Ilo艣膰 pobra艅Za艂膮czony plik  CAM01996.jpg   45,51 KB   12 Ilo艣膰 pobra艅
Zrobione bie偶ni膮 od 艂o偶yska sto偶kowego i mlotkiem bez prasy .
Aby zrobi膰 esowaty wzorek nale偶alo by bie偶nie podgrza膰 i nada膰 odpowiedni kszta艂t ja nie mia艂em czym odpowiednio czym podgrza膰 i mi nie wysz艂o to zrobi艂em p贸艂koliste .
Ogulnie prosta sprawa do zrobienia w domowych warunkach.
Co o tym s膮dzicie ?

Bie偶nia Za艂膮czony plik  CAM01998.jpg   49,46 KB   15 Ilo艣膰 pobra艅

#13 OFFLINE   russian80

russian80

    Zaawansowany

  • Tw贸rcy
  • PipPipPip
  • 617 post贸w
  • Lokalizacjadar艂owo
  • Imi臋:Radek

Napisano 22 czerwiec 2017 - 09:09

Dziekuje,sprawa jasna.. Wysz艂o super
  • jacek.hetflaisz lubi to

#14 OFFLINE   jacek.hetflaisz

jacek.hetflaisz

    Zaawansowany

  • Tw贸rcy
  • PipPipPip
  • 979 post贸w
  • LokalizacjaGwiazdowo
  • Imi臋:Jacek
  • Nazwisko:Hetflaisz

Napisano 22 czerwiec 2017 - 09:36

Dziekuje,sprawa jasna.. Wysz艂o super


Nie ma za co dzi臋kowa膰 fajnie 偶e mog臋 pom贸c.

Jeszcze jedna sprawa blaszka z pierwotnego ksztaltu niestety ale si臋 wyd艂u偶y bedzie d艂u偶sza a robi膮c wzorek w zd艂u偶 si臋 rozszerzy.
A robi膮c po skosie zniekszta艂ci symetrie blaszki .

Pozdrawiam Jacek

#15 OFFLINE   jacek.hetflaisz

jacek.hetflaisz

    Zaawansowany

  • Tw贸rcy
  • PipPipPip
  • 979 post贸w
  • LokalizacjaGwiazdowo
  • Imi臋:Jacek
  • Nazwisko:Hetflaisz

Napisano 22 czerwiec 2017 - 10:23

Jeszcze jedna sprawa nie ka偶da bie偶nia si臋 nada bo niekt贸re maj膮 zbyt szeroki rant trzeba znale艣膰 bie偶nie z odpowiedniej szeroko艣ci rantem i fajnie 偶eby ten rant mia艂 zfazowane kanty.
Najlepiej jakie艣 ma艂e 艂o偶ysko moje mialo oko艂o 40 mm 艣rednicy.

#16 OFFLINE   jacek.hetflaisz

jacek.hetflaisz

    Zaawansowany

  • Tw贸rcy
  • PipPipPip
  • 979 post贸w
  • LokalizacjaGwiazdowo
  • Imi臋:Jacek
  • Nazwisko:Hetflaisz

Napisano 24 czerwiec 2017 - 05:08

Blacha 2mm mosi膮dz te偶 zrobiona m艂otkiem i bie偶ni膮 bez przegrzewania blachy
Za艂膮czony plik  CAM02016-1.jpg   83,23 KB   13 Ilo艣膰 pobra艅Za艂膮czony plik  CAM02018.jpg   99,3 KB   14 Ilo艣膰 pobra艅

#17 OFFLINE   russian80

russian80

    Zaawansowany

  • Tw贸rcy
  • PipPipPip
  • 617 post贸w
  • Lokalizacjadar艂owo
  • Imi臋:Radek

Napisano 24 czerwiec 2017 - 08:48

Wysz艂o Ci to naprawd臋 fajnie,dzi艣 te偶 spr贸buj臋 ;-)
  • jacek.hetflaisz lubi to

#18 OFFLINE   russian80

russian80

    Zaawansowany

  • Tw贸rcy
  • PipPipPip
  • 617 post贸w
  • Lokalizacjadar艂owo
  • Imi臋:Radek

Napisano 25 czerwiec 2017 - 17:35

A mi tak to wysz艂o za pierwszym razem..teraz ju偶 to ogarn臋..zrobilem dzis dwie i dwie zosta艂y na dnie :(

Za艂膮czone pliki


  • chulo, maykel i jacek.hetflaisz lubi膮 to

#19 OFFLINE   russian80

russian80

    Zaawansowany

  • Tw贸rcy
  • PipPipPip
  • 617 post贸w
  • Lokalizacjadar艂owo
  • Imi臋:Radek

Napisano 25 czerwiec 2017 - 17:39

I nawet cos sie uwiesi艂o,i pi臋kne branie tez bylo..takze jestem zadowolony :-)

Za艂膮czone pliki






U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy ten temat: 0

0 u偶ytkownik贸w, 0 go艣ci, 0 anonimowych