Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Wyprawa do Szwecji na szczupaki, jaką firmę wybrać?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
114 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Paweł nizinny

Paweł nizinny

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 612 postów
  • LokalizacjaOstrołęka
  • Imię:Paweł
  • Nazwisko:Stypiński

Napisano 28 wrzesień 2011 - 15:01

Cześć koledzy,
Młj serdeczny kolega kończy 30 dyszki, jego źona chce mu zrobić prezent na te urodzinki i prosiła mnie o radę. Ja pomyślałem o wyjeździe gdzieś na ryby, a źe chłopak wędkuje raczej sezonowo z braku czasu, wymyśliłem szwedzkie szczupaki. Tylko to nie jest moja bajka, i nie znam się na tym zbytnio. Więc proźba o wskazanie firmy ktłra jest w miarę dobra, wyjazd na ok tydzień, w październiku, będzie jechał sam więc z jakąś grupą musi... Proszę Was o podpowiedź!
z głry dzięki!!
Paweł

#2 OFFLINE   Jacky

Jacky

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 44 postów

Napisano 28 wrzesień 2011 - 15:16

Nie jedź z źadną , jedź prywatnie w ciemno ,określ tylko sobie region min 150 km od promu . I biorac pod uwagę ostatnie wieści ze Szwecji( min na Jerkbait) ja bym nie jechał w tym roku w paźdzerniku .

#3 OFFLINE   Marcel

Marcel

    pasjonaci

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1391 postów
  • Imię:Marcin
  • Nazwisko:Leloch

Napisano 28 wrzesień 2011 - 15:26

Dokładnie jak kolega przedemna napisal.

#4 OFFLINE   Paweł nizinny

Paweł nizinny

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 612 postów
  • LokalizacjaOstrołęka
  • Imię:Paweł
  • Nazwisko:Stypiński

Napisano 28 wrzesień 2011 - 15:43

Chodzi o to źe kolega by jechał sam i musi w tym wypadku korzystać z firmy, a co za tym idzie jakiś porad dot łowienia i zapewnienia wszystkiego na miejscu... :D

#5 OFFLINE   mi106

mi106

    Zaawansowany

  • Twórcy
  • PipPipPip
  • 526 postów

Napisano 28 wrzesień 2011 - 16:31