Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

SIMRAD Go XSE - czy ktoś używa ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
346 odpowiedzi w tym temacie

#101 OFFLINE   JaK666

JaK666

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 43 postów
  • LokalizacjaJelenia Góra
  • Imię:Jarek

Napisano 20 czerwiec 2018 - 08:47

We Wrocławiu na ul. Długosza jest niezły serwis. 533782782 

 

Bardzo dziękuję za kontakt. Dzwoniłem, rozmawiałem, gość robi bardzo dobre wrażenie. Jak dalej sprawy się potoczą, dam info tutaj.

 

 

Nie wiem jak w PL ale w UK Simrad daje dwa lata gwarancji.

 

Niestety, ale echo kupiłem za pośrednictwem osoby sprowadzającej sprzęt prywatnie. Zaoszczędziłem parę stów, teraz ...się okaże co z tego wyjdzie i ile dołożę.



#102 OFFLINE   cabage

cabage

    Zaawansowany

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPip
  • 1516 postów
  • LokalizacjaOpole
  • Imię:Marcin
  • Nazwisko:Tohatsu/Mercury/Lowrance/MG/Ram Mounts

Napisano 20 czerwiec 2018 - 11:17

Dlatego lepiej dołożyć kilka stów do polskiej dystrybucji i się nie martwić :/...
  • bierjoza lubi to

#103 OFFLINE   albercik2

albercik2

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 690 postów
  • LokalizacjaChotylow
  • Imię:albercik
  • Nazwisko:przemyslaw

Napisano 20 czerwiec 2018 - 12:44

@Jak666 ja bym poświęcił 10 minut i napisał maila do centrali w USA nic nie kosztuje a może pomóc.Jak bym kupił w Polsce to dopiero bym się martwił.

Użytkownik albercik2 edytował ten post 20 czerwiec 2018 - 13:16


#104 ONLINE   siarq

siarq

    Ekspert

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPipPip
  • 5476 postów
  • Imię:adam

Napisano 20 czerwiec 2018 - 21:44

o co bys sie martwil w Polsce ? masz gwarancje wysylasz i tyle. Masz do kogo sapac, masz gwaranta, masz rzecznika praw konsumenta , nie widze żadnego problemu w PL.


Użytkownik siarq edytował ten post 20 czerwiec 2018 - 21:44

  • godski i cabage lubią to

#105 OFFLINE   cabage

cabage

    Zaawansowany

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPip
  • 1516 postów
  • LokalizacjaOpole
  • Imię:Marcin
  • Nazwisko:Tohatsu/Mercury/Lowrance/MG/Ram Mounts

Napisano 20 czerwiec 2018 - 21:56

o co bys sie martwil w Polsce ? masz gwarancje wysylasz i tyle. Masz do kogo sapac, masz gwaranta, masz rzecznika praw konsumenta , nie widze żadnego problemu w PL.

Każdy narzeka na ceny w PL itd, ale jak przychodzi co do czego to jednak zawsze jest to jakiś dodatkowy problem z wysyłaniem sprzętu do USA, wysyłaniem maili, czy chociażby różnicą w strefach czasowych ( my kończymy oni zaczynają). Dodatkowe ubezpieczenie paczki, a może zaginie a może nie itp.

W Polsce można kupić sprzęt na fakturę lub paragon na Polskich warunkach z trochę większą ceną jak import z USA. ( Kupione na różnego rodzajach rachunkach uproszczonych czy innych umowach śmieciowych). Nie mówiąc o wgranym języku PL i o polskim zabezpieczeniu gwarancyjnym. Niektórzy po prostu wolą kupić taniej i później się martwić i narzekać że produkt X czy Y jest do niczego bo tamto czy siamto...



#106 ONLINE   siarq

siarq

    Ekspert

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPipPip
  • 5476 postów
  • Imię:adam

Napisano 20 czerwiec 2018 - 22:55

Ogólnie jest tak jak mówisz. Cena czyni cuda... Jednak zakupy oficjalne w Europie i znajomość języka = taniej i pewnie.

#107 OFFLINE   JaK666

JaK666

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 43 postów
  • LokalizacjaJelenia Góra
  • Imię:Jarek

Napisano 10 lipiec 2018 - 12:57

Mój uszkodzony "SIMRAD" wyszedł dzisiaj do serwisu. Sprzedawca polecił osobę, która ma ogarnąć temat. Z rozmowy wynika jednak, że jest w stanie naprawić jedynie usterkę elektryczną, np. problem z zasilaniem. Jeśli usterka będzie poważniejsza, nic nie poradzi :(

Za parę dni się okaże...



#108 OFFLINE   SkiDivPL

SkiDivPL

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 696 postów
  • LokalizacjaWa-wa
  • Imię:Tom

Napisano 28 lipiec 2018 - 18:02

Mam GO9 z dystrybucji Parkera z mapami C-Map.

Niestety nie widać konturów jezior które powinny być widoczne, po przełączeniu map na Navionics ta sama historia. 

Dodatkowo nie mogę włączyć opcji Sonar Live Chart (jest zacieniowana)

Jaka może być przyczyna?



#109 ONLINE   Maciej_K

Maciej_K

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 4663 postów
  • LokalizacjaKrajna

Napisano 28 lipiec 2018 - 18:54

Masz może potwierdzenie z innego echa od kogoś, kto pływa z kartami, że te linie brzegowe są dodane?  Ja dziś np. wysyłałem koledze linię brzegową Czorsztyna dla HB, nie ma jej w mapach bazowych, być może Navionics też ma taki problem jak HB z tematem naszych jezior.

U siebie nie bawiłem się jeszcze livechartem, nie pomogę, mam evo z dystrybucji NL i że tak powiem sporo tam jest nowych rzeczy w porównaniu do Helix- uczę się kanapowo....



#110 OFFLINE   SkiDivPL

SkiDivPL

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 696 postów
  • LokalizacjaWa-wa
  • Imię:Tom

Napisano 28 lipiec 2018 - 20:55

Z instrukcji wynika że kontury powinny być dodane odpowiednio do regionu zakupu.

Natomiast C-Map Y299 w zasięgu znajduje się jezioro nad którym jestem, nie ma mapy natomiast kontury powinny być widoczne.

Wcześniej miałem GO7 od @Psulka i kontury były w standardzie.

 

Czy mapy C-Map trzeba jakoś zarejestrować?



#111 ONLINE   Maciej_K

Maciej_K

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 4663 postów
  • LokalizacjaKrajna

Napisano 28 lipiec 2018 - 21:19

A to nie jest tak,że działają tylko z określonym urządzeniem, którego serial wpisujesz przy rejestracji? Tak chyba działały wcześniejsze wypusty Navico



#112 OFFLINE   SkiDivPL

SkiDivPL

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 696 postów
  • LokalizacjaWa-wa
  • Imię:Tom

Napisano 28 lipiec 2018 - 21:31

Przy zakupie GO9 dostałem mapy  C-Map gratis.

Nie mam do nich żadnej instrukcji rejestracji, lub czegoś podobnego.

 Ale tak jak pisałem wcześniej w poprzednim urządzeniu GO7 miałem kontury jezior w standardzie i tutaj też chyba powinny być.

Gdy włączę echo na wodzie mam obraz jakbym znajdował się na lądzie. 



#113 OFFLINE   nurek28

nurek28

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1573 postów
  • LokalizacjaMazury

Napisano 29 lipiec 2018 - 06:22

Pewnie gogle jeszcze nie dojechało na suwalszczyzne i Navionics nie miał danych ;)



#114 OFFLINE   SkiDivPL

SkiDivPL

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 696 postów
  • LokalizacjaWa-wa
  • Imię:Tom

Napisano 29 lipiec 2018 - 12:51

Krzysiek, to raczej nie to.

W tamtym roku byłem nad tym jeziorem i okolicznymi z GO7 i zarysy jezior były widoczne.

Teraz z gdy wybiorę widok map Insight widzę łódź nad jeziorem, ale widok w skali do 5km, gdy próbuję przybliżyć pojawia się białe tło i nic więcej.

 

Co do C-map to to sprawa się wyjaśniła, mam prawdopodobnie uszkodzoną kartę i nie mogę jej zarejestrować.



#115 OFFLINE   count_martin3z

count_martin3z

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1164 postów

Napisano 05 sierpień 2018 - 09:39

Panowie, prośba o pomoc.

Od nowości, nie wiem dlaczego w mim Go9 xse z totalscanem, nakładka nie pokazuje temp wody na zaznaczonym przetworniku M/H. Jeśli ustawię L/H temperaturę pokazuje, ale znów sonar i Di jest całe na niebiesko. Czyli nic nie pokazuje. Ma ktoś jakiś pomysł?

#116 ONLINE   Maciej_K

Maciej_K

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 4663 postów
  • LokalizacjaKrajna

Napisano 05 sierpień 2018 - 14:44

Panowie, prośba o pomoc.

Od nowości, nie wiem dlaczego w mim Go9 xse z totalscanem, nakładka nie pokazuje temp wody na zaznaczonym przetworniku M/H. Jeśli ustawię L/H temperaturę pokazuje, ale znów sonar i Di jest całe na niebiesko. Czyli nic nie pokazuje. Ma ktoś jakiś pomysł?

Mam podobne doznania na EVO3, nie ma na liście przetwornika pod nazwą Totalscan i okienko temperatury jest nieaktywne. Pytałem kogoś na forum, jaki jest kod literowy Totalscana, nie odpowiedział.

Ty masz jedno, czy dwa gniazda na ducer(y)?

E: Napisałem przed chwilą do supportu Simrada w/wym. sprawie, zobaczymy co napiszą.


Użytkownik Maciej_K edytował ten post 05 sierpień 2018 - 14:55


#117 OFFLINE   count_martin3z

count_martin3z

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1164 postów

Napisano 05 sierpień 2018 - 15:01

Cholera, nie zwróciłem uwagi, ale w sumie są 4 gniazda. U mnie można wybrać przetwornik, tylko że żaden nie działa prawidłowo. Albo sonar nic nie pokazują, albo nie ma temperatury, a prędkość pokazywana jest chyba w milach, bo lecę ponad 30 km/h, a wyświetla mi 20 km/h.
Jednostki ustawione są prawidłowo.

Użytkownik count_martin3z edytował ten post 05 sierpień 2018 - 15:03


#118 ONLINE   Maciej_K

Maciej_K

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 4663 postów
  • LokalizacjaKrajna

Napisano 05 sierpień 2018 - 16:59

Masz na liście przetworników nazwę Totalscan?


Użytkownik Maciej_K edytował ten post 05 sierpień 2018 - 16:59


#119 ONLINE   siarq

siarq

    Ekspert

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPipPip
  • 5476 postów
  • Imię:adam

Napisano 05 sierpień 2018 - 17:20

A tt nie jest przetwornikiem typu p&p ? Nie zgłasza się sam

#120 OFFLINE   count_martin3z

count_martin3z

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1164 postów

Napisano 05 sierpień 2018 - 17:20

@Maciej_K

Tak. Nawet dwa rodzaje...

Użytkownik count_martin3z edytował ten post 05 sierpień 2018 - 17:21





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych