Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Okonie na stojącej wodzie.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   kuba67810

kuba67810

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 37 postów

Napisano 22 październik 2017 - 19:58

Jestem osobą zdecydowanie początkującą. Na suszkę łowiłem jakieś dwa lata temu, dość regularnie wzdręgi na wypatrzonego. To jedyne spotkanie z muchą. Używałem 10' konger worldchampion w klasie 5/4 z linką DT 5F Z nadchodzącym rokiem postanowiłem, że muchówka będzie na podstawowym wyposażeniu łodzi. Mam zamiar łowić na wodzie od tafli do max trzech metrów nad zielskiem.

 

Postawiłem na streamera. Kij: MIKADO FLY MLX STREAMER 9’6’’ #6. Kołowrotek do wyważenia. No i linka zastanawiam się nad sink tipem a linka tonącą? Wydaje mi się, że tipem prowadzenie będzie podobne do opadu. Co na koniec? koniczny czy jednolita żyłka do przynęty jaka długość przyponu? Zastanawiałem się nad AIRFLO streamer max, tylko nie wiem gdzie znajdę ją w sklepie w 6 klasie. Proszę o wyrozumiałość, przewertowałem część forum i nie mogłem znaleźć sedna sprawy. 

 

Pozdrawiam Kuba. 

 


#2 OFFLINE   hi tower

hi tower

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1973 postów
  • Lokalizacja3miasto

Napisano 22 październik 2017 - 20:06

 

(...)

 

Postawiłem na streamera. (...) No i linka zastanawiam się nad sink tipem a linka tonącą? Wydaje mi się, że tipem prowadzenie będzie podobne do opadu. Co na koniec? koniczny czy jednolita żyłka do przynęty jaka długość przyponu? (...)

 

 

 Zdecydowanie jednolicie tonąca lub intermedialna linka będzie na stojąca wodę najlepszym rozwiązaniem. Przypon może być z jednego kawałka, najlepiej fluorocarbonu... Przed streamer-em podwieszaj nimfę, czasem okazuje się dużo lepsza od streamer-a.


  • Maciek Rożniata i kuba67810 lubią to

#3 OFFLINE   mack

mack

    Zaawansowany