Kołowrotki Ryobi Zauber - prośba o opinie, uwagi
#161 OFFLINE
Napisano 19 kwiecień 2013 - 19:25
#162 OFFLINE
Napisano 19 kwiecień 2013 - 19:29
No wlasnie, niesprawnej...pan sprzedawca twierdzi, ze towar jest pełnowartościowy, pierwsza klasa ;]
#163 OFFLINE
Napisano 19 kwiecień 2013 - 19:32
#164 OFFLINE
Napisano 19 kwiecień 2013 - 19:33
Nie ma znaczenia, czy towar jest sprawny zdaniem kupującego czy sprzedawcy. Nie trzeba podawac przyczyny zwrotu. A sprawny jest, tylko szumiący.
#165 OFFLINE
Napisano 19 kwiecień 2013 - 19:41
to szumienie to moze bym jeszcze przeżył, ale rdze ?! W Toruniu nigdzie nie znalazłem tego kołowrotka, jutro idę do ostatniego sklepu, moze tam bedzie. Wiec jak zwracam według tej ustawy 10dniowej to ja place za obie przesyłki?
#166 OFFLINE
Napisano 19 kwiecień 2013 - 20:14
Ja widzę tylko jedną opcję ZWROT , i masz do tego prawo bezwzględnie
Ps . to zależy jak ustalisz ze sprzedającym o kosztach przesyłek negocjuj aby on pokrył jak nie pokorny to trudno lepiej za przesyłkę stracić niż mieć szumiący młynek ..
#167 OFFLINE
Napisano 19 kwiecień 2013 - 20:15
Jutro rozkrece z ciekawości i zobaczę czy też ma rdze.
#168 OFFLINE
Napisano 19 kwiecień 2013 - 21:06
Z tymi przesylkami to jest roznie, ja sie nigdy nie kloce, poprostu jestem w plecy trudno.Ale to ze sprzedawca ma przyjac zwrot masz pewne jak w banku, poprostu odsylasz z danymi do przelewu.
#169 OFFLINE
Napisano 19 kwiecień 2013 - 22:04
W regulaminie Allegro masz nawet zapis, że jeżeli nie z Twojej winy, koszt przesyłki zwrotnej po stronie sprzedającego. Jak reklamowałem kij zakupiony dla kolegi podesłałem link z takowym zapisem i w paczce z dobrym już kijem były koszty mojej wysyłki włożone. Inna sprawa, że koszt nadania kołowrotka mniejszy przez pół i szkoda się żyłować. Zdarzyło mi się już reklamować u jednego sprzedającego Battle (grzechotał), Sorona STX (też coś terkotało) oraz Orre SX (przycinał się). Zastanawia fakty czy żółtki tak olewają jakość montażu i kontrolę czy towar jakiś podejrzany (mimo gwarancji i fabrycznego pakowania)
#170 OFFLINE
Napisano 19 kwiecień 2013 - 22:12
Według mnie to towar mógł leżeć u pana sprzedawcy w zagrzybialej piwnicy stąd ta korozja. Ciekawe co jest w srodku...
A co do gwarancji, w pudelku nie powinno być jakiegoś papieru gwarancyjnego? Bo u mnie nie było
#171 OFFLINE
Napisano 20 kwiecień 2013 - 08:31
Była gwarancja czy nie było - masz paragon to w sklepie on jest podstawa do reklamacji a w Twoim przypadku do zwrotu.
Czy Towar leżał w zagrzybiałej piwnicy nie sądze żeby kto ktokolwiek wyjmował młynki z pudełek i tak składował. Wg mnie po prostu miał kołowrotek trochę lat ale to moja opinia tylko.
#172 OFFLINE
Napisano 20 kwiecień 2013 - 09:57
Albo kontener w którym płynął był lekko nieszczelny i resztę zrobiła morska woda....
#173 OFFLINE
Napisano 20 kwiecień 2013 - 17:08
Zrobiłem jeszcze pare zdjęć dla pana sprzedawcy jak będzie sie dalej bulwersował. Tamte były na szybko komórką, te troche wyraźniejsze.
"Pełnowartościowa" korba:
#174 OFFLINE
Napisano 20 kwiecień 2013 - 17:12
A co to za smarki przy łączeni? Lutowane było gdzie na kolanie?
#175 OFFLINE
Napisano 20 kwiecień 2013 - 17:22
To wyglądało tak, jakby pręt (czy jak to tam nazwać) był pokryty bardzo cieńką matową warstwą metalu.
Przy łączeniu wychodziła korozja i ta warstwa po prostu pękała.. Na 4. zdjęciu dobrze widać właśnie to pęknięcie.
#176 OFFLINE
Napisano 20 kwiecień 2013 - 17:25
Faktycznie. Się odspoiło od korozji. W pierwszym momencie wyglądało mi na na lutowanie.
#177 OFFLINE
Napisano 23 kwiecień 2013 - 20:47
A ponoć odporny na słoną wode?!
#178 OFFLINE
Napisano 24 kwiecień 2013 - 05:06
Na morską wodę uczulony ale na powietrze sklepowe nie.To sromotna porażka patrząc na te fotki .
Użytkownik Jozi edytował ten post 24 kwiecień 2013 - 05:06
#179 OFFLINE
Napisano 24 kwiecień 2013 - 07:23
A ponoć odporny na słoną wode?!
Wątpię i nie kojarzę aby gdzieś w opisie wystąpiło magiczne - all water protected.
Ale ja stary i ślepy jestem, mogłem czegoś niedowidzieć, w każdym razie jego klon SproRA na słoną wodę na 100% się nie nadaje.
@leepek przyglądam się tym zdjęciom i powiem tylko tyle, pecha miałeś i na szmelc trafiłeś, przykre to .
#180 OFFLINE
Napisano 24 kwiecień 2013 - 09:50
Złom już odesłany, czekam na pieniądze od pana sprzedawcy co "pełnowartościowy" sprzęt sprzedaje...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych