Pompowałem Wild Lake 3,2m najtańszym modelem Bravo do ciśnienia 0,25 bara około 15 minut.
Pompka elektr do pontonu BRAVO
#121 OFFLINE
Napisano 04 listopad 2015 - 05:56
#122 OFFLINE
Napisano 04 listopad 2015 - 08:13
4 -ry lata użytkowania Bravo BST 12 ( 450 l/min) ponton ET Marine 3,80 bez usterek , a Bravo 12 (150l/min) -jedna naprawa gwarancyjna po dwóch pompowaniach i zwrot pieniędzy po następnych dwóch pompowaniach - rozsypała się.
#123 OFFLINE
Napisano 04 listopad 2015 - 11:33
Wszystkie elektryczne pompki czy Bravo wszystkie modele , czy GP też wszystkie modele mają jedną zasadę , Jak trafisz na dobry model pochodzi kilka lat, jak zły rozleci się w ciągu kilku pompowań. Używam, używałem wszystkich modeli i ta zasada się sprawdza. Tak że kolego kupuj obojętnie jaką i przez pierwsze parę miesięcy użytkuj intensywnie, jak będzie OK to będzie chodziła , jak się rozleci wymieniaj na nową i znowu intensywne użytkowanie.
#124 OFFLINE
Napisano 04 listopad 2015 - 20:01
Dzięki za pomoc. Czy w przypadku mojego pontonu wartą dopłacać do wersji 450? czy wystarczy 150?
#125 OFFLINE
Napisano 05 listopad 2015 - 05:50
Wystarczy 150.
#126 OFFLINE
Napisano 05 listopad 2015 - 20:55
To i ja dodam cos od siebie
Uzytkuje bravo bst 2 sezony. poki co bez awaryjnie a na wodzie jestem z dwa razy w tygodniu. Jesli chodzi o aku 7ah do tej pompki to dla mnie jest to nieporozumienie. Amperomierz wskazuje okolo 8A na dmuchawie i 20A jak chodzi na tlokach. Takze aku 7ah podczas takiego pompowania dostaje strasznie popalic... i najprawdopodobniej po sezonie pojdzie do recyklingu.. Jesli chodzi o łączenie wezy , to mam go polaczonego z oryginalnym wezem od pomki noznej przez te biale koncowki ktore byly w zestawie . a do zaworu idzie koncowka z pompki noznej.. Ostatnio spotkalem ziomka ktory uzytkuje bravo bst 12hp i dyma airmate 3,2 kolibrii. Pierwsza pompka padla po drugim wyjezdzie. Okazalo sie , ze nie wolno stoswac orginalnego weza od pompki noznej , ktory jest wkrecany w zawor. Gdyz nie mam on "patyczka" ktory wciska zawor w srodku ,skutkiem czego jest to , ze pompka odrazu zaczyna prace na tlokach. Nalezy uzywac przejsciowek dolaczonych.W mojej dentce promarine , waz do pompowania nie jest wkrecany w zawor przez gwint a wciskany i przekracany..Po przekreceniu dociska zawor i go otwiera , po czym pompka swobodnie pompuje do ustawionego cisnienia. Do airmaty mozna przerobic kompresorek samochodowy do pompowania kol , spokojnie bije do 2 atmosfer , tylko ze nie maja opcji dmuchawy i maja mala przepustowosc + problem z polaczeniem wezy
#127 OFFLINE
Napisano 15 listopad 2015 - 12:28
Ja użytkuje od paru miesięcy BST 12HP z aku. O pompce złego słowa nie mam co powiedzieć, elegancko pompuje a potem odsysa powietrze. Tak jak wcześniej zauwazyliście trza korzystać z dołączonych złączek (przynajmniej przy kolibri). Jedyne na co mogę się poskarżyć to żywotność akumulatora, statystycznie starcza energii na dwa ładowania odsysania - potem do ładowania (ciekawe jak długo tak pociągnie)
#128 OFFLINE
Napisano 02 maj 2016 - 11:35
Panowie wszedłem w posiadanie pompki BRAVO BST 12 BATT tylko ma jakis defekt.Po włączeniu nadmuchwania , po 1-2 sekundzie przełącza sie z mocnego dmuchania na dopompowywanie . Czy ktos miał podobnie i wie o co chodzi ?
#129 OFFLINE
Napisano 02 maj 2016 - 17:34
Upewnij się, że końcówka prawidłowo otwiera zawór pontonu. No chyba, że bez obciążenia również to występuje to chwilowo nie mam pomysłu
#130 OFFLINE
Napisano 02 maj 2016 - 21:39
#131 OFFLINE
Napisano 17 lipiec 2016 - 22:25
Witam kupiłem w decathlonie pompke Sevylor 12v jednak żadna końcówka nie pasuje do mojego kolibri czy jak dokupie orginalną z pompki nożnej będzie Oki
#132 OFFLINE
Napisano 05 czerwiec 2017 - 12:58
właśnie moja BST12HP odmówiła współpracy w połowie pompowania pontonu. przy włączaniu słychać klik przekaźnika ale nic więcej się nie dzieje - czy ktoś może miał podobny objaw i czy da się coś samodzielnie zrobić czy do tokarex'u wysyłać, może zreanimują?
#133 OFFLINE
Napisano 05 czerwiec 2017 - 13:05
Sent from my SM-N910F using Tapatalk
#134 OFFLINE
Napisano 05 czerwiec 2017 - 16:30
Mialem to samo. Są dwa elementy . 1 to płytka z przekaznikami i 2 to przepustnice powietrza które poprzez krancowki dołączają dmuchawy i zalaczja tłok. Element przepustnic kosztuje 100zl. O płytkę się nie pytałem. Wstawiłem u siebie na turbinie przekaźnik czasowy który załączam ręcznie. Na 30.sekund i święty spokój;)
#135 OFFLINE
Napisano 05 czerwiec 2017 - 18:37
rozkręciłem i wygląda na płytkę z przekaźnikami bo nie daje napięcia. po podłączeniu na krótko oba silniki działają prawidłowo
#136 OFFLINE
Napisano 05 czerwiec 2017 - 19:03
Ale tam masz jeszcze krancowke. Musisz odkrecic płytkę zdjąć pokrętło regulacji ciśnienia. I w tedy sprawdź czy jak naciśniesz krancowke czy włączy się turbina. Tam na 90% jest problem na przepustnicy..zawiesza się w środku plastik który nie dociska krancowki odpowiedzialnej za załączenie turbiny
#137 OFFLINE
Napisano 05 czerwiec 2017 - 20:41
#138 OFFLINE
Napisano 05 czerwiec 2017 - 21:13
Jak odkrecisz całe pokrętło i dmuchniesz w przepustnice to powinenesz słyszeć jak ten plastik w środku wychodzi. Jak to ustawisz prawidłowo i dobrze skrecisz przez pewien czas będzie zaś działać... pomagało również złapanie za ta końcówkę wylotowa z pompki i uniesienie jej ku górze... Ale to takie sranie w banie. Te plastiki się wyrabiaja.... kupisz nową przepustnice i jakiś czas będzie spokój. To powinno być rozwiazane na manometrze kontaktowym i działało by do momentu padniecia.silnikow...
#139 OFFLINE
Napisano 19 czerwiec 2017 - 10:56
Drogie Bravo, jeśli nie bravo to co ?
Poważnie pytam, widzę że jakość tego wynalazku jest mocno taka sobie, chciałbym coś do pompowania pompona na leniucha. Nie musi mieć akumulatora, ale musi dobijać 0,25bara (airmaty nie planuję).
Ktoś coś?
#140 OFFLINE
Napisano 19 czerwiec 2017 - 11:37
Sent from my SM-N910F using Tapatalk
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych