Ja przy przekładniach zostanę przy Shimano Drag Grease który jest gęstszy i wyraźniej lepki.
Potwierdzam.Najwyższa lepkość z posiadanych smarów tj. Abu Silicote PTFE, Penn,Ardent,Hot Souce.
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Napisano 24 marzec 2016 - 07:01
Ja przy przekładniach zostanę przy Shimano Drag Grease który jest gęstszy i wyraźniej lepki.
Potwierdzam.Najwyższa lepkość z posiadanych smarów tj. Abu Silicote PTFE, Penn,Ardent,Hot Souce.
Napisano 24 marzec 2016 - 17:33
Td 920i problem z dostaniem się do łożyska rolki. Co polecacie ?
Napisano 24 marzec 2016 - 17:41
Napisano 24 marzec 2016 - 17:53
miałem to samo z tym ze u mnie trzeba było rozwiercać nowa śrubka w raven fishing 15 zeta
Napisano 24 marzec 2016 - 19:20
Napisano 24 marzec 2016 - 20:05
Takie pytanie: TP XT 4000 nieuzywany :-) i nigdy nie rozbierany. I teraz chodzi o smar. Jest on gęsty, barwa przeźroczysty z nalotem zielonego, nie jest lepki a bardzo tłusty, idealnie trzyma sie przekładni...... Ktoś wie czym wtedy fabrycznie smarowali te młynki? Ja chce taki smar.... :-)
Kupiłem niedawno TP - XT rozmiar 3000. Leżak
Smar jest taki jak w Twoim, tj w idealnym stanie.
Pełne zdziwienie, w leciwym młynku taki miodzik.
Napisano 24 marzec 2016 - 20:20
Napisano 24 marzec 2016 - 20:27
Witam.
Ostatnio testowałem nowy smar rodem z USA,a mianowicie smar Cal,s. Dostałem wstepna próbkę od Pana Jakuba do testów i muszę powiedzieć że jestem pod wrażeniem. Znakomicie trzyma się przekładni i wszystkich elementów kołowrotka. Dedykowany jest do małych i średniej wielkości kołowrotków. Bardzo dobrze spisuje się w przekładniach Daiwy typu Hyper Digigear.
Przesmarowałem ostatnio tym smarem kilkanaście kołowrotków ze stajni Daiwy i Shimano z wysokiej półki. Nie mam zastrzeżeń,praca wzorowa,"aksamitna" .
Jest to smar syntetyczny z PTFE i na polimerach,jest zdecydowanie lepszy od Ardent-a. Można nim również smarować przekładki cierne w układach hamulcowych.
Nabyć można tu:
http://olx.pl/oferta...-Grease-Purple-
http://store.scottsb...nce-P26527.aspx
Użytkownik Józef Lesniak edytował ten post 24 marzec 2016 - 20:33
Napisano 24 marzec 2016 - 20:28
niedawno moje pytanie było podobne-czym smarują teraz fabrykaty shimano i niestety nikt nie wie.
Napisano 24 marzec 2016 - 20:32
Witam.
Ostatnio testowałem nowy smar rodem z USA,a mianowicie smar Cal,s. Dostałem wstepna próbkę od Pana Jakuba do testów i muszę powiedzieć że jestem pod wrażeniem. Znakomicie trzyma się przekładni i wszystkich elementów kołowrotka. Dedykowany jest do małych i średniej wielkości kołowrotków. Bardzo dobrze spisuje się w przekładniach Daiwy typu Hyper Digigear.
Przesmarowałem ostatnio tym smarem kilkanaście kołowrotków ze stajni Daiwy i Shimano z wysokiej półki. Nie mam zastrzeżeń,praca wzorowa,"aksamitna" .
Jest to smar syntetyczny z PTFE i na polimerach,jest zdecydowanie lepszy od Ardent-a. Można nim również smarować przekładki cierne w układach hamulcowych.
Nabyć można tu:
http://olx.pl/oferta...-Grease-Purple-
A niedawno Pan uważał że Ardent jest najlepszy... . Świat idzie do przodu. Dla mnie cały czas jednym z lepszych na zęby jest Shimano Drag Grease.
Ale to dobrze że Pan poszukuje. Spróbujemy... .
Użytkownik godski edytował ten post 24 marzec 2016 - 20:34
Napisano 24 marzec 2016 - 20:43
A niedawno Pan uważał że Ardent jest najlepszy... . Świat idzie do przodu. Dla mnie cały czas jednym z lepszych na zęby jest Shimano Drag Grease.
Tak swiat idzie to przodu i ja też, tylko krowa nie zmienia poglądów Panie Andrzeju.
Cal,s jest podobny do Shimano,a kto wie czy nie lepszy,czas pokaże. Ja wiem że amerykańskie produkty są bardzo dopracowane i je lubię. Kołowrotki też.
Testowałem ostatnio też Shimano "Salt Water DG-13 i do Daiwy np. - to lipa. Do Shimano owszem tak,ale w bardzo dobrym sranie technicznym. Zawsze twierdziłem że nawet najlepszy smar nie jest panaceum na "rozpierdzielony" młynek.
Napisano 24 marzec 2016 - 20:43
cals jeszcze lepiej sprawuje sie na tarczach hamulca,a moze pan kiedys sprawdzi ten ktory ja polecilem w watku o smarach ,zapewniam ze bedzie jeszcze lepsiejszy
Użytkownik didi edytował ten post 24 marzec 2016 - 20:45
Napisano 24 marzec 2016 - 20:54
cals jeszcze lepiej sprawuje sie na tarczach hamulca,a moze pan kiedys sprawdzi ten ktory ja polecilem w watku o smarach ,zapewniam ze bedzie jeszcze lepsiejszy
A który to ?
Napisano 24 marzec 2016 - 20:59
Napisano 24 marzec 2016 - 21:11
Napisano 24 marzec 2016 - 21:12
a do kolowrotkow ktore maja stycznosc z zasolona woda ,stosowany do zabezpieczen paneli bocznych jak i na przekladnie ,ten bedzie git
napewno lepszy niz niebieski penn stosowany kiedys do podwozi traktorow
Napisano 24 marzec 2016 - 21:18
A moge uzyskac odpowiedź na moje pytanie? Bo widze ze zaraz w kolejnym wątku pojawi się 100 lepszych i lepsiejszych smarów.... Teraz wszyscy z Ardentu na Cal's przeskoczą he he ....p.Jakub juz ręce zaciera he he...
Ps. Mam to cudo ( miałem wczesniej niz p.Jakub zaczął to na tym portalu sprzedawać) i jakoś na kolana mnie nie powaliło....kolejny smar do małych okoniowych helikopterków....zaraz gromy na mnie spadną ale zdania i tak nie zmienie...
Nie lubię i nie używam okoniowych helikopterków. Wezmę "męską" wersję.
http://store.scottsb...und-P23004.aspx
Użytkownik godski edytował ten post 24 marzec 2016 - 21:28
Napisano 24 marzec 2016 - 21:30
Napisano 24 marzec 2016 - 21:33
Nie lubię i nie używam okoniowych helikopterków. Wezmę "męską" wersję.
http://www.ebay.com/...sd=191796725605
Tego używam już od dość dawna,tylko się nie chwaliłem. Jest Super.
Cal P-1 purple jest ok do małych i srednich maszynek
Użytkownik Józef Lesniak edytował ten post 24 marzec 2016 - 21:39
Napisano 24 marzec 2016 - 21:35
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych