Witam,
Wątek trochę stary ale może warto odświeżyć.
Chciałbym również podzielić się swoimi doświadczeniami na temat zakupów w sklepie pirania.
Jak to zwykle w moim przypadku bywa, leżąc przed telewizorem z tabletem w ręku przeglądałem serwis pirania i klikałem sobie po kolei w gumki, które mnie interesowały. Po godzinie znudziło mi się to klikanie i stwierdziłem, że przejdę do zamówienia. Uzbierała się okrągła sumka a mianowicie około 1200zł. Upłynęło może z jeden dzień po czym stwierdziłem, że domówię jeszcze główek jig, czeburaszek, haków offset-owych itd. Z racji tego, że sezonie dwa, trzy razy w tygodniu jestem na naszym przełowionym Zegrzu a średnio raz na dwa miesiące odwiedzam raje wędkarskie ( Ebro, Szwecja, Chorwacja itd) po przejrzeniu pudełek stwierdziłem iż trzeba zamówić raz a porządnie ( z reasztą tak jak gum). Zrobiłem sobie listę i okazało się, że mam do zamówienia bagatela kolejne 60-70 pozycji za kolejnego tysiaka. Jako, że jestem właścicielem firmy, zamawianie towaru drogą mailową jest dla mnie sprawą powszechną i codzienną więc stwierdziłem, że zamiast klepać te kilkadziesiąt pozycji wyślę po prostu zamówienie e-mailem i przy okazji upomnę się o jakiś rabat. Jakie było moje zdziwienie kiedy miła Pani odpisała mi, że wszystko muszę wklepać przez portal. Jak dla mnie chore ale podjąłem próbę wklepania tego przez portal. Idąc po kolei tj G.Jig - 2/0 - 3; 5; 7,5; 10gr 3/0 - 5; 7,5;10gr itd doszedłem do 4/0 i sobie odpuściełem gdyż moja lista kończyła się na hakach 10/0 a dalej były jeszcze czeburaszki w pełnej gramaturze i haki offsetowe również w pełnej gamie. Stwierdziłem żę jak mam klepać to przez 2 godz to mam to gdzieś. Przecież jak by do mnie przyszedł klient i zamówił gadżetów z bagatela 2-2,5 tyś. to na pewno nie wymagał bym wklepywania tego przez portal (tym bardziej, że dostali listę e-mailem). Generalnie odpisałem grzecznie że nie będę tego klepał w portal i żeby zamówienie przynęt zostało anulowane. Anulowanie poszło bardzo szybko bo w przeciągu dosłownie 15 min dostałem potwierdzenie.
Jak dla mnie takie podejście do klienta jest dopuszczalne. Nie wiem czy Właściciel o tym wie czy też nie ale jeśli taka sytuacja zdarzyła by się u mnie w firmie to by pamiętali to długo. Generalnie wychodzi na to, że klienta , mają gdzieś.
Nie napisałem nic o rabacie. Rabat oferują. W miarę uczciwy. Nie mniej jednak dla mnie nie do końca ważny był rabat tylko to, żebym wszystko zamówił w jednym miejscu bo tak jest po prostu najłatwiej.
Reasumując
Moja opinia jest negatywna ze względu na podejście do klienta. Jak się okazuje mają go w głębokim poważaniu.
Na szczęście na rynku jest duża konkurencja.
Pozdrawiam
P.