Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Subaru Forester 2.0 rocznik 2001-2004


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
34 odpowiedzi w tym temacie

#21 OFFLINE   Tomek88

Tomek88

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3209 postów
  • LokalizacjaGrójec
  • Imię:Tomasz
  • Nazwisko:Zienkiewicz

Napisano 02 wrzesień 2014 - 19:27

Odczyt prędkości z zegarów auta, czy z gps?
Fabryczne najczęściej sporo kłamią.

u mnie w audi około 2,5 zawyża powyżej 200



#22 OFFLINE   DonPablo

DonPablo

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 702 postów
  • LokalizacjaBielsko
  • Imię:Paweł

Napisano 02 wrzesień 2014 - 19:42

Porównujesz jednostkę wolnossącą z silnikiem turbodoładowanym???

A dlaczego nie, skoro post dotyczył ogólnie "forka"? Nie było ograniczenia do N/A.

Nie zgadzam się, że legacy "nie ustępuje w terenie" ani, że "bije na głowę w trasie".

To wszystko.



#23 OFFLINE   Kuba Standera

Kuba Standera

    W walce z głupota nie ma wygranych, są tylko cudem ocaleni

  • Bloggerzy
  • PipPipPipPip
  • 9643 postów
  • LokalizacjaGibraltar i okolice

Napisano 02 wrzesień 2014 - 21:28

Tak naprawdę to wszystko zależy od kierowcy...

Z resztą, i tak was którakolwiek z Imprez "z daszkiem" na masce pogodzi ;)



#24 OFFLINE   DonPablo

DonPablo

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 702 postów
  • LokalizacjaBielsko
  • Imię:Paweł

Napisano 02 wrzesień 2014 - 22:10

Impreza? Na oesie na pewno, chociaż... jest wyjątek:

 

 

(są też takie starsze wersje forka STI, jakby co :) )

 

ale już w terenie nic z tego.


Użytkownik DonPablo edytował ten post 02 wrzesień 2014 - 22:13


#25 OFFLINE   guciolucky

guciolucky

    NO release NO glory

  • Twórcy
  • PipPipPipPip
  • 5157 postów
  • LokalizacjaOlsztyn

Napisano 02 wrzesień 2014 - 22:11

Miałem jedno i drugie, forek na trasie jest nie do zniesienia jak dla mnie, hałasuje, śwista i nieprzyjemnie się prowadzi powyżej sety a w terenie żadnego szału nie robi. Kwestie mocy pomijam bo jak wiadomo to zadanie jednostek. Prześwit to nie wszystko kiedy poruszamy się w terenie, piszę obiektywnie bo użytkuję też kilka innych terenówek ojca i akurat forka nie stawiał bym zbyt wysoko jeśli chodzi o teren lub inaczej na równi z Legacy czy outbackiem, który poza podkładkami 5cm pod amory niczym się trakcyjnie od Legacy nie różni.



#26 OFFLINE   tete

tete

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 127 postów

Napisano 03 wrzesień 2014 - 07:25

Impreza? Na oesie na pewno, chociaż... jest wyjątek:

 

 

(są też takie starsze wersje forka STI, jakby co :) )

 

ale już w terenie nic z tego.

 

Impreza? Na oesie na pewno, chociaż... jest wyjątek:

 

 

(są też takie starsze wersje forka STI, jakby co :) )

 

ale już w terenie nic z tego.

Tutaj jeszcze jeden:-)



#27 OFFLINE   Kuba Standera

Kuba Standera

    W walce z głupota nie ma wygranych, są tylko cudem ocaleni

  • Bloggerzy
  • PipPipPipPip
  • 9643 postów
  • LokalizacjaGibraltar i okolice

Napisano 03 wrzesień 2014 - 09:20

Ale jak auto z większym rozstawem osi, mniejszym prześwitem , gigantycznym zwisem z tyłu i słabszym kątem natarcia z przodu z powodu zderzaka ma robić tak samo albo lepiej? Ten sam układ przeniesienia napędu, ten sam silnik... Sorry, ale to nie ma prawa działać. Przed forkiem posiadałem stadko landroverow i w stosunku do całkiem seryjnego disco na seryjnych oponach Forester z reduktorem na nie dobitym zawieszeniu nie ma kompleksów. Ciężko porównywać liftowane 2" auto ze seryjnym.
  • DonPablo lubi to

#28 OFFLINE   DonPablo

DonPablo

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 702 postów
  • LokalizacjaBielsko
  • Imię:Paweł

Napisano 03 wrzesień 2014 - 10:21

Miałem jedno i drugie, forek na trasie jest nie do zniesienia jak dla mnie, hałasuje, śwista i nieprzyjemnie się prowadzi powyżej sety a w terenie żadnego szału nie robi. Kwestie mocy pomijam bo jak wiadomo to zadanie jednostek. Prześwit to nie wszystko kiedy poruszamy się w terenie, piszę obiektywnie bo użytkuję też kilka innych terenówek ojca i akurat forka nie stawiał bym zbyt wysoko jeśli chodzi o teren lub inaczej na równi z Legacy czy outbackiem, który poza podkładkami 5cm pod amory niczym się trakcyjnie od Legacy nie różni.

Nie wiem w jakim stanie były te Twoje auta. W autach, które świszczą, należy odpowiednio ułożyć uszczelki okien przednich i mocowanie lusterek. To prosta operacja, ale niektórzy nie wiedzą o co kaman. Odsyłam do forów subaru, tam jest to wyjaśnione. W moim szumy zaczynają się powyżej 140, a nieprzyjemne robią się powyżej 170.

Na autostradzie przelotowa 140-150 a komfort nie różni się znacząco in minus od nowych aut (sam jeżdżę nową jettą i avensisem więc mam porównanie).

Odnośnie możliwości terenowych, zwykłych seryjnych turbo (bez reduktora) przykładowo:

 

 

wjedź tam legacy i wyjedź. Powodzenia.



#29 OFFLINE   DonPablo

DonPablo

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 702 postów
  • LokalizacjaBielsko
  • Imię:Paweł

Napisano 03 wrzesień 2014 - 10:23

Tutaj jeszcze jeden:-)

Nooo, to już grube mody :D



#30 OFFLINE   OloPe

OloPe

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1088 postów
  • LokalizacjaOtwock

Napisano 04 wrzesień 2014 - 22:26

Poza tym na te dane techniczne odnośnie przyśpieszenia i vmax'a patrzę przez palce. Dla przykładu moją a3 leciałem pełnym samochodem 240 chociaż miała 210 w danych technicznych a nie kręciłem nic pod machą.


Szybka ta fura! Na pusto pewnie z 270 by śmigła :)

#31 OFFLINE   Tomek88

Tomek88

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3209 postów
  • LokalizacjaGrójec
  • Imię:Tomasz
  • Nazwisko:Zienkiewicz

Napisano 05 wrzesień 2014 - 08:44

Szybka ta fura! Na pusto pewnie z 270 by śmigła :)

240 już odcięcie :P

Aerodynamika i moment obrotowy robi swoje. Mam taką teorię, że niezależnie od obciążenia silnik z dobrym momentem proporcjonalnie do mocy i tak pójdzie swoje a to tylko kwestia czasu.


Użytkownik Tomek88 edytował ten post 05 wrzesień 2014 - 08:47


#32 OFFLINE   Raffaello

Raffaello

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1263 postów
  • LokalizacjaNad Drzewiczką.
  • Imię:Rafał
  • Nazwisko:Pakuła

Napisano 05 wrzesień 2014 - 11:12

Szybka ta fura! Na pusto pewnie z 270 by śmigła :)

Z przepaści i przy dobrym wietrze!


  • Wojtek B. i DonPablo lubią to

#33 OFFLINE   Tomek88

Tomek88

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3209 postów
  • LokalizacjaGrójec
  • Imię:Tomasz
  • Nazwisko:Zienkiewicz

Napisano 05 wrzesień 2014 - 11:57

Z przepaści i przy dobrym wietrze!

270 z 210 katalogowych to by było faktycznie za dużo chociaż i w 240 trudno uwierzyć :)

Z drugiej strony nie wiesz o jakim modelu mowa ;)



#34 OFFLINE   Raffaello

Raffaello

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1263 postów
  • LokalizacjaNad Drzewiczką.
  • Imię:Rafał
  • Nazwisko:Pakuła

Napisano 05 wrzesień 2014 - 12:10

270 z 210 katalogowych to by było faktycznie za dużo chociaż i w 240 trudno uwierzyć :)

Z drugiej strony nie wiesz o jakim modelu mowa ;)

Zielonym!!!!! :D


  • Kuba Standera i DonPablo lubią to

#35 OFFLINE   Tomek88

Tomek88

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3209 postów
  • LokalizacjaGrójec
  • Imię:Tomasz
  • Nazwisko:Zienkiewicz

Napisano 05 wrzesień 2014 - 13:09

Zielonym!!!!! :D

Nie mam pytań :)






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych