Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam,

Czy ktoś z Was może łowił już w tym roku na tym jeziorze?

Jak wygląda sytuacja szczupaka i okonia?

Pozdrawiam

Posted

Na jeziorku znajdziesz prawie każdy gatunek ryby - sum, sandacz, szczupak, okoń. Widziałem fotki zimowych okoni z jeziora - piękne 30-40cm garbusy.

Wiem nieco o szczupakach z zeszłego sezonu. Jeśli chodzi o rozmiar to na metrówki może nie ma co liczyć ( chociaż i takowe się zdarzają ) ale do średniaków z pewnością można się dobrać :D

Mieszkam dokładnie 10km od Borowego Młyna, jednak częściej jeżdżę tam na plażę niż łowię.

Woda jest dzierżawiona i trzeba wykupić dodatkowe pozwolenie. 200zł pozwolenie roczne z łodzi, 100zł z brzegu. Jeśli się nie mylę to 2-dniówka lub 3-dniówka kosztowała 30zł z brzegu, a z łodzi 70zł. Radzę wykupić pozwolenie, bo jeziorko jest często odwiedzane przez dzierżawcę, policjanta oraz strażników B)

Posted

Dzięki za odpowiedź, jeżdżę na to jeziorko już od kilku lat, 2-3 razy w roku. Także te informacje nie są mi obce. Teraz wybieramy się na tydzień w drugim tyg. czerwca. Chodzi mi o ten sezon, czy coś już połapali w maju? Oraz czy były przeprowadzane jakieś odłowy, zarybienia?

Posted

Nic o odłowach i zarybieniach mi nie wiadomo. Możliwe, że i takowe były, ale na pewno w zeszłym sezonie. Niektórzy mają swoje miejscówki i łowią piękne okonie. Widziałem nie jednokrotnie kilkanaście garbusów z jednej wyprawy.

Pytałem dzierżawcę ogólnie o jeziora - mówił, że ludzie już łowią i że kilku już złapał ze szczupakami na agrafkach. Właśnie na Chłopie. Nie słyszał o okazach, jednak małe i średnie są regularnie łowione :D

Posted

Mógłbyś coś więcej napisać o tych sandaczach(czy są łowione regularnie, na co, w jakich miejscach i jak z ich liczebnością)

Ja jeszcze nie słyszałem o sandaczach z tego jeziora.

Posted