Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka      Zaloguj się   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.


303 aktywnych użytkowników (w ciągu ostatnich 15 minut)

276 gości, 1 anonimowych

Google, Bing, krzyw, alf54, maciekd07, robert2844, Basss, bigbite, Werem, Sailfish, tomaszgrzywacz, gienio08, pit1982, jezier, spayol, skampi, kefaspirit, Krzysztof, Tomek070986, Godzio, FRS1985, Krzysztof_Sylena, berowicz, Luckyguliver, filser, strzalka, tyczkasport1, Mariusz B.


- - - - -

SHIMANO AERO Ci4 4000 HGFA




Producent:
Producent kołowrotka np. Shimano
SHIMANO
Model:
Model kołowrotka np. Exage FD
AERO Ci4 4000 HGFA
Wielkość [Rozmiar]:
Rozmiar kołowrotka np. 1000, 3000s itd.
4000
Masa:
Masa kołowrotka [g]
280
Zastosowanie:
Zastosowanie (wszechstronny lub saltwater/freshwater)
freshwater
Typ hamulca:
Typ hamulca (przedni lub tylny)
przedni
Moc hamulca:
Moc hamulca [kg]
8
Przełożenie:
Przełożenie kołowrotka np. 7:1
5,8:1
Ilość wybieranej linki:
Ilość wybieranej linki [cm]
104
Liczba łożysk:
Liczba łożysk np. 7+5+1
3+1
Pojemność szpuli żyłka:
Pojemność szpuli dla żyłki np. 6/135, 8/110, 10/90
0,25/260m
Pojemność szpuli plecionka:
Pojemność szpuli dla plecionki np. 6/150/, 8/130
Kraj produkcji:
Kraj produkcji kołowrotka np. Japonia
Malaysia
Opis:
Opis kołowrotka
Nowy model Aero CI4+ doskonale wpisuje sie w istniejaca rodzine
Aero. Z lekkim korpusem i rotorem wykonanym z CI4+ wazy tylko 280
g i jest zauwazalnie lzejszy od oryginalnych modeli Aero, zachowujac
powiekszona szpule AR-C. Przekładnia X-Ship wraz 5 krytymi łozyskami
A-RB przekazuje z maksymalna sprawnoscia energie z pojedynczej,
skrawanej z aluminium korbki, do rotora, co zwieksza siłe zwijania linki.

Powiekszona szpula AR-C w połaczniu z mechanizmem układania linki
Aero Wrap II daje bardziej płynne, dłuzsze i dokładniejsze rzuty. I podobnie
jak we wszystkich modelach rodziny Aero duza srednica szpuli umozliwiła
zastosowanie wydajniejszego wodoodpornego hamulca przedniego.

Aero CI4+ oferowane sa w dwóch wersjach przełozenia. Model standardowy
ma mocne przełozenie 4,8:1, idealne do holowania ostro walczacych ryb,
podczas gdy model HG wyzsze – 5.8:1 i zwija 1 metr linii na 1 obrót korbki,
dzieki czemu jest bardziej odpowiedni do łowienia na długich dystansach.
Oba modele wyposazone sa w reduktory pojemnosci szpuli Match i Shallow.
Schemat kołowrotka:
Schemat kołowrotka
SHIMANO AERO Ci4 4000 HGFA

Zdjęcia kołowrotka






0 Komentarze