Skocz do zawartości

  •      Zaloguj się   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Ostatnie na blogu


1007 aktywnych użytkowników (w ciągu ostatnich 15 minut)

980 gości, 2 anonimowych

Bing, bullet81, Google, robson78, Tomasz1990, Facebook, Trout40001, Sawiola, Mirek*, Person, partyzant, Łukasz W, Mirko_Kuba, Mapkyc91, Doman, Cezarx, Woblery hand-made G.K., 19john92, PiotrL70, bies, Czoper, marian-56, Wojciech_P, PrzemekL, Kierat, polobmw, jankee, wuran


- - - - -

Team Dragon FD 935iZ




Producent:
Producent kołowrotka np. Shimano
Dragon
Model:
Model kołowrotka np. Exage FD
Team Dragon FD
Wielkość [Rozmiar]:
Rozmiar kołowrotka np. 1000, 3000s itd.
935iZ
Masa:
Masa kołowrotka [g]
292
Zastosowanie:
Zastosowanie (wszechstronny lub saltwater/freshwater)
wszechstronny
Typ hamulca:
Typ hamulca (przedni lub tylny)
przedni
Moc hamulca:
Moc hamulca [kg]
6
Przełożenie:
Przełożenie kołowrotka np. 7:1
4,9:1
Ilość wybieranej linki:
Ilość wybieranej linki [cm]
Liczba łożysk:
Liczba łożysk np. 7+5+1
8+1
Pojemność szpuli żyłka:
Pojemność szpuli dla żyłki np. 6/135, 8/110, 10/90
0.25/290, 0.30/180, 0.35/130
Pojemność szpuli plecionka:
Pojemność szpuli dla plecionki np. 6/150/, 8/130
Kraj produkcji:
Kraj produkcji kołowrotka np. Japonia
China
Opis:
Opis kołowrotka
Kołowrotki nowej generacji, wyprodukowane przez japońską firmę RYOBI Engineering. Konstrukcja wykonana została według tzw. koncepcji "V" (patent RYOBI). Ramiona rotora, na których zamocowano zawiasy kabłąka, są rozchylone ukośnie w kształcie litery V, a kołnierz szpuli ma kształt stożkowy, wpasowany w rotor. System "V" ma dwie olbrzymie zalety - redukuje masę kołowrotka i optymalizuje kształt szpuli pod kątem zwiększenia jej pojemności. Całość wykonano w technologii CNC, elementy metalowe wycięto mechanicznie na obrabiarkach sterowanych numerycznie, w Systemie Optymalizacji Jakości - QOS.

TEAM DRAGON FD900iZ:
  • korpus i rotor wykonane z superduralu;
  • aluminiowa, trzyczęściowa szpula V z krawędzią spływu pokrytą azotkiem tytanu;
  • szpula zapasowa identyczna ze szpulą główną;
  • system oscylacji szpuli napędzany przekładnią ślimakową;
  • główna przekładnia klasy HEG, frezowana w mosiądzu i superduralu;
  • 8 japońskich łożysk kulkowych + 1 łożysko oporowe;
  • korbka wycinana mechanicznie z pręta duralowego;
  • rurkowy kabłąk o supertwardej powierzchni pokrytej azotkiem tytanu;
  • tytanowa rolka kabłąka, zabezpieczającą przed skręcaniem żyłki;
  • multitarczowy, hermetyzowany hamulec przedni w szpuli;
  • pełne, dynamiczne wyważenie obracających się elementów.
Schemat kołowrotka:
Schemat kołowrotka
Team Dragon FD 935iZ

Zdjęcia kołowrotka






2 Komentarze

Shimano się chowa do mysiej dziury , po takim opisie ;)

Z tego linku się nie otwiera a potrzebuję schemat tego kołowrotka, mógłby ktoś podrzucić?