Przybywa oleju w silniku
#21 OFFLINE
Napisano 15 grudzień 2019 - 14:05
#22 OFFLINE
Napisano 15 grudzień 2019 - 14:42
Wysłane z mojego ASUS_Z01RD przy użyciu Tapatalka
- russian80 lubi to
#23 OFFLINE
Napisano 15 grudzień 2019 - 15:36
#24 OFFLINE
Napisano 15 grudzień 2019 - 15:43
Wysłane z mojego ASUS_Z01RD przy użyciu Tapatalka
#25 OFFLINE
Napisano 15 grudzień 2019 - 16:06
#26 OFFLINE
Napisano 15 grudzień 2019 - 16:29
#27 OFFLINE
#28 OFFLINE
Napisano 16 grudzień 2019 - 16:49
#29 OFFLINE
Napisano 17 grudzień 2019 - 01:54
Jak znasz angielski, to mam serwisówkę do tego modelu.
#30 OFFLINE
Napisano 10 sierpień 2022 - 08:39
Odgrzeje trochę temat.
Kupiłem tohatsu 30 4t tydzień temu, pamiętam że sprawdzałem bagnet po zakupie i olej wyglądał ok. W tygodniu odpaliłem go z kumplem w beczce w celu sprawdzenia czy wszystko ok. Pochodził trochę w pozycji N i chwilkę (parę sekund na biegu). Dziś z nudów znów zerknąłem na bagnet i widać że olej rozrzedzony i czuć benzynę. Pamiętam że pompowalismy gruszka z 10 razy bo jakby słabo zaciagala paliwo. Czy to za dużo razy i moglo zalać wtryski i poszło do oleju czy ilość nacisniec gruszki nie ma wpływu?
Proszę o pomoc bo to moja pierwsza spalinowka i jestem trochę zielony w temacie.
#31 OFFLINE
Napisano 22 sierpień 2022 - 22:00
Tak się dziej nie tylko w tohatsu .Kiedyś w hondzie nowej też tak miałem ,aż gubił ciśnienie oleju a sam olej wypływał korkiem wlewowym . Oczywiście silnik aż stanął że nie szło obrócić i poszedł na serwis bo normalne że się zatarł . Serwis po 2 tygodniach zadzwonił że nic nie stwierdzono .Bo co mieli powiedzieć ? Dostaniesz pan nowy . Coś naprawili oczywiście olej nowy zalany ,pytam po co ? Przecież mówicie że nic nie stwierdzono . Mętnie tłumaczyli że to standardowa procedura a silnik nie do poznania ,gasł ,gubił obroty itp .Po olaniu ich gwarancji dalszej sam ustawiłem gażnik i już było bez problemu do końca ale zraziłem się do oszustów z autoryzowanego serwisu hondy.
#32 OFFLINE
Napisano 22 sierpień 2022 - 22:13
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
#33 OFFLINE
Napisano 07 wrzesień 2022 - 16:10
- pływamy z zakręconym odpowietrznikiem w zbiorniku,
- przygnieciemy linię paliwową w trakcie pływani,
- w moim przypadku było wypalanie do zera paliwa z gaźnika na koniec sezonu( powinno się je spuścić odkręcając odpowiednią śrubkę w gaźniku)
Użytkownik pablo__20 edytował ten post 07 wrzesień 2022 - 16:14
#34 OFFLINE
Napisano 09 wrzesień 2022 - 17:35
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych