Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Silniki ePropulsion Spirit 1.0 - informacje, uwagi, opinie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Dsf

Dsf

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 5 postów
  • Imię:Damian

Napisano 30 listopad 2018 - 19:56

Witam,zastanawiam się nad zakupem silnika epropulsion. Czy są wśród forumowiczów użytkownicy tego silnika. Szukam informacji o żywotności akumulatora, doświadczeniach z serwisem w PL, ewentualnych minusach tego silnika.

#2 ONLINE   siarq

siarq

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2968 postów
  • Lokalizacjalegnica
  • Imię:adam

Napisano 02 grudzień 2018 - 10:51

Posiadam od roku. Mistrzostwo swiata i okolic. Wykonanie, pełna regulacja obrotów, cichy, mocny... kompaktowa.bateria którą w trolu starcza jak producent napisał do 50km... ilość cykli masz nie mniej niż 500. Co starczy na ładnych parę lat pływania. I są to cykle realne a nie statystyczne... ja z żalem będę sprzedawal swojego spirit 1.0. Bo przesiadam się na navy 6.0.
Gdzies na jb wstawilem fotki z osiagow spirit 1.0

Użytkownik siarq edytował ten post 02 grudzień 2018 - 10:55


#3 OFFLINE   Dsf

Dsf

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 5 postów
  • Imię:Damian

Napisano 03 grudzień 2018 - 11:34

Dzięki za opinie. Na polskich forach mało opinii na temat epropulsion. Na zagranicznych forach coraz więcej zwoleników tych silników. Teraz targam 2hp z 2x100ah. Dzwiganie tego to jakaś masakra. Aku w tym roku i tak musiałbym wymienić. Zastanawialem sie nad aku 24v litowym ale chyba wole dołożyć i kupić spirita.

#4 ONLINE   siarq

siarq

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2968 postów
  • Lokalizacjalegnica
  • Imię:adam

Napisano 03 grudzień 2018 - 12:02

sam targalem 2hp haswinga + 2x100ah.... tj nieporozumienie vs spirit. tu bierzesz w jedna reke silnik a w druga aku -9kg :) moca spirit 1.0 przewyzsza 2hp haswinga. naprawde to jest inna liga silnikow, sa drogie, ale eksploatacja to czysta przyjemnosc.



#5 OFFLINE   Dsf

Dsf

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 5 postów
  • Imię:Damian

Napisano 03 grudzień 2018 - 16:55

Po roku użytkowania widoczny jest spadek pojemności/żywotności akumulatora?

#6 ONLINE   siarq

siarq

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2968 postów
  • Lokalizacjalegnica
  • Imię:adam

Napisano 03 grudzień 2018 - 17:25

Nie

#7 OFFLINE   Maciej_K

Maciej_K

    Evolution just started.

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1395 postów
  • Nazwisko:http://podlodowo.blogspot.com/

Napisano 03 grudzień 2018 - 18:05

Na  YT jest materiał z Polski z tym silnikiem, autor odpowiada na kilka pytań widzów. Jeżeli nie widziałeś dotąd- poszukaj.



#8 ONLINE   siarq

siarq

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2968 postów
  • Lokalizacjalegnica
  • Imię:adam

Napisano 03 grudzień 2018 - 18:32

Silniki ma 3 wady:
-cena
-dedykowana bateria - oryginał zapas kosztuje katalogowo chyba 4500zl odpowiednik 1024wh
-oryginalna ładowarka jest wolna . Około 8h do Full od zera
To tyle z wad.

Mi osobiście nie udało się rozładować do 0. Oczywiście jest to możliwe . Ale masz wyświetlacz z rzeczywistym wskazaniem ile zostało czasu i pojemnosci , ile.aktualnie zużywa. Najwięcej za dnia trolowalem 23km i zostało trochę mniej niż połowa aku. Początkowo też.mialem obawy 1.aku to mało. Jednak przy technoligi litowej jest inna bajka niż przy kwasach... kolejny atut to aku na silniku a nie w plywadle. Mocy jest pod dostatkiem. Na detce 3.7m w 2 osoby + Full gratow holowalem kuzyna na ceratowej detce pod sporą falę z prędkością 7.5kmh...:) sam na 3.7m detce około 8.5kmh
Kilka razy na sporej zaporowce uciekalem przed burzą. Ludki na brzegu myśleli że na małej spalinie pływam... sam przed zakupem szukałem, czytałem . I pomimo bardzo niewielu inf. Żadnych negatywow. Sam polecam bo warto




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych