Realne "dozywotnie" gwarancje i dostepnosc czesci ...
#21 OFFLINE
Napisano 17 czerwiec 2022 - 11:03
I nie sądzę aby było też dużo takich klientów ktorzy po owych 15 latach będą pamiętali i będzie im się chciało dochodzić swoich praw wynikających z takiej "dożywotniej" gwarancji
I w zasadzie samemu pewnie po takim czasie nawet bym za bardzo nie naciskał
- Rheinangler lubi to
#22 OFFLINE
Napisano 17 czerwiec 2022 - 12:38
"I jeśli w razie np upadłości producenta, zaniechania produkcji itp nie mogą dotrzymać takowej gwarancji to należy się rekompensata finansowa"
A od kogo, że tak zapytam??
#23 OFFLINE
Napisano 17 czerwiec 2022 - 13:54
Czytal ktos z ciekawosci wszystkie podpunkty owej gwarancji u producenta tego czy innego?
W Polsce pewnie mozna rod-buildera podac do jakiegos sadu i dochodzic jakis swoich praw, tu gdzie mieszkam kaza nie zawracac d.. y takimi pierdolami bo czasu nie maja, tak samo jak Policja by polowac na kierowcow, maja wazniejsze zajecia
Użytkownik Bujo edytował ten post 17 czerwiec 2022 - 13:57
#24 OFFLINE
Napisano 17 czerwiec 2022 - 15:49
Wędka ,to produkt jak każdy inny i niby dlaczego gwarancje miałyby go bardziej chronić(a w wielu przypadkach chronią) jak przykładowy telewizor, pralkę ,czy samochód.).
Wędkarz ,to chyba najbardziej roszczeniowa nacja.
Kupując kilkuletniego chrusta ,obojętnie fabrycznego ,czy HM najważniejsze czy jest gwarancja. Normalnie śmiech na sali, zważywszy ,że 99,9% uszkodzeń jest z winy użytkownika.
Rozumiem jak najbardziej fakt, kiedy decydującym o zakupie kryterium , jest dostępność części zamiennych, w celu przywrócenia stanu pierwotnego.
Jak ktoś kupuje wędkę z nadzieją ,że pom 10-15 latach będzie w stanie jak w dniu zakupu ,to niech od razu powiesi na ścianie, lub przerzuci się na bazarowy chrust. Obędzie się wtedy bez bólu dupy, po kolejnym nieudanym wyciągnięciu korka z dna stawu.
- Rheinangler, skalek-77 i Sailfish lubią to
#25 OFFLINE
Napisano 17 czerwiec 2022 - 15:58
Tu jak zwykle diabeł tkwi w szczegulach"I jeśli w razie np upadłości producenta, zaniechania produkcji itp nie mogą dotrzymać takowej gwarancji to należy się rekompensata finansowa"
A od kogo, że tak zapytam??
Bo jesli sprzedawca jasno informuje iż żeczona gwarancja jest udzielana przez producenta to generalnie jak owy jest z tzw zagramanicy no to zazwyczaj dupa
Ale jeśli sprzedający zamieszcza tylko informację iż żeczony produkt objęty jest dożywotnią gwarancją no to już bierze za to odpowiedzialność
A przynajmniej powinien
Ale jak to napisali przedmówcy trzeba się cieszyć jak po kilku latach uda się dorobić np szczytówkę nie wspominając o dożywociu
Użytkownik jajakub edytował ten post 17 czerwiec 2022 - 16:02
#26 OFFLINE
Napisano 17 czerwiec 2022 - 17:19
To nie tak do konca, blanki to taki top, na wiele rzeczy daje sie dozywotnie gwarancje z roznych przyczyn, glownie jako super marketing. Dalej mozna kupic Martensy made in England za 3 razy tyle co normalne, które zreperuja czy wymienia podeszwe. Kilka modeli. Reszte juz z China.
Loomis kiedys dorabial elementy, jak mialbym w UK starego GLX i polamal na kolanie to cos sie ekstra placilo i dawali NRX, inne wymieniali znowu za jakas tam oplata na "current model"
Za taka "dozywotnia gwarancje" Loomisa czy Sage placimy w momencie zakupu.
Naszym problemem jest lokalizacja. W US dziala to troche inaczej, klient nasz pan, zawsze ma racje, ale tylko dlatego ze za ta racje w momencie zakupu kazdego produktu juz zaplacil. Gdzies, chyba na rod building.org, byla fajnie wytlumaczona geneza owych gwarancji na blanki czy wedki.
Po co to wszystko?
Użytkownik Bujo edytował ten post 17 czerwiec 2022 - 17:22
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych