Witam! Zamierzam przedłużyć ofertę z siecią Orange (mam 2 numery "na firmę"). Gdyby był tu ktoś kto zajmuje się sprzedażą usług ORANGE lub zna kogoś- proszę o kontakt.
Pozdrawiam
Tom.
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Napisano 21 czerwiec 2022 - 10:36
Witam! Zamierzam przedłużyć ofertę z siecią Orange (mam 2 numery "na firmę"). Gdyby był tu ktoś kto zajmuje się sprzedażą usług ORANGE lub zna kogoś- proszę o kontakt.
Pozdrawiam
Tom.
Napisano 21 czerwiec 2022 - 10:43
Ciekawe, a ja nie mogę się opędzić od ich namolności...
Napisano 21 czerwiec 2022 - 11:40
Też nie mogę. Ale poziom niektórych "komiwojażerów" jest żenująco niski i delikatnie mówiąc nieprofesjonalny. Nie zależy mi na jakichś super bajerach bo zdaję sobie sprawę, że w moim przypadku nie bardzo jest z czego schodzić, jednak wiem też, że można negocjować. No i może zarobi ktoś fajny?
Napisano 21 czerwiec 2022 - 12:09
Napisano 21 czerwiec 2022 - 13:09
Napisano 22 czerwiec 2022 - 08:03
A ja mam takie pytanie, przy okazji operatora:
Poszukuję operatora który w swojej ofercie będzie miła 2 karty na jednym numerze, karta na doładowanie miesięcznie, 20GB, i niewykorzystane GB będą przechodziły na następny miesiąc.
Czy znacie takiego operatora?
Napisano 22 czerwiec 2022 - 08:52
Napisano 22 czerwiec 2022 - 08:59
Owszem, była taka opcja. Pierwsze włączane urządzenie zarządzało numerem, druga karta nie była w tym czasie aktywna. Po wyłączeniu pierwszego urządzenia druga karta uaktywniała się automatycznie.
Miałem takie karty, służyły funkcjonowaniu dwóch różnych telefonów bez przekładania karty.
Napisano 23 czerwiec 2022 - 22:42
Napisano 23 czerwiec 2022 - 22:51
Kiedyś był dział utrzymania klienta,nawet jak abonamentu nie dało się obniżyć to telefon był w naprawde dobrej cenie.Teraz już niestety z niczego orange nie chce opuścić.Mam 7 numerów w orange,jeden jeszcze z zeszłego wiekui niewiele mogę ugrać.Abonamenty proponują wyższe,ceny telefonów takie same jak bez umowy i dla nowych klientów...Siedze na umowach z przed 3 lat po później były już tylko wyższe.
Mam to samo.Od około roku dzwonią do mnie dwa, trzy razy w miesiącu proponując te same usługi,ale wyższy abonament! Sto razy już mówiłem,że przedłużę umowę jak zaproponują coś tańszego,a jeśli nie mają lub nie mogą to niech nie zawracają mi i sobie głowy,ale i tak systematycznie dzwonią z droższą ofertą.
Napisano 24 czerwiec 2022 - 05:55
Napisano 24 czerwiec 2022 - 15:42
Napisano 24 czerwiec 2022 - 19:43
Napisano 24 czerwiec 2022 - 22:58
Użytkownik Karol Krause edytował ten post 24 czerwiec 2022 - 22:59
Napisano 24 czerwiec 2022 - 23:04
Ciekawa sprawa. Korzystam z ich internetu dobre 10 lat i awarie mógłbym policzyć na palcach jednej ręki.
Napisano 25 czerwiec 2022 - 09:42
Po kablu czy ruter?
I jedno i drugie.
Napisano 21 sierpień 2022 - 20:10
Napisano 21 sierpień 2022 - 21:16
Dopiero co chwaliłem tego operatora no i przyszedł czas by ponarzekać. Ostatnio jakość internetu spadła ale to jeszcze idzie przeżyć. Gorszy problem jest taki, że padł mi najprawdopodobniej router i po zgłoszeniu poinformawano mnie, że czas oczekiwania na naprawę/wymianę urządzenia to 2 tygodnie:-(
Nie wiem czy to nie znak by rozejrzeć się za jakimś innym operatorem, który ma w swojej ofercie internet, TV i telefon. Macie jakieś ciekawe opcje w tym zakresie?
Hm, przerobiłem wszystkich operatorów warszawskich, w tej chwili mam Netię, ale nie wiem czy polecać. Zawsze do czegoś miałem zastrzeżenia (u każdego operatora), a naprawdę nie jestem czepliwym typem.
Może to kwestia trafienia na dobry zespół obsługi klienta w regionie, możliwe, że w tej samej firmie w innym miejscu wymieniliby Ci router w ciągu max. 48 godzin. Dlatego nie wiem czy to firma jest problemem, czy raczej ludzie w tym regionie (mieście, powiecie...).
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych