Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Przedstawiciel ORANGE


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Tom_S

Tom_S

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 72 postów

Napisano 21 czerwiec 2022 - 10:36

Witam! Zamierzam przedłużyć ofertę z siecią Orange (mam 2 numery "na firmę"). Gdyby był tu ktoś kto zajmuje się sprzedażą usług ORANGE lub zna kogoś- proszę o kontakt.

Pozdrawiam

Tom.



#2 OFFLINE   slawek_2348

slawek_2348

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1681 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Sławomir
  • Nazwisko:Zdunek

Napisano 21 czerwiec 2022 - 10:43

Ciekawe, a ja nie mogę się opędzić od ich namolności... :angry:



#3 OFFLINE   Tom_S

Tom_S

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 72 postów

Napisano 21 czerwiec 2022 - 11:40

Też nie mogę. Ale poziom niektórych "komiwojażerów" jest żenująco niski i delikatnie mówiąc nieprofesjonalny. Nie zależy mi na jakichś super bajerach bo zdaję sobie sprawę, że w moim przypadku nie bardzo jest z czego schodzić, jednak wiem też, że można negocjować. No i może zarobi ktoś fajny?



#4 OFFLINE   michal078

michal078

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 7 postów
  • LokalizacjaGubin
  • Imię:Michał

Napisano 21 czerwiec 2022 - 12:09

Poszedł priv
  • Tom_S lubi to

#5 OFFLINE   Krzysztof Jeżyna

Krzysztof Jeżyna

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 286 postów
  • LokalizacjaNowa Aleksandria

Napisano 21 czerwiec 2022 - 13:09

Zarobek na przedłużeniu umowy-może 10 lat temu to tak 😁 ja mam umowe na nieokreslony jiz jakis czas,wszystkie oferty mi proponowane sa o ok 15 zl netto droższe wiec jak nie placisz powyzej 75 zl netto to nic ci nie zaproponują bo najzwyczajniej takich ofert nie ma.
Ps. Jezeli znajdziesz oferte za dwa numery poniżej 55 zl netto tk daj znac, też przedłużę dwa numery 😋

#6 OFFLINE   didiunik

didiunik

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 861 postów

Napisano 22 czerwiec 2022 - 08:03

A ja mam takie pytanie, przy okazji operatora:

Poszukuję operatora który w swojej ofercie będzie miła 2 karty na jednym numerze, karta na doładowanie miesięcznie, 20GB, i niewykorzystane GB będą przechodziły na następny miesiąc.

Czy znacie takiego operatora?



#7 OFFLINE   Krzysztof Jeżyna

Krzysztof Jeżyna

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 286 postów
  • LokalizacjaNowa Aleksandria

Napisano 22 czerwiec 2022 - 08:52

Tak. I jeszcze dopłaci ze u nich jestes. Klient prepaid najlepszy klient 😁
2 karty na jednym numerze swoja droga kiedys w orange temat nie osiągalny, podobno era miala coś takiego.
  • lenny lubi to

#8 OFFLINE   bartsiedlce

bartsiedlce

    Ekspert

  • Moderatorzy
  • 6254 postów
  • LokalizacjaSiedlce
  • Imię:Bartek

Napisano 22 czerwiec 2022 - 08:59

Owszem, była taka opcja. Pierwsze włączane urządzenie zarządzało numerem, druga karta nie była w tym czasie aktywna. Po wyłączeniu pierwszego urządzenia druga karta uaktywniała się automatycznie.

Miałem takie karty, służyły funkcjonowaniu dwóch różnych telefonów bez przekładania karty.



#9 OFFLINE   havy

havy

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 413 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Paweł

Napisano 23 czerwiec 2022 - 22:42

Kiedyś był dział utrzymania klienta,nawet jak abonamentu nie dało się obniżyć to telefon był w naprawde dobrej cenie.Teraz już niestety z niczego orange nie chce opuścić.Mam 7 numerów w orange,jeden jeszcze z zeszłego wieku😁i niewiele mogę ugrać.Abonamenty proponują wyższe,ceny telefonów takie same jak bez umowy i dla nowych klientów...Siedze na umowach z przed 3 lat po później były już tylko wyższe.
  • slawek_2348, Tom_S i S.N. lubią to

#10 OFFLINE   cyprys19

cyprys19

    Zaawansowany

  • TWÓRCY+
  • PipPipPip
  • 3938 postów
  • Lokalizacjapułtusk okolice
  • Imię:marcin
  • Nazwisko:k

Napisano 23 czerwiec 2022 - 22:51

Kiedyś był dział utrzymania klienta,nawet jak abonamentu nie dało się obniżyć to telefon był w naprawde dobrej cenie.Teraz już niestety z niczego orange nie chce opuścić.Mam 7 numerów w orange,jeden jeszcze z zeszłego wiekui niewiele mogę ugrać.Abonamenty proponują wyższe,ceny telefonów takie same jak bez umowy i dla nowych klientów...Siedze na umowach z przed 3 lat po później były już tylko wyższe.

Mam to samo.Od około roku dzwonią do mnie dwa, trzy razy w miesiącu proponując  te same usługi,ale wyższy abonament! Sto razy już mówiłem,że przedłużę umowę jak zaproponują coś tańszego,a jeśli nie mają lub nie mogą to niech nie zawracają mi i sobie głowy,ale i tak systematycznie dzwonią z droższą ofertą.



#11 OFFLINE   Hesher

Hesher

    Ekspert

  • Lurebuilding Team
  • PipPipPipPip
  • 6209 postów
  • LokalizacjaPułtusk
  • Imię:Piotr
  • Nazwisko:Prażmowski

Napisano 24 czerwiec 2022 - 05:55

Ja byłem w Play, zrezygnowałem jak okazało się, że nowi klienci mają o niebo lepsze warunki. Przeszedłem do Premium mobile i sobie chwalę, 29ziko/mc i w tym 30G plus reszta szpeju bez limitu.
  • coma lubi to

#12 Guest_Drac_*

Guest_Drac_*
  • Guests

Napisano 24 czerwiec 2022 - 15:42

Orange ma non stop awarie. Mówię o internecie po kablu. Dziś ok 9ej znowu się zwaliło, podobno masowo. Że na centrali niby.
Dziś, szczerze ich pierdole. Połowa firmy stała 7 godzin. Straty gigantyczne.
1,5 tygodnia temu było to samo.
Ja uciekam od nich. Problem może się pojawić zawsze i wszędzie. Ale nie qrwa 3x w miesiącu!

#13 OFFLINE   G_rzegorz

G_rzegorz

    Zaawansowany

  • Twórcy
  • PipPipPip
  • 1342 postów
  • LokalizacjaKujawsko pomorskie
  • Imię:Grzegorz

Napisano 24 czerwiec 2022 - 19:43

Ciekawa sprawa. Korzystam z ich internetu dobre 10 lat i awarie mógłbym policzyć na palcach jednej ręki.

#14 OFFLINE   Karol Krause

Karol Krause

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 4148 postów
  • LokalizacjaBIAŁOŁĘKA-GŁOGÓW
  • Imię:Karol
  • Nazwisko:Krause

Napisano 24 czerwiec 2022 - 22:58

U mnie to samo... Neostrada koszmar...po kilkanaście razy w ciągu dnia resetuje się modem... cuda wianki wymyślają...technicy siedzą non stop i niczego mądrego nie potrafia znaleźć...winę zwalają na przestarzałą centralę.... łączność po kablu...sieć główna światłowód...
Jeszcze oprócz podstawowej opłaty za usługę, życzą sobie 29zl za utrzymanie łącza po rezygnacji z numeru stacjonarnego...
Paradoks w tym że nie ma alternatywy dla tej opcji... z powodu słabych zasięgów innych operatorów...

Użytkownik Karol Krause edytował ten post 24 czerwiec 2022 - 22:59


#15 Guest_Drac_*

Guest_Drac_*
  • Guests

Napisano 24 czerwiec 2022 - 23:04

Ciekawa sprawa. Korzystam z ich internetu dobre 10 lat i awarie mógłbym policzyć na palcach jednej ręki.


Po kablu czy ruter?

#16 OFFLINE   G_rzegorz

G_rzegorz

    Zaawansowany

  • Twórcy
  • PipPipPip
  • 1342 postów
  • LokalizacjaKujawsko pomorskie
  • Imię:Grzegorz

Napisano 25 czerwiec 2022 - 09:42

Po kablu czy ruter?

 

I jedno i drugie.



#17 OFFLINE   G_rzegorz

G_rzegorz

    Zaawansowany

  • Twórcy
  • PipPipPip
  • 1342 postów
  • LokalizacjaKujawsko pomorskie
  • Imię:Grzegorz

Napisano 21 sierpień 2022 - 20:10

Dopiero co chwaliłem tego operatora no i przyszedł czas by ponarzekać. Ostatnio jakość internetu spadła ale to jeszcze idzie przeżyć. Gorszy problem jest taki, że padł mi najprawdopodobniej router i po zgłoszeniu poinformawano mnie, że czas oczekiwania na naprawę/wymianę urządzenia to 2 tygodnie:-(
Nie wiem czy to nie znak by rozejrzeć się za jakimś innym operatorem, który ma w swojej ofercie internet, TV i telefon. Macie jakieś ciekawe opcje w tym zakresie?

#18 OFFLINE   MaleX

MaleX

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 487 postów
  • LokalizacjaTeren prywatny
  • Imię:Marcin

Napisano 21 sierpień 2022 - 21:16

Dopiero co chwaliłem tego operatora no i przyszedł czas by ponarzekać. Ostatnio jakość internetu spadła ale to jeszcze idzie przeżyć. Gorszy problem jest taki, że padł mi najprawdopodobniej router i po zgłoszeniu poinformawano mnie, że czas oczekiwania na naprawę/wymianę urządzenia to 2 tygodnie:-(
Nie wiem czy to nie znak by rozejrzeć się za jakimś innym operatorem, który ma w swojej ofercie internet, TV i telefon. Macie jakieś ciekawe opcje w tym zakresie?

Hm, przerobiłem wszystkich operatorów warszawskich, w tej chwili mam Netię, ale nie wiem czy polecać. Zawsze do czegoś miałem zastrzeżenia (u każdego operatora), a naprawdę nie jestem czepliwym typem.

Może to kwestia trafienia na dobry zespół obsługi klienta w regionie, możliwe, że w tej samej firmie w innym miejscu wymieniliby Ci router w ciągu max. 48 godzin. Dlatego nie wiem czy to firma jest problemem, czy raczej ludzie w tym regionie (mieście, powiecie...).  


  • G_rzegorz lubi to




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych