Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Farby


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
78 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Tomala

Tomala

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 330 postów

Napisano 17 luty 2013 - 17:00

mam pytanie  chce malować  farbami z aerografu i zastanawiam się nad humbrolami i innymi farbami akrylowymi typu metalic  czy jest sens kupować humbrola który ma 14 ml za 5 zł czy lepiej dać  na zwykłą akrylową która ma 100 ml i 6 zł 



#2 OFFLINE   obcy91

obcy91

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1649 postów
  • LokalizacjaŻabno
  • Imię:Marek

Napisano 17 luty 2013 - 17:06

Nie jestem profesjonalistą od aero. Wielu pewnie puknie mnie w czoło.
Używam do aerografu farb akrylowych w spray, typu motip 500ml. za 10zł. "wpsikuje" kilka kropel z puszki do zbiorniczka aero i w taki sposób maluję. Jeśli chodzi o farby tego typu metalic, są gęstsze  od zwykłego koloru lecz przechodzą przez aero bez większych problemów. Czyszczę sprzęt zaraz po użytkowaniu i nie ma z nim problemu.



#3 OFFLINE   Tomala

Tomala

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 330 postów

Napisano 17 luty 2013 - 17:08

ok ale przecież można by rozrobić  akryl z wodą  dlatego  pytam bo jak kupie tanie dziadostwo to po  rozcieńczeniu się  zrobi  blade  ale z drugiej strony  przepłacać za humbrola



#4 OFFLINE   szpiegu

szpiegu

    Zaawansowany

  • Twórcy
  • PipPipPip
  • 2534 postów
  • Lokalizacjadziki zachód :)

Napisano 17 luty 2013 - 18:03

szkoda kasy na humbrola sam nim malowałem lata temu czasami potrafił się zważyć z lakierem poliuretanowym teraz jadę akrylami samochodowymi i jest ok 



#5 OFFLINE   Tomala

Tomala

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 330 postów

Napisano 17 luty 2013 - 18:06

tez przejdę na samochodowe kiedyś nimi malowałem było ok tylko ten zapach nitro :(



#6 OFFLINE   bigrafi

bigrafi