serwisowanie silników
#1 OFFLINE
Napisano 24 lipiec 2008 - 12:36
stąd moje pytanie o to jak szerokie by było wśród kolegów zainteresowanie
dodam że nie czyniłbym tego w celach czysto zarobkowych raczej po cenach koleżeńskich
ilu kolegów z okolic Warszawy byłoby zainteresowanych tego typu usługami
#2 OFFLINE
Napisano 24 lipiec 2008 - 12:43
#3 OFFLINE
Napisano 24 lipiec 2008 - 12:47
wogóle informacje jakie to silniki
#4 OFFLINE
Napisano 24 lipiec 2008 - 12:50
#5 OFFLINE
Napisano 24 lipiec 2008 - 12:51
wpisujcie marki i typy i czy 2 czy 4 suwy
wogóle informacje jakie to silniki
Edytowałem swoją wiadomość
#6 OFFLINE
Napisano 24 lipiec 2008 - 12:54
#7 OFFLINE
Napisano 24 lipiec 2008 - 13:11
ps.mozesz liczyć na reklame w Silurusie
#8 OFFLINE
Napisano 24 lipiec 2008 - 13:14
Yamaha 4KM, 4suw.
#9 OFFLINE
Napisano 24 lipiec 2008 - 13:33
1. ściągasz instrukcje serwisowe (normatywny zakres przeglądu) do różnych typów silników,
2. łapiesz dobry kontakt z dostawcą materiałów eksploatacyjnych (oleje przekładniowe i silnikowe, filtry, świece, uszczelki, wirniki pomp wodnych, termostaty , etc.)
i śmigasz
Problemem mogą być tylko czynności regulacyjne silników zaawansowanych technologicznie (elektronika).
Co do moich silników-śmietników - nie zamierzam nic zmieniać:
Mercury 30hp '99 2-suw
Suzuki 5hp '97 2-suw
#10 OFFLINE
Napisano 24 lipiec 2008 - 13:38
#11 OFFLINE
Napisano 24 lipiec 2008 - 21:41
pozdrawiam
#12 OFFLINE
Napisano 24 lipiec 2008 - 22:06
Nie mieszkam w okolicach Warszawy,ale dojechać zawsze mogę .
MERCURY 4-stroke 5KM
#13 OFFLINE
Napisano 25 lipiec 2008 - 07:16
Hunter, moim zdaniem sprawa prosta:
1. ściągasz instrukcje serwisowe (normatywny zakres przeglądu) do różnych typów silników,
2. łapiesz dobry kontakt z dostawcą materiałów eksploatacyjnych (oleje przekładniowe i silnikowe, filtry, świece, uszczelki, wirniki pomp wodnych, termostaty , etc.)
i śmigasz
Problemem mogą być tylko czynności regulacyjne silników zaawansowanych technologicznie (elektronika).
jestem w trakcie załatwiania instrukcji opisów tech itp.
regulacja silników zaawansowanych technologicznie za jakiś czas dam też radę
wystarczy oprogramowanie i końcówki do laptopa i sprawa prosta
też już sie rozglądam
a swoją drogą zakres prac o których myślałem nie wymagają zaawansowania aż tak w elektronikę
silniki jakich my wędkarze używamy są raczej proste w obsłudze, w razie poważniejszych problemów z elektroniką nawiązałem kontakt z firmą która daje sobie z tym radę
poważniejsze remonty typu szlify wymiana pierścieni itp. to niestety już tylko serwis, te cwaniaki bardzo się bronią przed konkurencją nie sprzedając np tłoków, pierścieni i elementów rozrządu
z moich doświadczeń jednak wynika że tak poważne remonty są nieopłacalne a trwałość silników do łodzi przy w miarę prawidłowej eksploatacji wyklucza je całkowicie
#14 OFFLINE
Napisano 25 lipiec 2008 - 07:52
#15 OFFLINE
Napisano 25 lipiec 2008 - 08:48
z moich doświadczeń jednak wynika że tak poważne remonty są nieopłacalne a trwałość silników do łodzi przy w miarę prawidłowej eksploatacji wyklucza je całkowicie
To prawda, nie przypominam sobie żadnej poważnej awarii spowodowanej czym innym niż uszkodzenie mechaniczne w związku z niewłaściwą eksloatacją. Zdecydowana większość niedomagań wymaga prostej regulacji lub wymiany tzw. materiałów eksploatacyjnych. Fakt, że do tej pory miałem do czynienia raczej z prostymi, sprawdzonymi konstrukcjami, podobnie moi znajomi.
#16 OFFLINE
Napisano 25 lipiec 2008 - 08:51
pzdr
zewu
#17 OFFLINE
Napisano 25 lipiec 2008 - 19:16
Jans
#18 OFFLINE
Napisano 06 sierpień 2008 - 13:59
#19 OFFLINE
Napisano 06 sierpień 2008 - 14:13
#20 OFFLINE
Napisano 06 sierpień 2008 - 14:20
fajnie jakby ktoś zajął się w podobny sposób kręciołami
@MGOR, Dobry pomysł,mam kilka od zaraz .
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych