Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Jakie przynęty szczupakowe...na szkiery Szwecja?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   pio76

pio76

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 373 postów
  • LokalizacjaChełm
  • Imię:Piotr

Napisano 09 marzec 2014 - 21:04

Cześć wszystkim!

Może ktoś był na szkierach św. Anny w Szwecji...i chciałby podzielić się doświadczeniami, a mianowicie jakie przynęty, metody, czy lekko czy ciężko itp. na wiosennego szczupaka...Wybieram się w połowie maja i jest to mój pierwszy wyjazd także nie mam doświadczenia...jeszcze jedno jakiej można się spodziewać tam mniej więcej pogody o tej porze roku, jakie zabrać ciuchy...Z góry dzięki, Pozdro :) 



#2 OFFLINE   croock

croock

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 635 postów
  • LokalizacjaWroclaw

Napisano 09 marzec 2014 - 21:52

wybieram się z Eventurem 24.05-31.05 na szkiery Senoren (podobno łowi się na widzie 0,5 m - 2m głębokości).

 

dołączam się do pytania o wiosenne szkiery w szerszym kontekście - przynęty, sprzęt, inne dobre rady.

 

dżerkowy sprzęt gromadzę od zera - od wędziska pod przynęty.

 

odnośnie przynęt - skupiam się na sliderach, fatso, sweeperach, glidin rapach, zamierzam wziąć po kilka (naście) w rozmiarach 10 (slidery), 12 (fatso, glidin rapy), 14 (sweeper) w różnych wariantach kolorystycznych i opcjach S/F. do tego kilka dodatków (np. SG belly up, dorado drunk, kilka jerk& swim SG).

 

Do tego oczywiście zestaw gum + nieśmiertelny pakiet kilku obrotówek (Mikołajki, mepps lusox + kilka spinnerbaitów). Z gum królują różnej maści kopyta, canibale savage gear i (!!!) Sandry delalande. do tego trochę real eel, dragonów i relaxów (lunatic, king shad etc.).

 

Czy - bazując na Waszych doświadczeniach - to jest dobre podejście do kompletowania zestawu startowego na łowiska szkierowe?