Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Problem z silnikiem Minn Kota

motorowodne

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
42 odpowiedzi w tym temacie

#41 OFFLINE   adiz1

adiz1

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 217 postów
  • Lokalizacjawoj. śląskie

Napisano 11 lipiec 2023 - 20:54

Zamontowałem takie coś jak w załączonym zdjęciu. Plusem jest to, że nie musiałem ingerować w oryginalne okablowanie (gwarancja). W przypadku klasycznego topikowego bezpiecznika w oprawie pewnie trzeba ciąć przewód.

#42 OFFLINE   adiz1

adiz1

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 217 postów
  • Lokalizacjawoj. śląskie

Napisano 11 lipiec 2023 - 21:17

Nie wiem czy porównanie BLX 70 do Endury 55 jest jakieś miarodajne. Silnik bezszczotkowy, płynna regulacja prędkości. Pływałem na takim właśnie Rhino parę miesięcy i rzeczywiście nie stosowałem żadnych zabezpieczeń, i nic się nie działo. Tyle, że wcześniej informowałem się w tej kwestii z Rhino Fishing Polska i otrzymałem taką odpowiedź: cyt. "..w modelach BLX, DXV, BC2400 zastosowano technologię działającą jak bezpiecznik. Do pozostałych można coś takiego (bezpiecznik na przewodzie - mój przypis) zastosować."

 

Jeszce raz proszę użytkowników "klasycznych Endur" o info czy jakoś specjalnie obchodzicie się z pływaniem na piątym biegu/maksymalnej prędkości? Czy stosujecie jakieś zabezpieczenia na przewodach zasilających (a jeśli tak to jakie)? Dziękuję.

Załączone pliki



#43 OFFLINE   trout master

trout master

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 4363 postów
  • LokalizacjaRZ
  • Imię:Arko

Napisano 12 lipiec 2023 - 06:21

Podobna sytuacja działa mi się przy pływaniu na MK 55Lbs z Maxi. Przyczyną był za mały przekrój kabli wchodzący w bezpiecznik i zły styk co skutkowało podwyższonym prądem i wybiciem bezpiecznika. Upewnij się jeszcze czy masz dobry styk na połączeniu kable-aku. Na mojej łajbie nawet śruby nierdzewne powodowały słaby przepływ prądu. Wymieniłem na mosiężne wraz z nakrętkami i podkładkami.
Aby sprawdzić jaki naprawdę silnik pobiera w danej chwili prąd trzeba by zmierzyć amperowmierzem cegowym. Wtedy albo za słaby i oszukuje bezpiecznik albo bzdury pokazuje BMS, w co raczej wątpię.





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: motorowodne

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych