Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie
- - - - -

SHIMANO CHRONARCH 51E


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Tomek88

Tomek88

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3209 postów
  • LokalizacjaGrójec
  • Imię:Tomasz
  • Nazwisko:Zienkiewicz

Napisano 01 sierpień 2014 - 04:13

SHIMANO CHRONARCH 51E


Pełna nazwa multiplikatora: SHIMANO CHRONARCH 51E
Producent: Shimano
Model: Chronarch
Seria: 51E
Typ: L
Klasa: UL
Masa [g]: 201
Typ hamulca: VBS
Przełożenie: 6,4:1
Liczba łożysk: 5
Moc hamulca [kg]: 4
Szpulka - pojemność: 0.30 mm / 110 m
Szpulka - masa [g]: 10
Szpulka - średnica zewnętrzna [mm]: 31,5
Szpulka - średnica wewnętrzna [mm]: 20
Szpulka - szerokość [mm]: 25,5
Szpulka - typ: Pełna
Dokumentacja: Instrukcja
Narzędzia: T
Akcesoria: Woreczek, Kapturki hamulca
Kraj produkcji: JDM
Opis:
  • Aluminum Frame
  • Lightweight Graphite Sideplates
  • Recessed Reel Foot
  • High Efficiency Gearing (HEG®)
  • Super Free Bearing Supported Pinion Gear System (SF®)
  • A7075 Aluminum Magnumlite™ Spool
  • Dartainium® 2 Drag Washer B
  • 7 Bearings
  • 5 Shielded Stainless Steel BB
  • 1 S A-RB® BB
  • 1 A-RB® Roller Clutch Bearing
  • Variable Brake System (VBS®) with Reduced Mass Hub
  • Super Stopper® II
  • Assist Stopper
  • Drilled Handle Shank
  • Septon PV Power Grips
  • Titanium IP Line Guide
  • 1/8 Turn Easy Access Attached Sideplate
  • Metal Cast Control Knob
  • Double Anodized Spool and Handle
  • Disengaging Levelwind System
  • QuickFire II® Clutch Bar


Schemat multiplikatora: SCHEMAT MULTIPLIKATORA

Zdjęcia multiplikatora


Załączona grafika: images3.jpgZałączona grafika: chro 2.jpg



Kliknij tutaj by zobaczyć artykuł wpis
  • remek lubi to

#2 OFFLINE   minecjusz

minecjusz

    szogun

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1705 postów
  • LokalizacjaWRZEŚNIA/ORZECHOWO
  • Imię:Przemo

Napisano 01 sierpień 2014 - 08:56

 średnica zewnętrzna  21,5mm..........raczej 31,5mm ;) jak w Curado 51E

Klasa UL to raczej po tuningu, seryjnie raczej L ;)



#3 OFFLINE   Meme

Meme

    booom

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3094 postów
  • LokalizacjaWarszawa - Tarchomin
  • Imię:Michał
  • Nazwisko:Oświeciński

Napisano 01 sierpień 2014 - 09:15

Przeoczylem srednice a co do klasy 4 gramy leci juz wiec ul / l poprawie jak wroce do domu

#4 OFFLINE   Tomek88

Tomek88

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3209 postów
  • LokalizacjaGrójec
  • Imię:Tomasz
  • Nazwisko:Zienkiewicz

Napisano 01 sierpień 2014 - 11:04

3,5gr rzucałem z powodzeniem na seryjnych bebechach po czyszczeniu łożysk ze smaru i zalaniu oliwką więc stwierdziłem, że UL, po tunungu XUL ;) B)


  • szczupak1 lubi to




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych