Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Owady z Dunajca ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Piotrek Milupa

Piotrek Milupa

    Moderator Emeritus

  • TEAM JERKBAIT
  • PipPipPipPip
  • 8446 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Piotrek

Napisano 04 kwiecień 2010 - 20:05

Witam ,
Zadaję pytanie w imieniu znajomego ze stanów który chce ukręcić trochę much na konkretną wodę dokładnie chodzi o Dunajec poniżej Czchowa.
Pytanie jakie mi zadał to jakie owady występują na tym odcinku ?
Chodzi o łowienie od wiosny do jesieni .
Jako że jestem kompletnie zielony w tej materii dlatego proszę was o pomoc znajomemu zależy na nazwach owadów bądź much na nich wzorowanych ( nazewnictwo światowe a nie lokalne ).



#2 OFFLINE   Kuba Standera

Kuba Standera

    W walce z głupota nie ma wygranych, są tylko cudem ocaleni

  • Bloggerzy
  • PipPipPipPip
  • 9639 postów
  • LokalizacjaGibraltar i okolice

Napisano 04 kwiecień 2010 - 20:17

Ja zadam inne pytanie? Co Twój znajomy planuje tam na muchę złowić?
Bo jeśli pstrągi czy lipienie to się spóźnił, z 10 lat jak nie lepiej. Z tego co rozmawiałem z kilkoma osobami które jeździły tam regularnie to woda jest wyrąbana do spodu, ogólnie opieka okręgu Tarnów jej nie służy, podobnie jak bycie wodą nizinną.

#3 OFFLINE   Piotrek Milupa

Piotrek Milupa

    Moderator Emeritus

  • TEAM JERKBAIT
  • PipPipPipPip
  • 8446 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Piotrek

Napisano 04 kwiecień 2010 - 20:36

Nie znam kompletnie tej wody , ale z tego co wiem to z tamtąd pochodzi i stąd jego pytanie , a że przy okazji jest krętaczem perfekcjonistą więc podejrzewam że chce jak najdokładniej się przygotować ja robię tylko za zbieracza danych :unsure:


#4 OFFLINE   Kuba Standera

Kuba Standera

    W walce z głupota nie ma wygranych, są tylko cudem ocaleni

  • Bloggerzy
  • PipPipPipPip