Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Zbiorniki i linie paliwowe - oryginał czy zamiennik?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
193 odpowiedzi w tym temacie

#21 OFFLINE   skorupa13

skorupa13

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 89 postów
  • LokalizacjaKłobuck

Napisano 25 listopad 2016 - 15:28

Ostrzegam przed złączkami Yamahy nie kupowanymi w serwisie.

Miałem z  4 szt i wszystkie ciekły .



#22 OFFLINE   newrom

newrom

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1017 postów
  • LokalizacjaKraków... czasami

Napisano 25 listopad 2016 - 15:32

Na wężu jest napisane fuel hose - meets sae j1527 2nd and ISO 8469 turn class 2.

Próbowałem ustalić gdzie go kupiłem, ale niestety nie mogę znaleźć żadnych danych :(

 

Co do ukręcenia gwintu w korku to trzeba być wyjątkowo uzdolnionym :)

2016-11-25-15.33.13-1.jpg

 

Tak wygląda po kilku latach (fakt że niezbyt intensywnego używania).

PS. jak CBA zaskoczy że opłaciłem to się pojawi ;)


Użytkownik newrom edytował ten post 25 listopad 2016 - 16:18


#23 OFFLINE   r.t.

r.t.

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 97 postów
  • Imię:Artur

Napisano 25 listopad 2016 - 16:05

Ostrzegam przed złączkami Yamahy nie kupowanymi w serwisie.

Miałem z  4 szt i wszystkie ciekły .

 

Złączki nie kupowane w serwisie nie są złączkami Yamahy tylko złączkami do Yamahy a to robi zasadniczą różnicę nie tylko w cenie.

Do silników Yamahy tańszą alternatywą od serwisu Yamy będzie kupienie oryginalnej złączki Quicksilvera do Mercury/Yamaha/Mariner, gugel podaje kilka sklepów, które je mają..

 

Edit: W serwisie Yamahy złączka żeńska kosztuje 66zł, złączka Quicksilver to koszt 47zł a zamiennik można kupić już za 12zł... 


Użytkownik r.t. edytował ten post 25 listopad 2016 - 16:23

  • psiatek lubi to

#24 OFFLINE   giepol

giepol

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 190 postów
  • Lokalizacjaleśniczówka/Radawnicy

Napisano 25 listopad 2016 - 19:32

Jak coś to mam gruszki z prawdziwej gumy po 25 zeta z Vatem. Króćce 8 i 10 mm. Aluminiowe.

 

 

attachicon.gifIMG_20161125_150632.jpg

Witam, Andrzej zapodaj dwie gruszki z króćcem 10 mm. Reszta na PW. Pozdrawiam Grzegorz


Użytkownik giepol edytował ten post 25 listopad 2016 - 19:38


#25 OFFLINE   evin

evin

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 790 postów

Napisano 25 listopad 2016 - 19:38

nie ma lepszego zbiornika niz metalowy.

platikowy podczas   przewozenia latem  to puchnie to go wsysa. a aucie smierdzi ze szok.

metalowy nigdy nie spuchnie.

polecam  ten z napisem yamaha lub honda

  https://www.olx.pl/o...html#df1a4e15f3



#26 OFFLINE   psulek

psulek

    Zaawansowany

  • Giełda komercyjna
  • PipPipPip
  • 4792 postów
  • LokalizacjaWilcza Dziura :) /Piaseczno/Wa-wa

Napisano 25 listopad 2016 - 19:55

Metalowe rdzewieją w środku. Nie ma rzeczy bez wad. A czy się zapadnie czy wybuli, to nie przeszkadza. Śmierdzieć nie śmierdzi, jeżeli tylko zakręcisz odpowietrznik przed włożeniem do bagażnik na.

Wysłane z mojego ONE A2003 przy użyciu Tapatalka

Użytkownik psulek edytował ten post 25 listopad 2016 - 19:56


#27 OFFLINE   evin

evin

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 790 postów

Napisano 25 listopad 2016 - 21:14

ja daje na lini filtr papierowy do przewodu fi 8 i jesli i rdzewieje to wole to niz smród w samochodzie.

Kobieta przynajmniej głowy nie suszy i mozna liczyc na przychylnosc



#28 OFFLINE   giepol

giepol

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 190 postów
  • Lokalizacjaleśniczówka/Radawnicy

Napisano 25 listopad 2016 - 21:23

Mam zbiornik w bakiście i też nie mam problemu ze smrodem. Od czasu do czasu odkręcam odpowietrznik i problem z gazami znika. 



#29 OFFLINE   r.t.

r.t.

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 97 postów
  • Imię:Artur

Napisano 25 listopad 2016 - 22:36

@Giepol, widzisz jakąś różnicę w podawaniu paliwa wężykiem 10mm?

 

 

ja daje na lini filtr papierowy do przewodu fi 8 i jesli i rdzewieje to wole to niz smród w samochodzie.

Kobieta przynajmniej głowy nie suszy i mozna liczyc na przychylnosc

Ja daję taki filtr nawet przy plastikowym zbiorniku. Sitko przy ssaku z baku, filtr przy silniku, filtr na linii... filtrowania nigdy za wiele... ;)

Acha, nasunęło mi się pytanie do przewodniego tematu tej dyskusji - czy w zbiornikach "niefirmowych" zaciągane paliwo jest w jakiś sposób filtrowane czy zasysa je niczym nie zakończona rurka?


Użytkownik r.t. edytował ten post 25 listopad 2016 - 23:04


#30 OFFLINE   crizz100

crizz100

    Zaawansowany

  • Zbanowani
  • PipPipPip
  • 1214 postów
  • Lokalizacjamultikonto (@esoxx87, @Marcisio1, @esexlucius)

Napisano 25 listopad 2016 - 22:58

Na wężu jest napisane fuel hose - meets sae j1527 2nd and ISO 8469 turn class 2.
Próbowałem ustalić gdzie go kupiłem, ale niestety nie mogę znaleźć żadnych danych :(

Co do ukręcenia gwintu w korku to trzeba być wyjątkowo uzdolnionym :)
2016-11-25-15.33.13-1.jpg

Tak wygląda po kilku latach (fakt że niezbyt intensywnego używania).
PS. jak CBA zaskoczy że opłaciłem to się pojawi ;)


Korek i gwint gwintowi nie równy, ja pisałem o zbiornikach bigjoe tam ten odpowietrznik jest badziewny i potrafi przeciekać

#31 OFFLINE   womaly23

womaly23

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1469 postów

Napisano 26 listopad 2016 - 20:06

Mam nową linię oryginał Yamahy 12 L mogę odsprzedac

#32 OFFLINE   giepol

giepol

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 190 postów
  • Lokalizacjaleśniczówka/Radawnicy

Napisano 26 listopad 2016 - 20:11

@Giepol, widzisz jakąś różnicę w podawaniu paliwa wężykiem 10mm.

Witam, nie mam porównania do fi8 , po prostu taką średnicę potrzebuję. Wydaje się mnie ,iż większa średnica wężyka = łatwiejszy przepływ paliwa. 



#33 OFFLINE   r.t.

r.t.

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 97 postów
  • Imię:Artur

Napisano 26 listopad 2016 - 21:21

Ja tam wolę pozostać przy fi8, będę miał pewność, że mniej paliwa pociągnie :P

 

O! Byłem właśnie wróciłem z Julii, gdzie macałem zbiorniki BiG Joe. Faktycznie, tanie to to jest ale nie chciałbym za żadne skarby, plastik jakiś taki cienki, napisałbym, że nie sprawia zaufania. Poza tym, naciskam ścianki i wpycham palec jak w plastelinę a w oryginalnym Yamahy nie daję rady...


Użytkownik r.t. edytował ten post 26 listopad 2016 - 21:29


#34 OFFLINE   piernik

piernik

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 330 postów
  • LokalizacjaToruń

Napisano 26 listopad 2016 - 23:54

Polecam ten zbiornik -palucha nie wepchniesz  :lol:  :lol: :http://zefir.sklep.p...nik-paliwa.html



#35 OFFLINE   busz231

busz231

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1967 postów
  • LokalizacjaChoszczno

Napisano 27 listopad 2016 - 11:03

ja kupiłem w zeszłym roku zbiornik 12l identyczny jak suzuki z korkiem poziomu podobnym jak yamahy.bardzo solidna konstrukcja-gruby plastyk jak w oryginale,w korku pływak jest wykonany z czarneho plastyku i niezbyt dobrze pokazuje poziom paliwa.co do gruszki polecam wyłącznie sirflexa.



#36 OFFLINE   sandokan

sandokan

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 54 postów
  • Imię:Sławek

Napisano 27 listopad 2016 - 11:57

Są może zbiorniki 5 litrowe, mógłby ktoś coś polecić



#37 OFFLINE   r.t.

r.t.

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 97 postów
  • Imię:Artur

Napisano 27 listopad 2016 - 20:27

Raczej nie ma, trzeba by przerabiać, np. coś takiego podoba mi się:

https://www.google.c...M8jUV0iRi2MlbM:

albo to:

http://www.ebay.com/...GVYGWPE&vxp=mtr



#38 OFFLINE   godski

godski

    SUM

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPipPip
  • 15588 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 27 listopad 2016 - 21:28

Dziwne . Zapotrzebowanie na coś takiego jest. Do silnika 2-6 KM 5 literków na dzień bankowo wystarczy. A miejsca więcej i dźwigania mniej.



#39 OFFLINE   r.t.

r.t.

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 97 postów
  • Imię:Artur

Napisano 27 listopad 2016 - 21:39

No to ten metalowy płaski do przerobienia. W miejsce korka z lejkiem wstawiamy korek z odpowietrznikiem a w miejscu fabrycznego odpowietrznika wpinamy się linią paliwową.. Inaczej tego nie widzę.



#40 OFFLINE   womaly23

womaly23

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1469 postów

Napisano 27 listopad 2016 - 21:41

Ja do swoich potrzeb przerobiłem karnisterek 5L na linie paliwowa, szybko tanio i skutecznie :)
Oprocz Karnisterka za 20-25 zl potrzebny jest krucuec katowy np taki
http://aura.szczecin...lesogliola.html
Ja kruciec w korku zamontowalem, odpowietrznik z srubki :)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych