Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Silnik Honda BF15D


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   leszczynski.bp

leszczynski.bp

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 240 postów
  • LokalizacjaZąbki/Bielsk Podlaski
  • Imię:Łukasz

Napisano 05 kwiecień 2017 - 19:32

Witam,

 

Panowie mam możliwość kupienia silnika Honda BF15D z 2006 roku. Silnik od 3 lat praktycznie nieużywany. Wcześniej służył jako silnik w łódce gminnej, czy coś w tym stylu do pływania po jeziorze. Znajduj się w Skandynawii. 

Nie znam się za bardzo na tych kwestiach - cena to ok 6000 zł. Mam wątpliwości, bo cena nie mała, a to jednak 10 lat. 

Jak ma się cena do tego silnika i jego wieku? Od zaufanej osoby wiem, że silnik był mało eksploatowany i jest w bardzo dobrym stanie.



#2 OFFLINE   ManieQ

ManieQ

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1336 postów
  • LokalizacjaBłonie/k Wawy i oklice
  • Imię:Mariusz
  • Nazwisko:Wróbel

Napisano 06 kwiecień 2017 - 06:20

Napiszę Ci tak: mój silnik Yamaha 15 FMH ma 20 lat i pracuje lepiej od nie jednego 10-cio latka 😃 cena....No cóż, tak to już jest ze najpopularniejsze silniki (od 5 do 15/20 KM) trzymają cenę. Wiek nie jest wykładnikiem stanu sprzętu, bywają kilkuletnie silniki do kompletnego remontu.

Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
  • sucks_one i leszczynski.bp lubią to

#3 OFFLINE   Dejw

Dejw

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 15 postów
  • LokalizacjaSzczecin
  • Imię:Dawid
  • Nazwisko:G.a.z.

Napisano 06 kwiecień 2017 - 07:03