Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Pierwszy zestaw do Å‚owienia z opadu na gumki


  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   TOBO1988

TOBO1988

    Nowy

  • Forumowicze
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 13 październik 2011 - 11:39

Witam szanownych kolegÃÅ‚w!!! Mam problem z dobraniem mojego pierwszego zestawu spinningowego. W temacie spinningu jestem caÅ‚kowicie zielony wiec licze na wasza pomoc!!!dodam ze interesuje mnie Å‚owienie z opadu gÅ‚ÃÅ‚wnie na gumki o rozmiarze do 12cm do max 20 gram oraz lzejsze woblerki do 7 cm obrotÃÅ‚wki w rozmiarach 1 do 2. Licze na dobranie sprzetu podstawowego czyli wÄ™dki koÅ‚owrotka plecionki(podobno lepiej sprawdza sie przy poÅ‚owie sandaczy)cel poÅ‚owÃÅ‚w to przede wszystkim sandacz ale rÃÅ‚wniez szcupak okon klen na akwenach gÅ‚ÃÅ‚wnie dunajec(okolice tarnowa)komorÃÅ‚w,niwka,stawy radÅ‚owskie,bobrowniki,wisÅ‚a(okolice dÄ…browy Tarnowskiej)generalnie wszelkie akweny w okolicach Tarnowa.Kwota ktÃÅ‚rÄ… dysponuje to 1600zÅ‚.Z gÃÅ‚ry dziÄ™kuje za pomoc.

#2 OFFLINE   cru5h

cru5h

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 257 postów
  • LokalizacjaDÄ…browa Górnicza \ Sosnowiec
  • ImiÄ™:Bartosz

Napisano 09 listopad 2011 - 17:33

KoÅ‚owrotek mogÄ™ ci polecić Spro Red Arc 10300, kosztuje okoÅ‚o 300zÅ‚, plecionka PowerPro 0,19mm okoÅ‚o 100zÅ‚ z wysyÅ‚ka na Allegro sÄ…. Zostaje ci 1200zÅ‚ na kijek i przynÄ™ty :D Kijek najlepiej zamÃÅ‚w sobie z pracowni to ci dobiorÄ… pod ciebie....

#3 OFFLINE   busz231

busz231

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1967 postów
  • LokalizacjaChoszczno

Napisano 09 listopad 2011 - 17:44

wedÅ‚ug mnie powinieneÅ› skompletować 2 zestawy taka kwota spokojnie na to pozwoli.mocniejszy szczupak,sandacz i lÅźejszy okoÅ„,kleÅ„.nie Å‚atwo komfortowo obsÅ‚uÅźyć jednym zestawem obrotÃÅ‚wkÄ™ 3-4g i gumÄ™ z gÅ‚ÃÅ‚wkÄ… 20g.