Mam zbiornik 25l Quicksilvera. W korku wlewu paliwa jest odpowietrznik. W instrukcji do silnika pisze, aby ten odpowietrznik wykręcać podczas pracy silnika. Wykręcać, czy wystarczy poluzować, np. o jeden obrót?
Zbiorniki i linie paliwowe - oryginał czy zamiennik?
#61 OFFLINE
Posted 26 May 2017 - 21:11
#62 OFFLINE
Posted 26 May 2017 - 23:14
Wystarczy poluzować aby do zbiornika doszło powietrze .Tak jak piszesz około jeden obrót.
#63 OFFLINE
Posted 06 March 2018 - 10:11
WITAM
Mam pytanie – posiadam silnik suzuki z fabryczna linia paliwowa i zbiornikiem … teraz chce przenieść zbiornik do przedniej bakisty i musze zrobić sobie nowa linie bo stara jest za krótka … przewód paliwowy kupie sobie w zaprzyjaźnionym sklepie ale końcówki musze kupić przez neta … naczytałem się ze niektóre końcówki są słabe i warto kupić oryginał ( jak dla mnie bardzo drogie ) czy to tyczy się końcówki od strony silnia czy może baku … czy wszystkiego łącznie z gruszka ?
#64 OFFLINE
Posted 06 March 2018 - 10:36
Po co kupować końcówki jak możesz rozkuć ze starej linii paliwowej te zaciśnięte opaski można rozgiąć i założyć , ja sobie poradziłem na wodzie jak zrobiła się dziura przy złączu.
Edited by nurek28, 06 March 2018 - 10:37.
- radmac5 likes this
#65 OFFLINE
Posted 06 March 2018 - 17:11
Po co kupować końcówki jak możesz rozkuć ze starej linii paliwowej te zaciśnięte opaski można rozgiąć i założyć , ja sobie poradziłem na wodzie jak zrobiła się dziura przy złączu.
można bez rozkuwania przedłużyć rozcinając przewód i w środek rurka miedziana lub plastikowa odpowiedniej średnicy i do tego zaciski i ma problem z głowy, a zawsze ma oryginalnie zakute końcówki
- radmac5 likes this
#66 OFFLINE
Posted 08 March 2018 - 00:56
I nieoryginalnie zakute dwa łączenia, czyli w sumie to samo. W linii Yamahy którą mam węże są tak dobrane, że wystarczyło zabezpieczyć trytytką dla pewności, a zdjęcie końcówki wymagało skrócenia węża. Fi6, tylko strasznie ciężko się wsuwa na króciec, za to ciasno jak po praniu.można bez rozkuwania przedłużyć rozcinając przewód i w środek rurka miedziana lub plastikowa odpowiedniej średnicy i do tego zaciski i ma problem z głowy, a zawsze ma oryginalnie zakute końcówki
Wysłane z mojego ONE A2003 przy użyciu Tapatalka
#67 OFFLINE
Posted 08 March 2018 - 06:41
I nieoryginalnie zakute dwa łączenia, czyli w sumie to samo. W linii Yamahy którą mam węże są tak dobrane, że wystarczyło zabezpieczyć trytytką dla pewności, a zdjęcie końcówki wymagało skrócenia węża. Fi6, tylko strasznie ciężko się wsuwa na króciec, za to ciasno jak po praniu.
Wysłane z mojego ONE A2003 przy użyciu Tapatalka
zgadzam się z tobą - każdy sposób będzie dobry jak będzie dział i będzie dostosowany do aktualnych wymagań i sytuacji.
Ja robiłem linię do tohatsu i na początku nie było potrzeby stosowanie żadnego dodatkowego zabezpieczenia łączenia - tak ciasno wchodziły końcówki (mam założony dodatkowy filtr paliwa na linii paliwowej), ale po roku użytkowania musiałem zabezpieczyć trytkami, bo zaczęły się końcówki lekko obracać na wężu
#68 OFFLINE
Posted 08 March 2018 - 07:40
Przesadziłem?
#69 OFFLINE
#70 OFFLINE
Posted 08 March 2018 - 08:52
#71 OFFLINE
Posted 09 March 2018 - 17:20
A ja wszystko na opaski z nierdzewki....
Przesadziłem?
no tak , a tak na serio sam szukałem czegoś małego i co można by było łatwo demontować (wymiana filtra), ale nic nie znalazłem - masz skręcane, czy zaciskane?
#72 OFFLINE
Posted 09 March 2018 - 17:46
#73 OFFLINE
Posted 10 March 2018 - 01:06
#74 OFFLINE
Posted 20 March 2018 - 13:51
Linia Paliwowa 2m TREM Italy taką z szarym wężem koszt ok 6 dych. Po wymianie, gdy w gruszce było paliwo, zrobiła się pod nią spora kałuża z benzyny. Wyczyściłem i oddałem do sklepu. Dostałem w zamian nową,podczas transportu nastąpił następny wyciek. Postanowilem zamiast latać do sklepu w tą i spowrotem załatwić sprawę opaskami skręcanymi. Wywaliłem te oryginalne i założyłem od strony węża opaski i okazuje się, że znowu cieknie. Teraz ostatnia szansa, założyć od strony gruszki i jak to nie pomorze to śmietnik. Zatem nie polecam tej marki, co ciekawe są w necie linie paliwowe różnych marek trochę droższe wyglądające praktycznie tak samo, być możec jakość gruszki lepsza, ale szczerze wątpie. Chyba czas kupić coś sensownego i zapomnieć o temacie, bo z tymi półśrodkami to ciągle są jakieś awarie.
#75 OFFLINE
Posted 20 March 2018 - 15:18
dlatego kupuje sie oryginalne elementy do linii paliwowej i nie ma z tym problemu latami
#76 OFFLINE
Posted 06 October 2018 - 12:15
Pany, kojarzycie może czy złączka paliwowa (w zbiorniku) Tohatsu jest taka sama jak w Suzuki?
#77 OFFLINE
Posted 06 October 2018 - 14:29
#78 OFFLINE
Posted 06 October 2018 - 15:54
#79 OFFLINE
Posted 06 October 2018 - 19:18
Czy może ktoś podlinkować jakąś sprawdzoną gruszkę do paliwa, bo nie mam szczęścia jakoś ostatnio do nich.
#80 OFFLINE
Posted 07 October 2018 - 20:41
Ja po dwóch latach używania gruszki od kolegi z forum kupiłem kolejną w Julii. Po pierwszych testach nic nie cieknie a jeśli coś się będzie działo, zawsze można oddać i wziąć nową...