Nie znalazłem wydzielonego wątku o tych echosondach a poszukuję informacji:
czy wymienione echo ma możliwość podświetlenia klawiszy (czy tylko nie potrafię ustawić?)
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Posted 25 September 2018 - 14:39
Nie znalazłem wydzielonego wątku o tych echosondach a poszukuję informacji:
czy wymienione echo ma możliwość podświetlenia klawiszy (czy tylko nie potrafię ustawić?)
Posted 25 September 2018 - 14:44
Robert, raczej tego czegoś tam nie ma. Ja pływałem już trochę z mniejszym modelem, ale o zbliżonym menu i nic takiego nie znalazłem, a faktycznie rzecz przydatna bywa.
Edit: tylko większe modele to mają.
Edited by Maciej_K, 25 September 2018 - 14:47.
Posted 25 September 2018 - 14:49
...a ma tryb nocny - lipa. To jeden z nielicznych słabych punktów tego modelu
Posted 25 September 2018 - 15:02
Przez 3 lata na wodzie z moim maluchem 5SI nie sprawiało mi to większych problemów, bo nie używałem po zmroku. Teraz mam inną maszynę ale też chcę pobawić się w wieczorne straszenie sandaczy - więc może mi się ta funkcja przydać.
Posted 25 September 2018 - 20:36
Maciek obczajaj nową zabawkę a nie tam narzekasz na brak światełek
Posted 25 September 2018 - 20:44
Mam tylko 540W mocy w napędzie dętki, nie mam warunków za bardzo na testy, musi trochę ucichnąć. Żadna radość w piździawie bawić się w ryby
Posted 26 September 2018 - 12:55
Witam kolegów,
mam pytanko czy ktoś korzystał z zakupów w tym sklepie?
Czy te echosondy mają menu w j. polskim?
https://www.waveinn....wE&gclsrc=aw.ds
Posted 26 September 2018 - 13:44
To sklep gdzieś w Europie , bez polskiej gwarancji. W razie problemów szukanie wiatru w Polu. Nawet telefonu nie ma żeby zadzwonić...
Posted 26 September 2018 - 15:52
Edited by crizz100, 26 September 2018 - 15:52.
Posted 26 September 2018 - 19:36
To sklep gdzieś w Europie , bez polskiej gwarancji. W razie problemów szukanie wiatru w Polu. Nawet telefonu nie ma żeby zadzwonić...
"Biuro obsługi klienta
Odpowiemy na każdy e-mail w ciągu 12 godzin (dni robocze), poniedziałek - piątek.
Jeśli chcesz porozmawiać z członkiem naszego zespołu obsługi klienta, zadzwoń na +48 32 630 44 30. Nasze linie są otwarte od 9.30 do 13.30 i od 15.00 do 22.00 (czasu środkowoeuropejskiego), poniedziałek - piątek (proszę podać nr. zamówienia)."
Posted 26 September 2018 - 21:00
Dzwoniłem, pisałem. NIGDY nie dostałem żadnej odpowiedzi. Na telefon zgłaszał się automat, ble ble ble, zadzwoń pan jutro będziesz pan pierwszy.
Posted 27 September 2018 - 17:34
Posted 28 September 2018 - 09:33
No to gratuluję. Może coś się zadziało albo mieli lepszy dzień. A próbowałeś dzwonić ?
Posted 28 September 2018 - 16:01
Posted 28 September 2018 - 16:23
Ja też próbowałem mailować.... I niestety na próbowaniu się skończyło.
Posted 06 October 2018 - 14:10
Nie znalazłem wydzielonego wątku o tych echosondach a poszukuję informacji:
czy wymienione echo ma możliwość podświetlenia klawiszy (czy tylko nie potrafię ustawić?)
Dzień coraz krótszy , coraz częściej zostaję do "nocy" i rzeczywiście , czasami podświetlenie klawiszy byłoby przydatne , choć tak naprawdę używam tylko view i exit , a do zmiany podświetlenia power , wiec jest to do ogarnięcia w miarę . Ale wydaje się , ze w tej klasy urządzeniu diodki podświetlające nie byłyby niczym ekskluzywnym . Tak jak pisał @Maciejka , podświetlane klawisze na pewno w Helix 10 . Minuta 11:32 , klawisze czerwone .
Posted 09 November 2018 - 18:24
mam pytanie odnośnie przeróbki amerykańskiej wersji na polskie menu,czy jest taka możliwość
Mój znajomy dostał taki prezent od rodzinki ze stanów i ma kłopot bo gps nie działa
Posted 12 November 2018 - 21:25
Jeżeli jest to Humminbird, to GPS powinien działać. Nie będzie miar metrycznych i języka polskiego.
Posted 23 August 2020 - 19:43
Witam,
mam do szanownych Kolegów i Koleżanek pytanie:
Czy, użytkując echo HELIX np 7 mieliście ostatnio problem polegający na tym, że po uruchomieniu sonda nie widzi warstwy LkMaster i zawartości AC (tzn własnych map głębokości), pomimo że karta jako taka została wykryta (można np listować i odtwarzać nagrania). Problem nie pojawia się za każdym razem. Zwykle jest to co drugie, czasem co trzecie uruchomienie, choć bywa też, że pojawia się kilka razy pod rząd Ekran statusu GPS nie zawiera w tym wypadku informacji że została włożona karta LkMaster, tylko pokazuje tak, jakby włożona została zwykła karta SD (tzn zamiast "LkMaster card" jest ilość dostępnego miejsca i pojemność karty). Inny objaw to brak w menu HB opcji takich jak Base Layer (warstwa podstawowa) czy Overlay options (opcje nakładki). Pomaga za każdym razem wyjęcie i włożenie karty ZL na działającym echu, lub po prostu restart echa.
Jeśli ktoś ma podobny problem od czasu wgrania firmware 2.28 proszę o info. Oczywiście nie ma tu 100% pewności że ma to w ogóle związek z firmware, ale to właśnie usiłujemy teraz ustalić.
Jeśli okaże się to powiązane z firmware, możemy połączyć wysiłki aby zmotywować HB do udostępnienia rozwiązania.
Posted 03 September 2020 - 20:37
Witam Szuwar999 własnie zaktualizowałem soft do wersji 2.320 a mapę bazową do wersji do wersji 2.010 ,Nakładki -są po wybraniu Tryb użytkownika-Nietypowe ustawienia ,jest Warstwa spodnia po wybraniu Mapa HB -AutoChart ,nie wiem czy o te ustawienia Ci chodzi.
0 members, 1 guests, 0 anonymous users