Witam,
Może ktoś widział, może ktoś słyszał. Czy mogę gdzieś kupić plastikowy element szpulki? Jest to część, która wchodzi w te dwa otworki na szpuli.Nie mam pojęcia jak to się stało, ale ten element pękł, co uniemożliwia użytkowanie szpuli.
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Posted 21 October 2018 - 09:29
Witam,
Może ktoś widział, może ktoś słyszał. Czy mogę gdzieś kupić plastikowy element szpulki? Jest to część, która wchodzi w te dwa otworki na szpuli.Nie mam pojęcia jak to się stało, ale ten element pękł, co uniemożliwia użytkowanie szpuli.
Posted 21 October 2018 - 10:08
probuj u mefisto w polsce lub bezposrednio w https://www.plat.co....default.php...
chyba, że uda się po prostu skleić?
Posted 21 October 2018 - 10:37
Posted 21 October 2018 - 12:23
Posted 21 October 2018 - 12:35
Dzięki Panowie. Będę działał.
Posted 21 October 2018 - 20:31
Posted 21 October 2018 - 21:02
Tylko nie zamawiaj u Mefcia oryginalnego bo i tak to nie pomoże. Rotor i tak będzie się blokował po jakimś czasie.
Zamów od nowego steeza to ustroistwo Sv tw tam inżynierowie daiwy poprawili ten błąd ✌
Z czystej ciekawości: jaki błąd?
Posted 21 October 2018 - 21:41
Posted 22 October 2018 - 09:11
.. Rotor i tak będzie się blokował po jakimś czasie.
Zamów od nowego steeza to ustroistwo Sv tw tam inżynierowie daiwy poprawili ten błąd ✌
Rotor blokuje się w pozycji wysuniętej.
1. Rotor, czy induktor?
2. Czy bezproblemowo pasuje ten od Steeza SV do wszystkich modeli? W jednej z moich szpul występuje ten sam problem.
3. Jaki wpływ wg Was ma na zachowanie szpuli zablokowany induktor? W niektórych szpulach jest on - o ile sobie przypominam - montowany na stałe. Chyba w jakiejś Ize Factory było takie rozwiązanie. Pytanie nieprzypadkowe, bo w tym roku wiosną operowałem ustawieniem hamulca 4 na 20, teraz jesienią schodzę standardowo do 3, ale i do 2, a nawet 1 zdarzało mi się eksperymentalnie zejść przy zachowaniu odrobiny skupienia. I kombinuję dlaczego mogę z nastawami hamulca zejść tak nisko.
Posted 22 October 2018 - 11:51
Teoria mówi,im większe obroty tym induktor bardziej wysunięty żeby lepiej hamować.Jeśli jest zblokowany to wiadomo rzuty krótsze .
Posted 22 October 2018 - 19:46
Posted 22 October 2018 - 20:24
3. Tak z moich obserwacji nie trzeba tak mocno machać żeby daleko leciało induktor schowany mniejsza siła hamowania .Ciskanie z całej siły induktor wyłazi i rzuty nie są tak długie jak można by się spodziewać.
W takim razie mój induktor nawet zjebutany wystarczy mi do użytkowania.
Posted 22 October 2018 - 21:21
Ad.1 Mój błąd,chodziło mi oczywiście o induktor.
Ad.2 W 100 % nie odpowiem Ci na to pytanie,ja w steezie Tn ltd mam szpulę 103 sv i tam zaadaptowałem ten plasticzek (działa),u szwagra w t3 wystąpił ten sam problem z blokującym się induktorem.
Tam też się to sprawdzi.Także myślę że podejdzie do każdej szpuli sv.
Ad.3 W szpulach BFS induktor jest mniejszy.