Rajdzik
Started By
Guest
, 04 Oct 2005 19:19
11 replies to this topic
#1 Guest__*
Posted 04 October 2005 - 19:19
Może to nie odpowiednie forum, ale kilka osób lubi tematykę. Dość dziwne zdarzenie...warto obejrzeć, z dzwiękiem
http://video.google.com/videoplay?docid=8449797331165300012& amp;q=rally+ku
http://video.google.com/videoplay?docid=8449797331165300012& amp;q=rally+ku
#2 OFFLINE
Posted 05 October 2005 - 12:26
Co to K je?
#3 OFFLINE
Posted 05 October 2005 - 13:57
hehehe. Dobre
#4 OFFLINE
Posted 05 October 2005 - 17:37
Nie wiedziałem że w google mozna szukac filmików
http://video.google.com/videoplay?docid=-5700984850386380343 &q=pike
http://video.google.com/videoplay?docid=-5700984850386380343 &q=pike
#5 OFFLINE
Posted 05 October 2005 - 17:55
Ciekawe jaki czas przejazdu miała ta ciężarówka
#6 OFFLINE
Posted 05 October 2005 - 20:03
Google jest niesamowity ale nie o tym chciałem napisać. Ponieważ interesują mnie rajdy samochodowe, a szczególnie techniki efektywnej jazdy chciałbym skomentować to co zobaczyłem.
Widać, że to amatorzy ... sorry, ale żaden profesjonalista nie dyskutowałby w takim przypadku tylko w pełni skoncentrowany przeleciałby jak strzała z lewej strony a nie z prawej (tego nie widać na filmie więc trudno oceniać). Kierowca miał czas komentować tzn., że nie jechał optymalnie. Ale to jeszcze nie koniec. Chyba najgorzej przejechany zakręt 90st. jaki widziałem w życiu. Po pierwsze opuszczona ręka gdzieś na dół (kierowanie jedną ręką - niedopuszczalne w rajdach), pewnie zaciągnął ręczny (!!!) czyli totalna głupota bo wyhamował porządnie samochód, poza tym po co w tak szerokim zakręcie zaciskać ręczny ... a ... po to by zerwać przyczepność tyłu (?) no tak ... laski będą rzucać bielizną ale niestety czas będzie opłakany. Cóż, ręczny zaciśnięty, ale proszę pana(!) za mocno! Tak Pan rzucił tym samochodem, że trzeba było dwukrotnie kontrować ... czyli z 60 km/h wyhamował samochód do 10 kh/h. Później to już dalsza tagedia jak w zakrecie można kierować jedną ręką? A ... pewnie to styl jak się masz kochanie. Generalnie ... jak na rajdowca to tragedia!
Sorry ale jako miłośnik techniki jazdy samochodem musiałem to skomentować
A tak ... ten zakret pewnie szosowym skrętem można by wziąć z prędkością 60kh/h wogóle nie zwalniając, a jedynie dociążając przód samochodu przez puszczenie gazu ... łatwo się mówi trudniej wykonać.
Pozdrawiam
Remek
Widać, że to amatorzy ... sorry, ale żaden profesjonalista nie dyskutowałby w takim przypadku tylko w pełni skoncentrowany przeleciałby jak strzała z lewej strony a nie z prawej (tego nie widać na filmie więc trudno oceniać). Kierowca miał czas komentować tzn., że nie jechał optymalnie. Ale to jeszcze nie koniec. Chyba najgorzej przejechany zakręt 90st. jaki widziałem w życiu. Po pierwsze opuszczona ręka gdzieś na dół (kierowanie jedną ręką - niedopuszczalne w rajdach), pewnie zaciągnął ręczny (!!!) czyli totalna głupota bo wyhamował porządnie samochód, poza tym po co w tak szerokim zakręcie zaciskać ręczny ... a ... po to by zerwać przyczepność tyłu (?) no tak ... laski będą rzucać bielizną ale niestety czas będzie opłakany. Cóż, ręczny zaciśnięty, ale proszę pana(!) za mocno! Tak Pan rzucił tym samochodem, że trzeba było dwukrotnie kontrować ... czyli z 60 km/h wyhamował samochód do 10 kh/h. Później to już dalsza tagedia jak w zakrecie można kierować jedną ręką? A ... pewnie to styl jak się masz kochanie. Generalnie ... jak na rajdowca to tragedia!
Sorry ale jako miłośnik techniki jazdy samochodem musiałem to skomentować
A tak ... ten zakret pewnie szosowym skrętem można by wziąć z prędkością 60kh/h wogóle nie zwalniając, a jedynie dociążając przód samochodu przez puszczenie gazu ... łatwo się mówi trudniej wykonać.
Pozdrawiam
Remek
#7 OFFLINE
Posted 05 October 2005 - 21:54
Cóż za opis Remku?
Toć to zwykły cienias, taki sam jak i jego załoga. Jedyny plus to jest taki, że właśniwe w tym aucie , w tym czasie była kamera. Koniec. To zwykła jazda pod publikę. Hamulce ręczny zbędny. Tuningowane autka tego typu posiadają, a przynajmniej powinny posiadać moc około 100 KM. To wystarczy na dociążenie przodu jak słusznie zauważyłem przez oddanie gazu i lekkie postawienie autka w czterokołowym poślizgu. Mała masa autka. Oczywiście bez dyskusji w środku co najwyżej itinerer z kartki. I tyle.
pozdrawiam
Toć to zwykły cienias, taki sam jak i jego załoga. Jedyny plus to jest taki, że właśniwe w tym aucie , w tym czasie była kamera. Koniec. To zwykła jazda pod publikę. Hamulce ręczny zbędny. Tuningowane autka tego typu posiadają, a przynajmniej powinny posiadać moc około 100 KM. To wystarczy na dociążenie przodu jak słusznie zauważyłem przez oddanie gazu i lekkie postawienie autka w czterokołowym poślizgu. Mała masa autka. Oczywiście bez dyskusji w środku co najwyżej itinerer z kartki. I tyle.
pozdrawiam
#8 OFFLINE
Posted 05 October 2005 - 22:10
Thymallus, ewentualnie pomocniczo lewą nogą na hamulcu. Hamulec ręczny można użyć ale przy nawrocie np. 180st. a nie przy zakręcie gdzie można przejść prawie na pełnym gazie
Pozdrawiam
Remek
Pozdrawiam
Remek
#9 Guest__*
Posted 05 October 2005 - 23:34
Jako amator techniki rajdowej nie śmiałem komentować stylu jazdy, ale nie da się ukryć, że Kuzaj to to nie jest Miałem możliwość pooglądać trochę takich asów na wyścigu górskim w Sopocie, niezłe jaja. Z drugiej strony można było popatrzeć na świetnych kierowców takich jak Stec i Stec Jr. Zawsze jest tam ustawiona głeboka szykana, można było oglądać piękne przejazdy poślizgiem przez cały zakręt w wykonaniu ww panów
Pzdr
Pzdr
#10 OFFLINE
Posted 12 October 2005 - 19:42
Filmik fajny.
Remku, widze pełen profesjonalizm. Za rok, na jesiennym zlocie poprosze o krótką lekcję .
Remku, widze pełen profesjonalizm. Za rok, na jesiennym zlocie poprosze o krótką lekcję .
#11 OFFLINE
Posted 13 October 2005 - 07:45
Irland, generalnie to są zdecydowanie lepsi ode mnie ... a poza tym nie jestem nauczycielem (a by uczyć trzeba się na tym baaaardzo dobrze znać bo to nie lekcja historii - jak Ci głupot nagadają to możesz sobie guza na głowie zrobić). Dla zainteresowanych podaję link do kogoś kto mnie dużo nauczył, a znajdziecie tam całą masę bardzo dobrych artykułów http://www.rspw.waw.pl/artykuly.htm.
Pozdrawiam
Remek
Pozdrawiam
Remek
#12 OFFLINE
Posted 17 October 2005 - 14:37
Nie spotkałem jeszcze faceta kierowcy który by twierdził, że jest złym kierowcą .
Sorry jest jeden co się przyznał to Andrzej Mleczko.
Pozdrawiam
Sorry jest jeden co się przyznał to Andrzej Mleczko.
Pozdrawiam